arrow
profile_image
Pindalibová
od 18. 2. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj , jsem 4 den po lipo břicha a boků v CA u Mudr Janečka . Jsem šíleně nateklá a modrá , zatím to i dost bolí ( přitom bolest mi nikdy nedělala problém) , modřiny stékají už ke kolenům , jsou i na zadku , otok je takový ,že mám stehna 2x taková ,než jsem kdy měla . Je to možné ,že nátekám takhle dole ,když se lipo týkala břicha a boků ? Lýtka mi také nepříjemně pnou . Máte někdo zkušennost ? Prosím o zkušennosti . Moc děkuji

arrow
profile_image
Pindalibová
od 18. 2. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ještě dodávám , že nezapnu absolutně nic , a stehna nejdou přes otok vubec k sobě , ťapkám jak kačena , nejsem skoro schopná pochybu . Dnes uplně nejvíce bolí spodek břicha , totálně nateklá buchtina (modrá,skoro černá ) při chůzi hodně vadí . Jsem docela vyděšená . Mudr zatím psát nechci ,aby si nemyslel cosi o hysterii ,tak se chci poradit zde . V noci mě začala bolet šíleně hlava , netrpím na to , přes den je to ještě horší , vzala jsem si brufen a nic , kamarádka poradila Tramal ,ale zatím také nic , je mi na zvracení
Zažila jste to některá z Vás ? Moc děkuji za jakoukoliv odezvu

arrow
profile_image
Majerkat
od 24. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mám známou, která po liposukci zemřela na trombózu. Být Vámi, pokud jsou otoky opravdu tak velké a hlavně v jiné části těla, než v jaké byla liposukce prováděna, okamžitě bych pelášila k doktoru.
A naprosto nechápu, proč někdo dobrovolně zbytečně riskuje zdraví a život, ale to už je na jiné téma.

arrow
profile_image
Pindalibová
od 18. 2. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Děkuji za názor

arrow
profile_image
Lilly222
od 26. 3. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Máma byla na liposukci a taky měla šílené modřiny a otoky,ale pak to splasklo všechno. Je to strašně dávno,takže nevím jestli měla naký jiný potíže ale myslím že ne.

arrow
profile_image
Pindalibová
od 18. 2. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Moc díky za odpověď , a jak je mamka spokojená po letech ? měj se hezky

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Pindalibová: Ahojky já to měla přesně jako ty-přez pas jsem měla o 7 cm více než před lipkou,buchtu modročernou.........Ale prý je to normální,asi po týdnu mi to začalo pomalu splaskávat,hrála jsem všemi barvami........A uplně v pohodě jsem byla skoro za 3 měsíce,ráno jsem byla plochá na břichu a večer zase oteklá jak balon....Myslela jsem že mi to nikdy nepřestane.....Ale chce to vydržet a mít trpělivost......

arrow
profile_image
Pindalibová
od 18. 2. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na lenik33:

Moc děkuji , tak to mám tak akorát do léta , ještě abych tak opuchávala na dovolené .
To jsi otékala takovou dobu k večeru no zní to hrůzně , skoro aby člověk večer nikam nechodil . Někdy se zbavíme dětí ,že je babi pohlídá a jdeme na večeři , posedět , no tak to mám na nějakou dobu utrum , když budu večer jako kulička
Ještě se chci zeptat , měla jsi potom kompres prádle ještě nějaké stahovací , když jsi večer otékala ? Jako nějakou podporu ,tenčí než je ten kompres ? jestli ano tak jakou značku ? Moc díky a hezkou neděli .

arrow
profile_image
Lilly222
od 26. 3. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Pindalibová: Je to cca 10let, takže už vypadá zas jinak

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Pindalibová: Já ten kompres nosila celé ty 3 měsíce,a neboj to mi pak otékalo jen to spodní břicho.Né že bych celé 3 měsíce byla jako koule......

arrow
profile_image
ilka1
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Úplně normální to není, modřiny jsem také měla, ale jenom v odsávané oblasti. Po týdnu se začaly ztrácet. Prostě ti narušil nejenom podkožní tukové vrstvy. Zkus se mazat krémem z lékárny Ibalgin duo efect, podporuje vstřebávání modřin. Dobré je použít stahovací kalhotky s nohavičkou. Navlékat si je v době, kdy je otok nejmenší

arrow
profile_image
Pindalibová
od 18. 2. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na ilka1:
Díky za reakci , zakoupila jsem Aescin a gel Lioton 100 000 , prý když si představím monokla , tak se také každým dnem posunuje trochu dolů , byla jsem na celém břuchu a bocích , boky toliko netečou ,ale modré ,tedy spíš fialové jsou pěkně ,ale z toho břicha to steklo až na stehna , dnes je to trochu lepší

arrow
profile_image
ilka1
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mně ten gel moc nepomáhal, Ibalgin se mně zdál lepší. A dobře se vstřebává, ten gel se žmolkuje

arrow
profile_image
Pindalibová
od 18. 2. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na ilka1:
zatím jsem dnes mazala jen 2x a nežmolkoval , po tom ibáči se juknu , stejně toho gelu je málo , tak na 3dny a jestli je to krém tak to bude lepší . Taky mi kdysi na modřiny pomáhal Heparoid . ahoj

arrow
profile_image
Pindalibová
od 18. 2. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Hezký den , tak jsem zakoupila tu Ibalginovou mast a pravda je, že se dobře roztírá , mažu od včerejška , tak nevím zda již účinkuje . Otok je nyní znatelně menší , modřiny stále velké a tmavé . sestupující dolů . Pravda je že den ode dne je to lepší .

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené