arrow
profile_image
lloll
od 28. 12. 2018
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den,
od gynekoložky jsem dostala svou první antikoncepci, Yosefinne. Dle letáku se užívá první den MS. MS mívám slabou a v začátku špatně čitelnou, první 2 dny většinou krvácím slabě jen dopoledne. První den jsem tedy začala brát zmiňovanou antikoncepci, dnes jsem vzala třetí a MS se úplně ztratila. Je to v pořádku? Napadla mě i varianta, pokud se jednalo pouze o "špinění", což si nemyslím, protože se jedná o dobu, kdy pravidelně MS mívám, zda by bylo v pořádku, kdyby se antikoncepce brala mimo cyklus. Jak je to pak s ochranou před početím? Jsem chráněna? Případně kdy budu? Je reálné, aby antikoncepce krvácení zastavila už po třetí tabletě? Těhotná nejsem, dnes jsem si dělala test.
Mnohokrát děkuji za zpětnou vazbu a přeji pěkný den.

arrow
profile_image
PavluškaNUMBER1
od 24. 1. 2018
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

No to nevím, raději bych si zašla k doktorce Jistota, je jistota

arrow
profile_image
ZdenkaNova
od 16. 3. 2018
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na lloll: Taky bych se raději šla zeptat. Raději slovo lékaře, než v tomto oboru nevzdělaných holek na diskuzním fóru nemyslím to nijak zle..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené