arrow
profile_image
Zdenulinka
od 1. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Dobrý den
Nedávno mi neurolog zjistil, že mám nervovou poruchu tzv. Latentní tetanii. Stává se mi, že je mi nejhůř týden před menstruací a při ní mám ukrutné bolesti.Antikoncepci brát nemohu, protože mi z ni natékají nohy a jediné co pomáhá je brufen. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?
Děkuji za odpovědi

arrow
profile_image
pansy007
od 8. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, já mám latentní tetanii už několik let, má jí i mamka. Jde vlastně o to, že přirozeně přijímáš magnésium, ale to se nedostane do svalů a tak máš svalové křeče - proto třeba ta zvýšená bolest. Mě na to přišli tak, že se mi hůř dýchalo. Beru na to magnesium lacti 2 tabletky a víc denně. Jde o to, že si můžeš magnesium z těla např. i třeba vydýchat při běhu, hádce atd... a pak je potřeba doplnit. Za tu dobu, co tetanii mám, tak jsem měla dvakrát "magnézkovej záchvat", kdy musela dojet záchranka a magnézko mi píchnout, jinak ok Jo jenom bych Tě chtěla upozornit, nevím odkud jsi, ale ne všichni lékaři a všude berou latentní tetanii v úvahu, dokonce někteří doktoři na ni dávají antidepresiva a tak podobně......

arrow
profile_image
Zdenulinka
od 1. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na pansy007:
antidepresiva mi dal taky ale nějak moc nejsem na chemickou léčbu takže jsem si to v lékárně ani nevyzvedla. Dávám si magnesko - tablety do vody je to pro mě lepší než tabletky a k tomu bio spirulina. obsahuje to taky nějakou část magnesia. Měla jsem potíže i se žaludkem když jsem se pořádně nenajedla začalo mi bývat dost špatně a když jsem se zas přejedla bylo to ještě horší

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené