arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj,beru skoro půl roku HA minervu vždy večer.Ráno se probudím a je mi zle od žaludku.Tak je to skoro každý den.Máte s tím podobné zkušenosti?Pomůže změna antikoncepce?

arrow
Neprodává v Bazaru

Ráda si přečtu každou radu,jsem fakt zoufalá

arrow
profile_image
Odettka
od 15. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ahoj, nevolností jsem netrpěla, ale nebylo mi dobře psychicky...
takže mi ted doma leží celé balení nevyužité a asi ho pujdu vrátit do lékarny nebo vyhodit..

takže ted sem bez antikoncepce a asi i budu...

arrow
profile_image
Lentilie
od 21. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Lucinta
Vysaď a vyměň ji za jinou anti. Mně po Minervě bylo taky zle, fyzicky a i psychicky, byť tohle má jiný původ. Minerva je dost driák, dnes jsou daleko vymakanější antikoncepce.

arrow
profile_image
kristiana
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ja jsem z Minervy měla tak šílené migrény, že jsem ráda, že už ji neberu. Asi není úplně ideální

arrow
profile_image
MyDva
od 15. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj. Já minervu beru už více jak tři roky, jednou jsem jí zkusila vyměnit a dopadlo to špatně, takže jsem se k ní vrátila a vše je zas v pořádku. Pokud nesedí, jdi k doktoru a najděte nějakou jinou, vhodnější, nemá cenu, aby ses trápila něčim, co se dá téměř okamžitě změnit

arrow
profile_image
Elilinka
od 25. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ahojky, já ji teď začla brát, je to moje první antiko a beru ji teprve měsíc, akorát že já teda beru pilulku dycky ráno po snídani a špatně mi není...jen poslední týden mi přijde, že jsem taková přecitlivělá, teda těž už mit o zas dalo pokoj,ale tak o 3dny zpátky,sem byla taková plačtivá, když mi někdo řek ze srandy nějaký žert, tak mi t vůbec nepřišlo vtipný a urazila jsem se atd ..ale jinak žádné problémy a zatim vše ok..takže jí zkusím vydržet

Blogerka

po MInervě mi taky nebylo ráno dobře :/ ...prý se to má hooodně zapít a nejíst na lačno nebo ji brát ráno

ahoj od 18beru diane 35,před 3roky mi doktorka navrhla ať zkusím stejný preparát od jiný firmy,že je levnější .byla to minerva.brala jsem ji půl roku a musela taktéž vysadit a přejít zpět na diane.bylo mi po ní neustále špatně.po vysazení všechno vymizelo,přešla jsem zpět na diane.jo a abych nezapoměla ,kamarádka má tu samou zkušenost.takže za mě-MINERVA rozhodně NEE!

arrow
Neprodává v Bazaru

Asi to vážně nebude nejlepší antokoncepce.S tou psychykou sem měla taky docela problémy,plačtivost,náladovost...no hrozný to už se naštěstí ale zpravilo.hned jak budu dobírat plato zajdu k doktorce snad mi nenapíše ještě něco horšího

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já beru Minervu každé ráno už 7 let a problém jsem nikdy neměla..Určitě zajdi za doktorem a antikoncepci změňte. Každému sedne něco jiného..

Lucinto, zkušenosti s antikoncepcí jsou silně individuální. Jak radí Tazice, zajdi za doktorem, že ti nesedí, aby ti dal jinou. Minerva obsahuje 35 miligramů ethynilestradiolu (EE) a cyproteron acetát, je tedy složením stejná jako Diane 35 a podobná Chloe a Belaře. Vyzkoušela bych na tvém místě antikoncepci s 20 g EE (Yasminelle, Novynette, Logest a další). Pokud by ti ani to nevyhovovalo (nesoudit podle prvního měsíce!) a nechtělo by se ti zkoušet další tablety s jiným hormonem, zkus náplast nebo kroužek. Tyhle typy obcházejí trávicí trakt, takže pokud jsou tvoje problémy způsobené nějakým podrážděním, tímhle by ses jich zbavila.

arrow
Neprodává v Bazaru

_Ada_
Díky za rady.Noo já jsem právě čekala asi 5 měsíců jestli to přejde, a ono nic,Za doktorkou půjdu hned jak budu dobírat poslední plato-za pár dní.Tak snad vybereme něco lepšího

arrow
Neprodává v Bazaru

Taky sem slyšela od kamošky,že prášky z nižším obsahem hormonu jsou méně spolehlivé-to je asi blbost že

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené