Ahoj holky,

před měsícem jsem nakoupila za 1500,- na lookfantastic.com, přišel mi automatický mail, že objednávka byla přijata, ale ani po 10ti dnech mi nepřišel mail o tom, že zásilku poslali a na mém zákaznickém účtu u nich byla objednávka stále vedená jako v procesu, nikoliv odeslaná. Peníze z účtu mi strhli hned druhý den. Napsala jsem na jejich zákaznický servis, nikdo mi neodpověděl, psala jsem znovu a znovu (celkem 10x!) a nikdo se ani neuráčil podat jakékoliv vysvětlení. Pak jsem si našla recenze na ně na netu a děje se tam něco sakra divného, zdá se, že neposílají nic nikomu, viz. http://www.reviewcentre.com/reviews81634.html

Jsem z toho otrávená, 1500,- pro mě není málo peněz, mám nějakou šanci, že mi vrátí peníze zpět banka, resp. společnost Visa přes kterou jsem platila? Od lookfantastic.com se už asi ničeho nedočkám, ale nenechám se okrást. Už jste s bankou něco takového řešily, jde to?

O tom, že by ti banka či společnost Visa vrátily peníze dost pochybuji. peníze by ti zpátky musely vrátit z LF.com. Ale jak to tak čtu, když s nimi není domluva, tak s penězi se těžko setkáš - pokud je tedy nechceš žalovat, což za "pitomých" patnáct stovek - když vezmu soudní poplatky fakt asi nestojí.

...mě se jednou balíček ztratil na trase
tím že není zaslán s tracking číslem stanovili datum do kterého počkají cca. 3 týdny od objednávky a po-té když nedorazil zaslali produkt znovu,peníze nevrátili ani jako možnost nenavrhli
kontaktoval jsem na support@lookfantastic.com a odpověděli cca do 24-ti hodin
tyhle recenze vážně vypadají podivně

V jedné britské recenzi na lookfantastic.com psala nějaká zákaznice, že jí také strhli peníze, nic neposlali, neodpovídají na maily, ale že to vyřešila se svojí bankou a že dostala peníze zpět. V Británii je možné všechno a bránit se proti zlodějům je asi snadnější, tak proto se ptám, jestli už někdo tady v ČR řešil takovou situaci se svojí bankou? Byl to můj druhý nákup u nich, první zásilku proběhla v pohodě, i když zboží dorazilo až za 14 dní no a druhý nákup totální propadák. Takže radím, nic u nich teď nekupujte, velká pravděpodobnost, že to bude vyhazování peněz!!

no ten můj balíček ani neposlali, na mém accountu u nich je napsáno pouze, že je objednávka přijata, žádná změna statusu o tom, že by to poslali, ani potvrzovací mail, že je zásilka na cestě, a je to už měsíc, i na tuto adresu support@lookfantastic.com jsem psala a nic, žádná odpověď. Angličtinu mám perfektní, takže vím, že to není tím, že by mi nerozumněli prostě na mě kašlou.....ach jo

tak to mě tedy vůbec netěší! před týdnem jsem objednala, status objednávky mám teda od včera jako "balíček odeslaný", ale pokaždé když si pak takhle něco přečtu mam strach ... tak doufám, že to dojde!

Reaguji na anetkawantsout:

tak to vidíš, ale alespoň to vypadá, že ti to odeslali. Píšou na svých stránkách i v info mailu, když obdrží objednávku, že zboží odesílají ještě ten samý pracovní den, nejpozději do druhého dne. Takže ty jsi udělala objednávku, zpracovávali to 6 dní a pak to poslali. Mám takové podezření, že nechají zákazníky nakoupit (i když ví, že to zboží nemají zrovna na skladě) a teprve pak ho začnou shánět, což by byl dost blbý přístup. Každopádně špatné recenze na netu se jim v poslední době jenom množí, takže někde háček bude.

To mně překvapuje, nakupuji tam už pár let a vždy vše bylo v naprostém pořádku. Naposledy jsem tam objednávala minulý měsíc a balíček mi přišel už 5. den od objednání!

Reaguji na Gadruna:
Zkus tam napsat znovu - na více e-mailů.

arrow
profile_image
Moomee
od 9. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Banka ani Visa Ti peníze určitě nevrátí...

Něco podobného se stalo manželovi v nějakém německém eshopu. Zaplatil a ticho. Psal jim asi 2 měsíce postupně stále výhružnější maily. Nakonec pomohlo, když jim napsal, že si najal advokáta, který připravuje hromadnou žalobu, protože zjistil, že to udělali více zákazníkům ( i když to nebyla pravda) a zabralo to. Do týdne (dal jim termín) byly peníze zpět na účtě. Takže jediná rada - nedat se. Nemusí to vyjít, ale někdy ano. My jsme v tom měli asi 10 tisíc. Nakonec nás tahle zkušenost stála přes tisíc korun na poplatcích bance.

Reaguji na Gadruna:
jak to tedy dopadlo? ja jsem si objednala cca před měsícem, přislo mi info o objednavce, cca za dva dny, že zásilku odesílají a stále nic. Psala jsem jim mail a napsali mi, jestli chci něco jiného nebo poslat peníze zpět, ale čekám týden a žádná odpověď ani balíček...

Reaguji na Gadruna: mě nakonec balíček přišel - bylo to tedy do 14ti dnů od objednání

mě stále nic, napsala jsem jim, že chci vrátit peníze a od té doby žádná reakce, takže už fakt nevim...

arrow
profile_image
pumpkin
od 18. 3. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Monics:
Ahoj, pořád nic? Já byla s LF vždy spokojena, ale pak jsem přešla na feelunique, jenže nedávno na FU neměli vše co jsem chtěla a objednala jsem opět z LF - chyba! Objednala jsem 31.10. a NIC. Navíc, uplatnila jsem slevový kupon, což je patrné na faktuře (která chodí obratem emailem), ale na mém účtu na jejich webu mám zcela jinou (vyšší) cenu. Objednávala jsem asi za 2000,-, takže jsem dost naštvaná. 2X jsem jim psala a nic.
S FU se mi nikdy nic takového nestalo. No, jsem poučena pro příště :-/.

Tak hlásím, že balíček dorazil - dnes 11.11. Tak hurá

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené