Mám tento problém...Prodala jsem věc a brzo jsem jí poslala, protože kupující měla hooodně dobré hodnocení ( jen tak mimochodem není z omlazení), poté co mi řekla, že peníze odeslala, později ještě přidala doklad o zaplacení. Ovšem po týdnu, kdy peníze nebyly na účtě mi to začalo být divné, tak jsem se jí ozvala, ona že věc dorazila a že myslela, že peníze taky. Už to budou tři týdny a já na účtě peníze pořád nemám, ona je prý opravdu poslala. Šla jsem se ptát do její i mojí banky, v mojí mi samozřejmě nemůžou pomoct, vidí to co vidím já. A v té její mi bylo řečeno, že ten doklad sice je o odeslání platby, ale ta nemusela být provedena, z různých důvodů - chvilkový výpadek bankovnictví apod...tedy že by se jí peníze vrátily na účet, ale to v době kolem dvou dnů. Ona mi říká, že se jí nevrátily. Já jsem jí vyfotila celé moje int.bankovnictví, ona totéž udělá.
V její bance mi samozřejmě nemůžou sdělit, jestli peníze na jejím účtě jsou, nebo prostě kde jsou
Ať pošlě nějaký upravený obrázek, kde částka nebude vidět, nebo ji tam opravdu nemá je v podstatě jedno...jelikož prostě ona tvrdí, že je nemá a já je taky nemám...neporadí mi někdo, jak se v takové situaci člověk může těch peněz domoct ? Nejde o žádnou velkou částku, ale jde mi o princip, přece peníze jentak nezmizí...

arrow
profile_image
Klariska1241 mojeid
od 2. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Podle mě to je blbost, peníze se jen tak ztratit nemůžou.....Máš jinak SZ.

arrow
profile_image
sisi777 mojeid
od 14. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
60    0
Číst hodnocení

Mě se nedávno stalo, že slečna peníze poslala a strhly se jí z učtu, ale mě nedorazily. Musí to řešit odesilatel peněz, přes svou banku. Někdy se stane, že peníze prý uvíznou někde mezi - odesilateli se odečtou a příjemci nejpřijdou.
At slečna kontaktuje svou banku... Ty s tím nic neuděláš

Reaguji na Deisinka: Já jsem to její potvrzení kontrolovala pořád dokola, všechno právě napsala dobře

Reaguji na sisi777: Ona banku údajně navštívila a tam jí řekli, že nevidí problém, že peníze se - jak ona mi to řekla : "normálně odečetly"

arrow
profile_image
sisi777 mojeid
od 14. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
60    0
Číst hodnocení

Reaguji na Berusska: Píšeš udajně, tak po ní chtěj nějaké potvrzení o úspěšném převodu na Tvůj účet přímo od banky.
Někde ty peníze být musí a pravděpodobně se stalo to samé, co se mi stalo nedávno.

Reaguji na sisi777: Já nevím jestli takové potvrzení existuje....já po ní teď chci vyfocené její transakce (to mi poradila paní v její bance), nebo alespon částky, stejně jako jsem jí to poslala já...a ona říká, že to pošle, tedy to tam nejspíše opravdu vidět nebude

arrow
profile_image
BK17
od 8. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mně se nějak nezdá, že by peníze při převodu jen tak zmizely. Navíc když už je to delší dobu a ona to byla řešit v bance... Podle mě prostě lže, peníze neposlala. Někdo to dělá tak, že opravdu zadá příkaz k úhradě (právě proto, aby potom mohl mailem poslat výpis z internetbankingu), ale pohlídá si, aby na účtu neměl dost peněz a platba nemohla odejít. Já osobně bych jí nevěřila a s penězi se rozloučila. Někdy se to dá řešit tam, kde obchod proběhl (např. na aukru), ale nevidím to moc nadějně.

Reaguji na BK17: To já doteď nevěděla, že to potvrzení není jistota...teď už to vím

arrow
profile_image
BK17
od 8. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já jsem o tom právě někde četla. Ona pošle příkaz k úhradě, takže v internetbankingu má normálně tu informaci o datu odeslání, částce a číslo účtu příjemce. Tohle potom pošle mailem a vypadá to věrohodně. Ale pokud má malý zůstatek, tak banka to ve výsledku neodečte (není z čeho) a peníze nedorazí. O něco lepší by bylo, kdyby poslala výpis i s počáteční a konečnou částkou, ale to stejně neudělá. A i to se dá samozřejmě poměrně jednoduše zfalšovat. Nevím no... třeba se ty peníze vážně někde zatoulaly, ale já jsem v tomhle nedůvěřivá.

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Berusska: To já doteď nevěděla, že to potvrzení není jistota...

To samozřejmě není jistota, podobný potvrzení ti zfalšuju za pár minut... Navíc je v dost bankách možný příkaz ještě do večera po podání stáhnout, takže neodejde.

Nevím, jak to vyřešit, asi bych chtěla, aby ti přišel přímo z její banky doporučenej dopis s nějakým vyjádřením, nebo něco...

arrow
profile_image
Lotta
od 26. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

U ČS (ale obdobné to bude i jinde) lze udělat to, že zadám příkaz k úhradě, zároveň s odesláním částky mi přijde mailem Potvrzení o zadání úhrady (tedy nic o tom, že peníze skutečně odešly). Následně za nějakých podmínek (ihned nebo do konce dne, asi tam hraje roli, zda je to do mojí či jiné banky, kde se peníze strhávají až po půlnoci - něco takového prostě) lze transakci stornovat - ovšem to první potvrzení ti stále zůstává, že. Následně si lze po faktickém odečtení peněz z účtu vyžádat od banky potvrzení o tom, že peníze byly opravdu převedeny. Takže být tebou žádám po slečně toto.

arrow
profile_image
siky
od 23. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nevěřím,že to poslala!
Normální člověk zaplatí a čeká,až přijde zboží a neposílá kopii příkazu k úhradě, aspoň mě to teda nikdy nenapadlo...

Problém stále nevyřešen slečna tvrdila, že nemá čas lítat do její banky zjišťovat kam peníze zmizely, a slibuje pořád, že pošle vyfocené transakce, stejně jako já jí poslala. Nakonec nic neposlala a řekla, že peníze pošle znova. Když uplynul další týden a peníze nikde, psala jsem jí zas a ona, že se jí nelíbí, že je má znova platit. Já jsem jí řekla, že si to vybrala sama, že já chtěla jen vyfocené transakce a řešit to s bankou. Pokud ty peníze fakt ani u ní nejsou...tak by mě zajímalo, jestli existuje nějaký orgán, který by to řešil...

arrow
profile_image
sisi777 mojeid
od 14. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
60    0
Číst hodnocení

A přes který bazar jsi to prodávala? Myslím, že by to vyřešila s bankou i po telefonu, tehdy jak se stalo mě, tak to paní myslím řešila přes infolinku, podle mě nic neposlala, když se tak vykrucuje.
Jediná možnost bude dát ji na černou listinu nebo negativní hodnocení.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené