arrow
profile_image
twins2
od 29. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojky,máte prosím někdo zkušenost s lékem na deprese Citalopram Teva?Beru ho asi 8 týdnů a nezdá se mi ,že bych se cítila líp-naopak,ze začátku jsme ho měla brát ráno-to jsem byla celý den unavená,bez energie..tak ho beru druhý týden před spaním-výsledkem jsou příšerně barvité sny,většinou katastrofické-jak filmy-zdá se mi jich za noc několik a skoro všechny si pamatuju,ráno bych byla schopná spát klidně do 11-kdyby mi to nebylo trapné vůči rodině tak klidně i déle,a stejně jsem unavená a bez elánu,nic se mi nechce,jen si jít lehnout a spát.Mudr říkala,že nástup je pozvolný,ale jak asi dlouho-já jsme v podstatě mimo provoz stále...do všeho se musím nutit a přemlouvat.Díky za odpověd,Iv.

Cituji twins2: Citalopram Teva

Já se nikdy necítila po AD líp. Vždycky jen hůř.
Vyzkoušej bylinky a uvidíš ten rozdíl.
Zrovna jsem před 14ti dny jsem měla takové stavy, že jsem si myslela, že umřu.
Doktor, který ví, že odmítám AD mi doporučil Stimaral a já se skoro hned ocitla jak v novém světě.
Bohužel ale nejdou kombinovat s AD.
http://www.prozdravi.cz/stimaral.html

arrow
profile_image
cutie7
od 24. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

konkretne citalopram ma celkom malo neziaducich ucinkov na to, že je to antidepresivum...aj to len take ze nevolnost a insomnia (nespavosť)
Takže trochu by som pouvažovala nad vysadením v tvojom prípade!

Odkedy sa do toho ,,rozumiem" ako študentka farmácie nikdy by som po AD nesiahla... myslím si, že depresie sa dajú riešiť aj inak ako tabletkami. A keď už tak máš jednoznačne nasadenú zlú farmakoterapiu.

arrow
profile_image
Limetka 33
od 1. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na cutie7: Citalopram je AD SSRI, nikolli tricyklické.

arrow
profile_image
cutie7
od 24. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Limetka 33: Máte/ Máš pravdu..... docela ma to vyviedlo z miery, že som pochybyla.....ešteže mám z toho skúšku až o týždeň mám čas sa to doučiť....vymazala som ten prisspevok o TCA aby som nešírila mylné info...ďakujem za opravu

arrow
profile_image
twins2
od 29. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojky všem,léky jsme vysadila před asi týdnem-ale ty sny co se mi zdají jsou fakt příšerné..jakoby se mi někde hluboko uvnitř něco spustilo-jsou v nich věci které jsou už dávno zapomenuté-ted samozřejmě "osolené"o spoustu dalších "pikantností" co mi můj mozek v noci přidá.Jsem ráno vždycky úplně utahaná-a taky zdrcená-co všechno za hnusy se mi to může zdát a kde se to bere-a taky jsem hrozně unavená-ráno se vzbudím a půl hodiny tady sedím a cítím se jako bych celou noc těžila uhlí.
Jsme tedy unavená i přes den-párkrát jsme si šla dokonce lehnout a fakt jsem třeba na hodinu usnula a večer jdu spát o hodně dřív než jindya ráno se cítím utahanější .No nevím,třeba to z těch AD není,ale každopádně je to hnus.A horší je ,že si ty sny pamatuju-klidně i staré několik dní a je mi z toho nanic.
Tak jen doufám,že to co nejdřív přejde,ahojky,Iv.

arrow
profile_image
Moník30
od 30. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj, brala jsem Citalopram 3 roky a můžu říct, že hrůza. Pevně doufám, že jej již nikdy nebudu potřebovat. Pokud to není tak vážně, vyhni se AD obloukem. Já jej dostala na soc. fobii, ale hlavně na agorafobii a panickou poruchu (nemohla jsem vyjít z domu a pak chodit ani po bytě, měla 4 hodinové ataky apod.). Původně mě do toho stavu dostaly lehčí AD - Jarsin, pak tyhle zabraly, ale těch vedlejších účinků! Ani nevím, které problémy přikládat AD, ale od té doby kromě toho, že jsem po nich přibrala 17 kg, mi vylezly žíly po celém těle, celulitídu jsem měla vždycky, ale teď jí mám jak kdybych vážila přes 100kg, dále se mi zhoršily pigmentové skvrny, fialové trhlinky na nohou a přibylo mi strašně fyzických problémů a časem i psychických - kupodivu. Začala jsem trpět anémií, nedostatkem vit. D, vápníku a železa, no prostě docela mazec od té doby. Zhoršila se mi pleť, zadýchávám se i u zametání, potím se neuvěřitelně, mám různé bolesti - kloubů, svalů, kostí, imunitu na bodu mrazu, je mi prakticky pořád na omdlení, zrychlený tep - 111 je běžné... Takže já jsem z AD dost zklamaná. Úzkost se mi také spíš zhoršila, sexuální život samozřejmě neexistuje a takhle bych mohla pokračovat ještě dlouho Jo a ty sny jsem měla také - před AD noční můry a s AD depresivní divné sny, někdy trvalo i hodiny po probuzení, než jsem se z toho nějak vymotala a nebyla si kolikrát jistá, zda to byl sen nebo realita.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené