arrow
profile_image
montchitchi
od 10. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky,
mám na vás právní dotaz.
Pokazilo se mi doma tepelné čerpadlo, protože je v záruce, tak jsem zavolala servisní firmu. Ta přijela, reklamaci uznala jako oprávněnou (vada od výroby na kompresoru).
Dnes mi volali, že náhradní díl zašlou ze Švédska až za týden a následně na opravu přijdou 20. prosince. Dosud vše ok.
Avšak do té doby jsem nucena topit na elektrokotli, který má 4x vyšší spotřebu než tepelné čerpadlo. Takže náklady navíc jak blázen. Asi není způsob, jak z firmy dostat nějaké "odškodnění" za zvýšené nákladu na elektřinu?
Možná blbý dotaz, ale při zařizování bydlení každá kačka dobrá.

arrow
profile_image
monca114
od 19. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na montchitchi: Chápu tě, ale myslím, že na to nárok nemáš. Měla bys ho možná pouze za předpokladu, že by přímo to topné čerpadlo svou vadou zpotřebovalo víc energie, než mělo, ale takhle asi neuspěješ

arrow
profile_image
montchitchi
od 10. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na monca114: Jo, asi to tak bude a jsem s tím de facto smířená. Dotaz spíše pro jistotu. Ono zaplatit takhle za elektřinu za týden tolik co za měsíc, to už je docela pálka

arrow
profile_image
monca114
od 19. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak zkusit to můžeš. Za pokus nic nedáš, ale asi neuspěješ...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené