arrow
profile_image
Hanča
od 5. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj, chtěla jsem se zeptat, jestli vadí, když používám antikoncepci a k tomu pangamin. Díky

arrow
profile_image
Radull
od 26. 4. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já to taky takhle kombinovala a myslím,že to ničemu nevadilo,ale nevím.

arrow
profile_image
Martina19
od 4. 4. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Hanča a proč myslíš,že by to čemu mělo vadit????

arrow
profile_image
Hanča
od 5. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

No já sen jen ptám, jestli se to nemůže nějak navzájem ovlivnovat.ale asi ne, když je to jenom vitamín B

arrow
profile_image
Martina19
od 4. 4. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Hanča určitě to nevadí,ale pangamin je dost kalorický,já ho brala v dětství,abych přibrala....

arrow
profile_image
Radull
od 26. 4. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

obecně je po každém béčku větší hlad

arrow
profile_image
Terrrez
od 10. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ano ano souhlasím...za větší hlad může vitamin B12.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené