arrow
profile_image
cindy.
od 6. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky,

před necelým měsícem jsem vysadila antikoncepci Lindynnette 20.
Po skončení menstruace mám ale každý den strašně nafouklé břicho, ze kterého se linou neuvěřitelné zvuky. Občas mám i do břicha křeče.
Po ránu mám břicho pěkně ploché, ale stačí se napít a břicho jako v posledním stádiu těhotenství. Je mi to strašně nepříjemné.

Stalo se Vám to také? Můžete doporučit nějaké doplňky? Stravu? aby toto přestalo?

arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj, mám to úplně stejné. Jsem měsíc po vysazení stejné antikoncepce a jsem také nafouklá téměř každý den, do toho mě někdy bolí břicho. Snad to přejde. Ale nějaká rada by se hodila.

arrow
profile_image
jitrenka89
od 17. 2. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky, jsem na tom stejně, vysadila jsem 14 dní zpátky.

arrow
profile_image
cindy.
od 6. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nějaká rada na tento problém?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené