arrow
profile_image
Julip.ek
od 16. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky, měla bych dotaz.. používám antikoncepční kroužky Nuvaring asi čtvrtý měsíc... vždy byla menstruace bezproblémová a hlavně dorazila dva dny po vytažení kroužku. Tento měsíc dorazila po čtyřech dnech, teda pokud se dá o menstruaci vůbec mluvit. První den jsem jen špinila, druhý den velice slabé krvácení a na večer ve směs bez známek menstruace. Ráda bych se zeptala zda je nějaká šance, že bych mohla být těhotná? S přítelem jsme měli nechráněný styk asi tři týdny zpátky a pár hodin na to jsem dostala menstruaci.

arrow
profile_image
maryan
od 27. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Také jsem používala tuto HA je nízkohormonální a také jsem měla menstruaci slabou nemusíš se bát já jsem z ní měla migrény tak jsem ji vysadila a tenkrát byla i dost drahá.

arrow
profile_image
Julip.ek
od 16. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ale toto je první měsíc co je takto slabá, vždy jsem jí měla silnou

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Julip.ek: ahojky. ja som po tom ako ma zrazilo auto, nemala 9 mesiacov ms... keď som dostala, tak totál slabunku... kúp si Gynex, vo všetkom mi pomohol. teraz má priebeh presne taký, ako má mať. držím palce Zuzka

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené