arrow
profile_image
woman
od 1. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji tyweee: Jinak spalovací motor je vždy rychlejší, než vznětový = benzínak jede do kopce líp,ale záleží na obsahu.

To je teda ale pěkná blbost. Nehci se Tě nijak dotknout, ale slyšela jsi někdy o točivém momentu?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na woman:
No nevím, tohle prezentuje můj přítel, který je automechanik - tak je asi blbej a neměl by dělat automechanika

Ale jinak jsem to slyšela i jinde.

Ale pokud je to blbost, tak je to blbost.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na woman:

Tak nevim, teď jsem ještě psala kamarádovi, co je taky automechanik, má svůj servis a řekl mi, že to tak je. Navíc je tam psáno na konci, že záleží na obsahu.

Tak fakt nevím, co je na tom blbě.

arrow
profile_image
woman
od 1. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Přece to úplně popírá logiku. Například obsah 1,2 v benzínu opravdu ,,nejede do kopce" víc, než 1,2 TDI. Výkon by měl jít ruku v ruce s údajem maximálního točivého momentu v určitých otáčkách.
Já bych do takového velkého objemu u téměř nového automobilu nešla, pokud bych nechtěla vyloženě Octavii nebo velké auto. Poohlížela bych se po nějakém 1,2 TDI se vstřikováním Common Rail. Je to úsporné( cca 3,5 litrů nafty na 100km ) , levná pojistka a přitom parametry motoru jsou skvělé.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na woman:

Ono se snad 1,2 v naftě ani nedělá.
No, říkám co mám od mechaniků. A vím, že přítel právě raději benzín, že je prostě mrštnější, ale on je i taky na větší obsah. Jeho miláček je BMW 740i, 1994, obsah 4,2. Jeho výplata jde na benzín

Asi tak, ať si kupuje kdo chce, co chce. Hlavně nafta se vyplatí, až když opravdu jezdíš cca 60 tis. km ročně, aby se ti vrátila cena vozidla, v rozdíle s benzínem.

arrow
profile_image
woman
od 1. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ale ano, 1,2 TDI je jedním z celé řady motorů Green line. Dávají se do Fabií, používá ho Volkswagen do svých aut... Myslím, že kamarád to myslí dobře a snaží se ten výklad přiblížit ženě, která se v motorech nevyzná. Takovou paušalizací pak můžou vzniknout podobné šumy.

arrow
profile_image
Saryk
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Chraň mě pámbu si sednout do auta 1,2 Tdi, to je tak do VW Polo, ne? Cokoliv většího se snad ani nemůže rozjet! Parametry to může mít dobré, ale nedostatečný obsah motoru elektronika nenahradí, viz nešťastné Fabie 1,2 HTP (je to tedy benzín, ale naprosto šílená věc).

Benzín se stejným VÝKONEM bude jistě PRUŽNĚJŠÍ než diesel, to je známá věc. Rychlejší těžko. Tedy takhle - bude mít lepší zrychlení z 0 na 100km/h, ale maximální rychlost může být klidně stejná. A obecně - od 200km/h už z běžných motorizací nezrychlí téměř nic

S tou asistencí nevím a je mi to celkem jedno, protože už od pojišťoven čekám jenom proplacení škody. Ale tak nějak žiju v tom, že by mi pojišťovna v rámci havárie odtah zaplatila. Když mi letící kus dřeva od jiného auta přeťal hadici od nafty pod autem, tak jsem zavolala do servisu, maj tam odtahovku, ta přijela, odvezla i mou maličkost, postavili jsme to před servis a já to zaplatila pak všechno najednou. A vzhledem k tomu, že se to pohybovalo někde kolem 5 tisíc, což je spoluúčast, nevyplatilo se to ani hlásit jako pojistnou událost.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na Saryk:

Jojo, tys to vysvětlila tak, jak jsem to myslela - děkuju

No, pojištovna zaplati odtah,ale jen do nějaký výše. Takže,když se ti něco stane dál od domu, tak domů ti to nedotahnou. Ale to je jiná věc.

Expřítel měl služební 1,2 benzín a to byl zvuk. Pak koupil octavii 1,8 20v turbo a to byla jiná jizda

arrow
profile_image
Saryk
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na tyweee:

Moje upřímná a nezdolná nenávist k motoru 1,2 HTP také pramení z osobní zkušenosti se služebním vozem, never more

Jo, s tím odtahem to asi nemám úplně domyšlený, protože bych si tu smlouvu asi měla někdy celou přečíst, ale to je jedno - doufám, že to nebudu potřebovat

Souhlas s tím, že je třeba zvážit, kolik se s dieselem nalítá, protože poměrně velký cenový rozdíl při pořízení se mi při najetí pár tisíc km ročně OPRAVDU nikdy nebude rentovat. (Myšleno: drahý diesel při pořízení = nižší spotřeba v provozu, benzín - naopak).

arrow
profile_image
woman
od 1. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ach jo, proč já se musím vždycky se někým chytnout kvůli autům nebo motorkám? Je to věcí názoru. Třeba ta 1,2 TDI má výkon slušných 55 kw ˇasi 75 koní ) a max točivý moment 180 N.m. při 2000 otáčkách za min, to není špatný!
Downsizing je celosvětový trend. Ale ti, co si honí triko, přece nebudou chtít mít na zadku svého Superba čísílko 1,4 TSI, i když má výkon 92 kw a 80% točivého momentu kolem 1300 otáček za minutu! Halt zažité klišé ,,objem ničím nenahradíš" začíná u osobních automobilů těžce pokulhávat.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na Saryk: jakou máš pojištovnu - třeba jsem ji asistovala. Dobrá je teď Uniqa, velká asistence. I při poruše dávají na odtah 5 tis. Kč a velká asistence je dražší oproti malé asistenci asi o 2OOkč. Kamarádka ji má a moc si ji pochvaluje - zaroveň děla i na asistenci pro Uniqu

Jojo, ten motor u 1,2 - no, mě to přípominalo autičko na setrvačník

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Saryk: je třeba zvážit, kolik se s dieselem nalítá,

No táta jezdí každý den do práce, takže něco přes 100 km denně to je určo. Nebo když pracuje někde dál, tak možná i 200 denně.

arrow
profile_image
Saryk
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na kačulík:

No tak v tom případě je diesel dobrá volba

Reaguji na woman:
"Downsizing je celosvětový trend....."

Ano, to máš pravdu. Ale zvuk nízkoobjemových benzinových motorů je prostě strašlivý.
Jo, tak někomu stačí 55kW, mně ne, ale to je věc každého, co potřebuje k životu.

arrow
profile_image
beliveme
od 17. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jinak spalovací motor je vždy rychlejší, než vznětový = benzínak jede do kopce líp,ale záleží na obsahu.

...já s tím taky nesouhlasímale je to asi věc názoru...my doma máme Peugeta diesela a to je jízda,když sešlápneš plyn,tak to je meega zrychlení,úplně tě to zarazí do sedačky...a pak,když jedeš s benziňákem-Fabie 1,4,tak do kopce maximálně na dvojku-noha na podlaze a nic...a když sme měli i blbýho Fiata-Tipo 1,9 TDI,tak nikdo neměl šanci

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jinak my máme felici, nevím jakou 50kw a dá nám 170 km/h v pohodě. Jezdí jako ďábel, nestěžujeme si

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené