arrow
profile_image
xyzz
od 7. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Michaela18: Bohužiaľ je tam len Bratislava, čo mám dosť veľmi od ruky

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na xyzz: Tak si to objednej přes internet, dodávají to rychle, jsou spolehliví .

arrow
profile_image
Sára2
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Michaela18: Já raději budu chvilku před sexem přemýšlet s tím, že na sex budu mít chuť, než abych zobla piluli s tím, že je to stejně k ničemu, když se po ní musím do sexu hodně nutit.

arrow
profile_image
Sára2
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Víte proč se nevyrábějí pilule pro chlapy? Protože oni my dobrovolně do sebe hormony nervali ale pohodlíčko po spoustě žen vyžadují...

arrow
profile_image
xyzz
od 7. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Sára2: A keby si im navrhla podviazanie semenníkov, tak ťa idú ukrižovať

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Sára2: Přesně tak, přitom prý není vůbec problém tyto pilulky pro chlapy "vyrobit". Je i celkem zajímavé, že téměř nikde jinde hormonálka tak nefičí, jako v ČR.

arrow
profile_image
Maudík
od 22. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Z osobní zkušenosti vím, že změna HA nepomůže. Já se nedávno naštvala a prášky vysadila. Doporučuju to všem, co mají s tímhle problém. Mě už to celkem deptalo, občas jsem si připadala jak frigida. A jak tu někdo zmiňoval, lepší prášky nebrat a jít do toho s chutí a s odpovědností, než s práškama,ale nemít na to chuť vůbec a nutit se. Dlouho jsem zvažovala, jak to vyřešit a nakonec jsem prostě vysadila. A už po týdnu cítím změnu o 50% K HA se pokud možno už nevrátím.

arrow
profile_image
xyzz
od 7. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Maudík: Ja si pripadám ako frigidná asi posledný mesiac a som rozhodnutá, že ich vysadím. V sobotu beriem poslednú tabletku, tak som zvedavá

arrow
profile_image
Maudík
od 22. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na xyzz: No já si tak připadala asi už půl roku... nejhorší, že ten problém jsem měla už v předešlém vztahu,ale neodhodlala jsem se vysadit... teď už jsem se naštvala a po debatě s přítelem jsem vysadila. Opravdu se budeš cítit líp už po týdnu. Aspoň já to tak měla. Nevím, co to udělá s pleti a s menstruaci,ale prostě raději se budu milovat ráda, než se přemáhat. Ten chlap to taky vycítí a to pak není dobré pro oba.

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Maudík: Opravdu se budeš cítit líp už po týdnu. Aspoň já to tak měla.

Já taky .

arrow
profile_image
Mallory Knox
od 3. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mně změna pomohla, ale až na druhý pokus. Ovšem nejsem schopná odhadnout, na kolik jsem si pozitivní účinek na libido sama vsugerovala.

arrow
profile_image
Maudík
od 22. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Mallory Knox: To máš dobré mě změna nepomohla. Sice se nedá soudit až tak brzo, ale vyměnila jsem prášky za nuvaring v domění, že by to mohlo být lepší a nevím, možná jsem měla i dojem, že je to ještě horší a to jsem ho měla jen 3 týdny. Trochu škoda, bo to bylo na jednu stranu super, že jsem nemusela myslet na prášky, ale to vědomí,že tam neustále něco mám... Takže jsem úplně vysadila.
Někdy to možná je opravdu jen vsugerovaný pocit. Ale o tom by se dalo polemizovat. Občas jsem si říkala, že to není těma práškama, že si to prostě jen nalhávám a mám to na co shodit (zhodit?), ale je fakt, že hormony dost ovlivňují nálady a celkové pocity, takže... no kdoví ale je mi podstatně líp.

arrow
profile_image
Blacky
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

dnes, 20:22:42 - Připojeno během spojování:
Změna antikoncepce - řeší ztrátu chuti na sex?

Ahoj holky, poslední dobu (asi tak 3-4 měsíce) mě trápí ztráta chuti na sex. Antikoncepci - Maitalon - beru od konce ledna a až na tohle jsem spokojená (netloustnu, pleť v pohodě, zvýšená náladovost se nevyskytuje, měsíčky slabší a kratší..) a právě nechuť na sex jsem začala pociťovat až tak předtím čtvrt rokem. Není to vyloženě, že by se mě sex hnusil - stále ho máme několikrát týdně - přítel je úžasný, věnuje se mi, před a během milování mi dá ale dost práce se vzrušit. Většinou když se milujeme ani doopravdy vzrušená nejsem, ale přesto se mi to líbí. Vzrušená jsem většinou nejvíc, když jde o takové ty náhodné "přepadovky" (nemyslím tím někde venku u zdi ale ) .. Ale i tak s přítelem spím, abych mu neodpírala sex. Samozřejmě, že jsem s ním o tom mluvila a oba nás tak v závěru napadlo to stejné - antikoncepce. Vysazovat ji nemůžu, kondom nesnášíme oba, nitr. děl. tělísko nepřipadá v úvahu a dítě chci až tak za pět let. Myslíte, že by pomohla změna antikoncepce? Poraďte prosím Děkuji.

arrow
profile_image
bedrunela mojeid
od 11. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Blacky: Myslíte, že by pomohla změna antikoncepce?

je to tak individuální, že ti v tom neporadí nikdo.
Za mě ne, ať se ty pilule jmenovaly jakkoli, bylo mi z nich stejně děsně.

arrow
profile_image
Michaela18
od 2. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Blacky: Podobné téma tady je. Větišnou se holky shodly v tom, že změna HAK nepomohla, ale je to natolik individuální věc, že je možné, že ti změna pomůže - je zde ale riziko, že se u tebe naopak projeví jiné nežádoucí účinky, které u tebe Maitalon nevyvolává. Nevím, z jakého důvodu u tebe nepřipadá IUD v úvahu, ale existuje i Femcap.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené