Cituji Kubacis: tyhle zrovna z těch nejlevnějších tam nebyly

Nemyslela jsem kolik za ně zaplatí zákazník,ale jaká je výrobní cena takže boty na jednu sezonu,pokud se v nich chodí.Bohužel.

arrow
profile_image
bagheta
od 13. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Kubacis: naštěstí jsem z Brna, tady na Moravě jsou vstříční lidé (kecám, všude narazíš na bl.ce ). No s tou reklamací se nedivím,že jsi naštvaná, ale mě by asi ani nenapadlo jít reklamovat boty do deichmanna - nikdy mi totiž nevydržely dýl než sezonu (většinou jsem si tam kupovala baleríny), kromě kozaček,které jsem kupovala v deichmannu v německu - tam bylo znát, že mají prostě jiné zboží než už nás ,takže bych tam lítala s každýma botama ...

Cituji Laky: Nechceš reklamaci....chceš jiné botky

to je vlastně pravda to víš, já jsem plašič, hned všechno vidím černě a hledám důvodu, proč by mi to vzít neměli ...za chvíli vyrážím do fitka, botky beru sebou a hned z fitka tam jedu, tak pak dám vědět. V noci jsem se rozhodla, že je vyměním za ty kožené, tak snad budou ochotní

arrow
profile_image
hannari
od 29. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

U nás - Jihomoravský kraj - boty vyměňují bez problému, až se někdy divím, jak jsou prodavačky milé. Taky u nich není problém přeposílat obuv z prodejny na prodejnu kvůli chybějícím velikostem. To se mi už několikrát hodilo, že jsem nemusela jezdit do jiného města kvůli tomu, že neměli mou velikost.

arrow
profile_image
marketahr
od 17. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

V Deichmanu, alespoň v Praze mění běžně, už se mi mockrát stalo, když jsem nad některými botkami váhala, že mi SAMA prodavačka nabízela, abych si je koupila, pořádně vyzkoušela doma a když to nebude ono, abych ji je druhý den přinesla, že je vymění za menší (větší) či za jiné...a myslím, to si ale nepamatuji přesně, že lze boty i do týdne nenošené vrátit a dostanu nazpět peníze... to samé mi říkali i v CCC...

Jinak na vyzouvání z lodiček pomáhá nalepení na vnitřek paty v botě takový samolepící páseček - (mockrát ozkoušeno, má úzkou nohu), prodávají ho v Deichmannu i jinde v obuvi

arrow
profile_image
bagheta
od 13. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak jsem zpět paní prodavačka byla moc milá, bez mrknutí oka mi řekla,ať si vyberu jiné. Zkusila jsem si znova ty kožené do Cindy, poprosila jsem je, jestli můžu i na bosou nohu a bez problémů, že samozřejmě. Na boso se ani nevyzouvaly...seděly mi nějak líp než včera,asi byla včera moje noha přesvědčená,že musím mít ty druhé . Tak snad budu spokojená, díky moc za vaše rady
Jinak hned jsem si jela do rossmana koupit gelové polštářky a asi mám šťastnej den, protože vše na nohy měli za 5 kč ve výprodeji. Takže mám pro jistotu troje gelový vložky, tyčinku proti otlačeninám a tyčinku proti puchýřkům

arrow
profile_image
whisper mojeid
od 4. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
234    0
Číst hodnocení

Reaguji na bagheta:
A kde v Rossmanovi? Že bych si tam taky zajela

arrow
profile_image
bagheta
od 13. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na whisper:
na masaryčce zajeď rychle, tyhle výprodeje bývaj hrozně rychle pryč,ale ráno toho měli dost

arrow
profile_image
Love.Heels
od 31. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Určitě ti je vymění, ale nesmí být ochozené, takže pokud jsi v nich chodila maximálně po doma, nebude to problém

arrow
profile_image
milow33
od 8. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

V Deichmannu ti i bez udání důvodu vrátí peníze, koupila jsem si boty v Německu a tady jsem je vrátila, a dostala jsem ještě o stovku víc byly tu dražší , ovšem nesmí být nošené

arrow
profile_image
mity
od 6. 6. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

NO a já jsem reklamovala synovi boty u Bati, byla prasklá podrážka a teklo mu do nich a bylo mi po 30 dnech řečeno, že reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení bot, ale pouze na výrobní vady. No, tak v tom případě, kde to jsme, to fakt už nemusí ani dávat účtenky, když mi to ani nepošlou na opravu.Boty posuzovala paní vedoucí a prý má na to kompetenci( i když není obuvník, že).Boty odmítla poslat jinam na posouzení, s tím, že reklamace posuzuje pouze ona.Byl to můj poslední nákup u nich, což jsem jí také řekla.Boty byly dost drahé- 899kč.Bylo mi řečeno, že některé boty mají životnost půl roku a že se s tím musí počítat.Zvláště pak i modní výstřelky, které prodávají.Pokud tedy např prošlapete baleríny za půl roku, máte u bati smůlu.Nevím, co dělat, budu je muset hodit do popelnice.Zlatý Deichman a jeho milé prodavačky!

Cituji mity: reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení bot, ale pouze na výrobní vady.

Jak ty boty byly staré?To byly zimní boty?

arrow
profile_image
mity
od 6. 6. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Laky:
ano, zimní, nosil je 3měsíce- listopad, prosinec, leden, únor

Cituji mity: listopad, prosinec, leden, únor

Pokud je obuv nošená denně,tak její výdrž není neomezená.........opotřebení boty není fakt výrobní vada....takhle jsou prodavačky školené bohužel ony totiž boty většinou pocházejí z Číny a jejich cena je zlomkem ceny,kterou zaplatí spotřebitel je jedno zda se jedná o značkové boty či no name,takže se nedají čekat zázraky kvality ...záleží kolik má obchod ten měsíc reklamací a když se dostanou na určitou částku,tak už nic.Je to smutné,ale dva roky záruka na boty je pouze "formalita" stejně jako na většinu oblečení - prostě nevydrží obnošením.

arrow
profile_image
Lucije
od 17. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji mity: Boty posuzovala paní vedoucí a prý má na to kompetenci( i když není obuvník, že).Boty odmítla poslat jinam na posouzení, s tím, že reklamace posuzuje pouze ona.

Mamka šla reklamovat do ňákýho sportu tenisky, který táta nosil skoro rok, s tím, že z boku byly prošoupaný (nevím přesně jak), taky s ní vymetli, že jí to neuznaj, nakonec si to vydupala, tak je tam 30 dní posuzovali a pak jí řekli, že jí to neuznaj, že je to nošením, ale taky to nikam neposlali, jen razítko a podpis vedoucího prodejny, což mamku naštvalo a řekla, že s tím nesouhlasí a co má dělat? Tak jí samy řekli, že jedině ať si najde znalce no a mamka to riskla a našla znalce na netu, psala mu, co se stalo a on ať boty pošle, pokud by teda zjistil, že to je opravdu jen nošením, musela by mamka platit asi litr, jenže si prostě stála za svým a poslala mu je, pán jí odpověděl, že v botě jsou ňáké destičky, které dřou o sebe a ty tu botu odíraj, takže na reklamaci nárok měla, tak dojela do prodejny a ty jí vysolili 1.000 Kč za boty, 1.000 kč znalci a ještě si mamka nechala proplati jízdenky za autobus, no docela čuměli
Ale je to riskantní, když by ti to znalec neuznal, vyhodíš boty a ještě platíš mamka měla kliku, ale říkala, že se bála, nikomu ani neřekla,že to tam poslala
Jen to píšu, jako příklad né navádění, ale když bys třeba chtěla můžu se zeptat jak se jmenoval, dělal to fakt precizně - poslala celou složku s fotkama a podrobným popisem

S Deichmannem mam jen samé dobré zkušenosti. V lednu jsem si tam koupila kozačky ale do dvou měsiců se mi strašně odloupla podrážka a teklo do nich. Odnesla jsem je tam a do dvou minut mi paní prodavačka vrátila peníze.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené