Ženušky,
v září loňského roku jsem vysadila antikoncepci - z prostého důvodu - jen tak, nebyl žádný přítel ani "bližší" kamarád, tak jsem si chtěla dát pohov. V říjnu, i v listopadu jsem menstruaci normálně dostala, ale od té doby už vůbec nic . A sex jsem neměla (taky bída, co?) - ale to je zase do jiného tématu.) Na vyvolávačku na gyndu se mi chodit nechtělo, protože jsem všude četla, že je to naprosto běžná věc po vysazení.
Zítra si chci jít na gyndu zase normálně pro antibejbíky.
Myslíte si, že se mi cyklus zase antikoncepcí narovná? Nebo si mám rovnou nechat píchnout vyvolávačku?

arrow
profile_image
HiKatie
od 5. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, já jsem to tak taky měla, antibaby jsem zkoušela vysadit celkem 3x v životě. Poprvé a podruhé jsem menses neměla dva měsíce, pak jsem na to neměla nervy, tak jsem si šla pro prášky . Vyvolávačku jsem ani jednou nedostala a cyklus se mi zase srovnal sám.
Teď jsem vysadila v lednu zase, chci si dát tak rok pauzu, než se budem pokoušet o mimčo a menstruace přišla zatím každý měsíc +- pravidelně, nechápu, čekala jsem, že zase bude několik měsíců nic.
Takže, na vyvolávačku bych zbytečně nechodila, to je další velká dávka hormonů do těla, a srovnala bych to tou antikoncepcí.

arrow
profile_image
marcelau
od 24. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nicol
Stává se to poměrně často. Většině sice nabíhá cyklus po vysazení ANTIKO normálně, ale není žádnou vyjímkou i amenorhoea. Škoda, že jsi nešla lékaři ihned. Ale pokud chceš opět nasadit pilulky, přikláním se k vyvolání menstruace a následnému nasazení antikoncepce.

arrow
Neprodává v Bazaru

Jsem na tom stejně, někdy kolem Vánoc nebo po novém roku jsem vysadila antikoncepci a zatím pořád nic. Kdybych chtěla začít brát antikoncepci, stejně musím počkat až to dostanu.. Někomu to trvalo prý i půl roku, no paráda..

arrow
profile_image
andys
od 21. 7. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak já takový problém neměla, ale kamarádka to zrovna řeší. Přesně na ní sedí příběh Nicol. Byla už na dvou injekcích, s žádným extra výsledkem. Doktorka jí poté řekla, že pokud chce, aby měla pravidelně menstruaci, že jí znova napíše HA. Našla si jiného gynekologa-doktora, naprosto stejný scénář. Mě se to tedy fakt zdálo divný, protože, co když by chtěla otěhotnět? Už z toho byla zoufalá, tak si našla v pořadí již třetí doktorku a ta jí samozřejmě řekla, že je to nesmysl znovu brát HA. Teď jí čeká spousta vyšetření, protože jí doktorka řekla, že HA je prostě pro tělo nepřirozená věc, i když se dneska píše, je to úplně bezpečné atd. Prý jí do ordinace přichází stále více pacientek se stejným problémem, většinou prý nestačí jen píchnout nějakou injekci, ale začít léčit hormonální systém, aby znovu začal pracovat tak jak má.

arrow
Neprodává v Bazaru

Nicol
Jsem taky proti vyvolávačce. Záleží takykolik ti trval cyklus před antikoncepcí, když jsem vysadila protože jseme začali řešit potomka, doktor říkal, ať do 40.dne jsem v klidu, a pak okolo 45. teprve zajdu. Každé tělo je jiné a vyrovnává se s věcmi jinak, nejhorší je když se tě doktoři snaží nacpat do tabulek. Mě to do 35.dne vždy dolezlo.... Po 45.dnu bych asi k doktorou šla, ale pokud vlastně NEPOTŘEBUJEŠ na minutu pravidelný cyklus, jako při antikoncepci, tak bych vyčkala - chceš přece tělo po antikoncepci nechat vydechnout, ne do něj ládovat dlaší hormony... Ale jen můj názor.

arrow
profile_image
marcelau
od 24. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

lopata49
Nesouhlasím, absence menstruace může způsobit hypoplasii dělohy a s tím další spojené komplikace.Jinak souhla s příspěvkem Andys

ahojky,přidávám se k příspěvku marcelau,absence menstuace není dobrá.Já po vysazení antikoncepce vůbec neměla ovulaci.První měsíc po vysazení jsem to ještě dostala v termínu a pak bez provokačky ani rána.A protože jsem chtěla otěhotnět po vyšetření se zjistilo,že jsem bez ovulace.Nikdo u mě žádnou hormonální léčbu nezahájil.Ale bez provokačky jsm byla vyřízená,nafouklá,podrážděná a bylo mi pěkně špatně.
A k očiětění od hormonů,na toto téma se mi doktor vysmál.Po týdnu po vysazení antikoncepce jsou hormony fuč,prý je to jen pověra,že se tělo 3měsíce čistí.

arrow
Neprodává v Bazaru

andys
Chytrá holčina! Tak co mám tedy dělat, dámy? Počkat? A pak nebrat? Dítě sice ještě neplánuju, ale.. jednou určitě budu.

arrow
profile_image
marcelau
od 24. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tali
Každopádně se musíš domluvit se svým gynekologem.

arrow
profile_image
andys
od 21. 7. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tali
Jak říká marcelau dojdi k doktorovi a uvidíš! Teď mě napadá, Ty jsi tam ještě nebyla?
Mě holky nastartovala menstruace ihned, ale že nemám ovulaci, jsem zjistila až po 2 letech. Taky mě nikdo na žádný testy neposlal. Je lepší dát hormony do pořádku co nejdříve. Vždyť si vemte, že je to pro tělo přirozená věc!

arrow
profile_image
amiris
od 21. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

no nevím, ale taky bych napřed skočila k doktorovi, a poradila se s ním a až se dáš do pořádku "přírodní cestou", pak třeba zase začít brát HA.

někde jsem četla, že "menstruace", kterou máš v průběhu braní HA vlastně ani menstruace není . Je to jakoby její "náhražka" nebo tak něco. Prostě tělo oblbuješ, takže menstruuješ v přesné dny, je to vypočítané. Když je to na základě hormonů, a tolik jich do sebe dostáváš... (jednou jsem si 2 dny zapomněla pilulku vzít, a už to jelo) Takže asi tak.

Takže šupky hupky k doktorovi, ať pak za pár let nepláčeš nad výdělkem.

arrow
profile_image
fiffii
od 29. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji andys: že nemám ovulaci, jsem zjistila až po 2 letech.

Ahoj Andys. Fakt jo? A jak jsi to zjistila? Až u doktora a nebo sama doma testama?

arrow
profile_image
andys
od 21. 7. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

fiffii
Ahoj fiffii, no když se mi nedařilo otěhotnět, tak jsem si dělala ovulační testy a pak šla k doktorce a podle testů z krve mi to zjistili. Dostala jsem nějaký hormonální dryáky, to mi řekla sestřenice, co je lékárnice. Ale já jsem je nebrala a šla jsem k homeopatce a další měsíc už jsem ovulaci měla i bez těch hormonálních léků.
Doktorka si pochvalovala, jak ty léky zabraly, tak jsem jí řekla, co jsem brala, docela koukala

arrow
profile_image
marcelau
od 24. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

andys
Homeopatie funguje dobře, mám s ní také jenom dobré zkušenosti.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené