arrow
profile_image
smarny mojeid
od 28. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na whatsername: Hele, tím se netrap. Když tu najdeš téma o stravování, tak jedna píše, že musíš jíst k hubnutí 5x denně a jiná, že hubne u 3 jídel denně. Každé tělo funguje jinak, každá máme jiné denní stereotypy, takže každý z nás funguje jinak a já věřím tělu, že to si samo řekne a i ty sama zjistíš, že třeba i tak začneš hubnout.

arrow
profile_image
MoniS
od 22. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky mně je 19, měřím 158cm, vážím cca 48kg (+-1kg). Na pohyb nejsem zvyklá, před měsícem jsem začla chodit do fitka na pás, ale jsem na něm "chodec". Nejsem vyloženě tlustá, ale celkově bych potřebovala zhubnout, ať to tělo vypadá trochu jinak, jsem malá, takže se mně zdá, že působím dost do šířky. (až zhubnu, tak chci zařadit posilování, ať se nic netřepe, zatím jenom chodím na páse + dělám cviky na břicho). Můj cíl je dát hlavně cm dolů, nechci být nijak extra vyrýsovaná, chci být hubená a zpevněná, chodím 4x týdně do fitka na pás, ale, abych měla spal.tep.frekvenci tak neběžím,ale svižně chodím 6,3 km/hod cca 60-70 min, sklon si nedávám,takže 0. Stravu jsem upravila. Dělám něco špatně? Když si zvýším rychlost a i když běžím pomalu, tak tepovku mám šíleně vysoko. Tak právě nevím, jestli je pro mě to střídání chůze- běh, protože mně to ten běh fakt rozhodí a než ji mám zase v normálu, tak to celkem trvá. Myslíte, že i tak se dá zhubnout? když budu chodit 6,3km/h

arrow
profile_image
Bajucha
od 18. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já už teďka na tepovku kašlu, běhám 45 min při tepovce průměr 165 (tzn někdy mi to vyskočí i na 180), rychlostí 10km za hod (tzn taky tak těch 6,5km). Během toho běhání si zaposiluju na břicho někde na lavičce, udělám pár kliků.

A podle čeho si konrtoluješ tepovku? Ty měřáky na strojích (kam přiložíš ruce) jsou dost nepřesné. Já má hodinky s hrudním pásem, ale jak říkám, výsledky mají pro mě spíš informační význam než že bych se podle toho řídila.

Jinak 4x týdně je dostatečný a pokud k tomu i dobře jíš. Pokud nejsi zvyklá na pohyb, tak se ti budou nejdřív tvořit svaly a na nich bude ten tuk co máš normálně, takže se ti může stát že jsi i "ztloustla" a přibereš, ale nezoufej a nevzdávej se, ten tuk se pak spálí díky těm novým svalům co narostou.

A jedna ilustračni foto

arrow
profile_image
petite chat
od 26. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, také bych potřebovala poradit. Pořídila jsem si sporttester a šla si zaběhat. Sporttester dělí tep na tři zóny. Celou dobu jsem běžela takovým mírným poklusem, opravdu pohodlné tempo, dalo by se při něm v pohodě vykládat, ale tepovku jsem měla na 175. Když jsem zkusila být v zóně spalující tuky, musela jsem jít jen svižnou chůzí. Sice nechodím běhat nějak pravidelně, ale kondici mam podle mě opravdu dobrou (fitko, bazén,kolo, box..). Na sportovním vyšetření jsem se dozvědela že klidový tep mám 78 a kapacitu plic přes 4l (nevím jestli to s kondicí taky souvisí), tuku 13,5 % , 19 let. proč mám teda tak vysoký tep? Jsem opravdu tak špatně trénovaná? Chtěla bych zhubnout trochu tuku na břiše. Nechápu jak to teda delají ty vysportované hubené holky, co chodí běhat v rychlem tempu? Přece nemohou spalovat tuk..díky za rady a názory!

arrow
profile_image
smarny mojeid
od 28. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na petite chat: Ono hodně udělá i dýchání. Já se naučila běhat tak, že jsem si hlídala rytmus nádech a 2-3 kroky a výdech na 2-3 kroky a držela jsem se v té spalovací fázi.

arrow
profile_image
petite chat
od 26. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na smarny: dýchám stejně uvidim, třeba si opravdu telo začne zvykat...je pravda že není sport jako sport..

arrow
profile_image
Bajucha
od 18. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na petite chat:
Já bych počkala tak 14 dní než si na ten běh zvykneš, možná se ta tepovka ještě posune. Přece jen je to něco jiného než fitko nebo bazén. A nepřestávej běhat jenom protože u toho máš vysokou tepovku .

Jinak k tomu tepu ti na vyšetření nic jiného neřekli? Jestli je to hodně nebo málo? (podle toho co jsem vyčetla z netu je to tak průměr) A myslím, že ty vysportované holky ke kardiu jedou pořádnou posilku a mají i patřičnou výživu

A taky mi nějaká trenérka říkala, že je potřeba běhat aspoň 45 min aby člověk zhubl (resp až po těch 45 min tělo začíná pálit tukové zásoby).

arrow
profile_image
Bajucha
od 18. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji smarny: a držela jsem se v té spalovací fázi

Takže ty ses od ledna naučila běhat v té fázi? Díky tomu dýchání? Na to se budu muset soustředit...

arrow
profile_image
smarny mojeid
od 28. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Bajucha: No, já když běhám, tak myslím na to dýchání a počítám si ten rytmus a pak si na to zvykneš a nemusíš to už hlídat, ale teda u mě to udělalo hodně a to mi nikdy nešla udržet. Třeba na VacuShape ji nedokážu udržet, pokud se koukám na nějaký seriál, al epokud ho nesleduju a vnímám správné dýchání, tak se v tepovce krásně udržím - jsem asi divná,a le držím to jen tehdy, když se na to soustředím.

arrow
profile_image
petite chat
od 26. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Bajucha: ne, nic neřekli, prostě jen že je vše v pořádku...nejednalo se o vyšetření určené přímo pro mě, potřebovala jsem ho do školy, jestli můžu dělat sportovní přijímačky, takže to moc nerozebírali. Jen nevím jestli mám začít běhat (v mem připadě teda skoro chodit), abych byla ve spalovací zoně, nebo jestli mám běhat jak je mi pohodlné a nechat si tělo zvykat...bohužel se mi tak asi posune i doba, kdy začnu spalovat tuky..

arrow
profile_image
mate
od 21. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na petite chat:
moja kludová TF bola kedysi okolo 70. Dnes je okolo 50-55,časom sa to upravilo,pri miernom kluse je 133,myslím, že sa ti to tiež upraví.

arrow
profile_image
Bajucha
od 18. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji petite chat: Jen nevím jestli mám začít běhat (v mem připadě teda skoro chodit), abych byla ve spalovací zoně, nebo jestli mám běhat jak je mi pohodlné a nechat si tělo zvykat

Když budeš běhat rychleji (resp. svižná rychlost jaká ti vyhovuje), tak to rozhodně není na škodu. Akorát ti rychleji poroste fyzička a vyrýsují se svaly na nohách. A navíc pokud chceš na sportovku, nebo kam jsi to dělala ty přijímačky, tak se ti to bude leda hodit. Já běhám těch 165 tepů v průměru, 45 minut a postava se tvaruje i tak. A tuk se pálí i při vyšších tepech, než je to rozmezí, jen o nějaký gram méně.

Cituji mate: Dnes je okolo 50-55,časom sa to upravilo,pri miernom kluse je 133,myslím, že sa ti to tiež upraví.

Klidovkla 55 tak to klobouk dolů. A 133 mám při mírném klusu taky, ale prostě mě to nebaví, dostatečně se u takové aktivity nezhuntuju.

arrow
profile_image
petite chat
od 26. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

díky za rady

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené