arrow
profile_image
andrejiinka
od 12. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Dnes mi úplně rozlepené zimní boty odeslali na zalepení. Prodavačka byla milá, ale na moji poznámku, že se mi oprava nelíbí, nereagovala. Chtěla bych vědět, v případě, že bude po opravě čumět z podrážek lepidlo, můžu takto opravenou botu odmítnout převzít a požadovat peníze? Máte nějaká zkušenost s podobným případem? Vím, že zrovna v Humanicu žádná sláva s reklamacema, ale když se podívám na ostatní běžný řetězce (Baťa, CCC, Deichman...) tak mi všechny přijdou, že stojí jejich boty tak akorát za ho... :-/

arrow
profile_image
andrejiinka
od 12. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

....zapomněla jsi mi tam dopsat, jak jsi odmítala reklamované boty v Humanicu Ty, protože jinak nevim, proč píšeš, že bych v příspěvku žádala o cizí afektovaný rozumy nevidím...

arrow
profile_image
druids
od 19. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji andrejiinka: že se mi oprava nelíbí

No a cos tedy chtěla? Kdyť ti to opraví a bude klid, ne? Pokud by ti to vrátili viditelně opravené špatně, tak to dle mého názoru nemusíš přijmout. Ale myslím, že lepení by měli zvládnout v pohodě. U těhle řetězců typu Humanic to jsou boty max na jednu sezonu, takže se s tim musí počítat. Co jiného by taky člověk za tu cenu chtěl...
Mně takle jednou v pepe jans blbě opravili bundu, tak sem ji nepřijmula a opravovali to znovu... Tím to ovšem trvalo déle.

arrow
profile_image
kristyx
od 29. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ráda bych poradila, ale vlastní zkušenost nemám. Myslím si ale, že by to neměl být problém. Otázka je, jestli by ti vrátili peníze.. Raději si předem pročti jejich reklamační řád, ať máš kdyžtak argumenty

arrow
profile_image
Tiakia
od 1. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji andrejiinka: že se mi oprava nelíbí, nereagovala.

Rozlepené boty lze opravit,jen pokud je zboží neopravitelné,tak se vrací peníze.Takže uvidíš co ti řeknou až si tam půjdeš vyzvednout.
Proč reklamuješ zimní boty v srpnu?

arrow
profile_image
nelu1920
od 31. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Tiakia: Proč reklamuješ zimní boty v srpnu?

to mě taky zarazilo

Jinak podle zákona Ti peníze vrátit nemusí, když boty půjdou opravit... snad se nepletu.

arrow
profile_image
DanielaM
od 10. 9. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Peníze můzeš pozadovat az kdyz oprava není mozná nebo kdyz reklamuješ potretí stejnou vadu, event. pri čtyrech současně existujících vadách.
Pokud ti boty opravili špatně, můzeš vyreklamovat jenom tu opravu - tj. aby ti to opravili znovu a lépe.

arrow
profile_image
Semiška1990
od 31. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Můžeš se způsobem reklamace (to je s opravou) nesouhlasit, takže prodavačka to musí dát na další posouzení. Peníze požadovat nemůžeš, to až po třetí reklamaci, nebo když by to nešlo opravit.

arrow
profile_image
andrejiinka
od 12. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Díky všem za reakce!

Reklamuju v srpnu proto, že jsme si v jeden den s mamkou kupovaly boty obě a nějak jsme si prohodily paragony..no a uznejte, že existuje tisíc důležitějších témat při setkáních, než rozlepený křusky

Upřímně doufám, že mi boty zalepí šikovně - jednak nenávidím vybírání - a hlavně se mi líbily, ale doteď pokaždý mi peníze vraceli (Baťa, Sportissimo) takže jsem vůbec netušila co můžu požadovat - no, a prodavačka přeci je ten poslední, kdo by mi radil...

Takže uvidíme... každopádně doufám, že se reklamaci reklamace vyhnu

arrow
profile_image
Tiakia
od 1. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji andrejiinka: ..no a uznejte, že existuje tisíc důležitějších témat při setkáních, než rozlepený křusky

no asi je to moc důležité jinak bys křusky vrazila do popelnice a šla si před zimou koupit nové tak to dělám já a ušetřím si nervy s nějakou reklamací.

arrow
profile_image
andrejiinka
od 12. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Tiakia: Ne každýmu se chce vyhazovat peníze kvůli lenosti

Musím říci, že humanic je v tomhle opravdu děsnej, já si tam koupila baleríny TH, bohužel měly takové tkaničky, které barvily na černo, tkaničky mi přišili, ale zůstala tam po nich černá skvrna, tak vzali bělítko a normálně mi je zabarvili, hamba a hamba, boty za dva litry a vyhodila jsem je po dvou měsících nošení, jelikož s reklamacemi jsem u nich neobstála, do humanicu bych si už nešla koupit ani bačkory!

arrow
profile_image
Wenous
od 18. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

já teda byla reklamovat boty z humanicu v ostravě, tenisky lacoste byla tam díra v podrážce nějak prodřené nevím... a paní mi hned vysolila 2400 a šla jsem takže já jsem byla spokojená...

arrow
profile_image
malina_01
od 15. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Wenous: Tak to upřímně závidím. Říkám to pořád, že záleží, co člověk chytne za blbce-prodavače. Nedávno jsem taky reklamovala tenisky Lacoste v Humanicu v Ústí nad Labem (2.200 Kč) kvůli totálně roztržené patě. Boty mi vrátili za 3 dny a reklamaci zamítli. Musela jsem si vyřvat 2.kolo reklamace, poslali to do Humanicu do Brna a dneska mi přišly boty doporučeně domů se znovu zamítlou reklamací. Prej to můžu zkusit přes soudního znalce, ale když mi napíše posudek v můj prospěch, oni mámě do telefonu naznačili, že to pravdědopobně stejně neuznají. Tak kde to jsme?

arrow
profile_image
andrejiinka
od 12. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak trošku se zpožděním, ale přece: Boty mi slepili parádně, nikde nic nekouká, žádný lepidlo nic, vypadají jak nové, tak jsem je s úlevou převzala a doufám, že je v lednu neponesu znova...
Téma uzavírám a děkuju za reakce!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené