arrow
profile_image
veru21
od 26. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Holky, doufám že mi někdo poradí, už jsem vážně na nervy Mám od T-mobile internet 3G, platím za tu službu 1180Kč měsíčně, což je dost velká částka na to, aby vše fungovala jak má. Můj problém je následující, čas od času (tedy několikrát za den) se mi stává, že ztratí modem signál (sám od sebe, pc mám furt na tom samým místě)a všechno co jsem do tý doby stahovala nebo tak, je v háji. Prostě to celý spadne, a já musím vytahovat port z pc, dávat ho zpět a čekat, než se to zas nahodí...(vysvětluju to jak de.il, ale určitě mě chápete ) Jsou dny, kdy to padá třeba desetkrát do hodiny, a ani nemusím nic stahovat, jen pročítám omlázko...chtěla jsem zrušit smlouvu, protože na to vážně nemám nervy, ale t-mobile prý od smlouvy odstoupení neumožňuje, takže budu muset platit ještě jeden rok (mám smlouvu na 24měsíců). Nebo je nějaká možnost, jak to řešit? Nejde mi o peníze, jen o princip, kdy za tu částku požaduju perfektní fungování..Nainstalovaný mám vše tak, jak má být, počítačem to taky není, dělalo mi to na starým pc, i teď na tom novým...

arrow
profile_image
Simush07
od 3. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

veru21
Já mám internet tuším 4G. Taky mi občas vypadne, tak než abych ten port vyndavala počítač restartuju. Ale stává se mi to jen zřídka...Ale jednou se mi stalo že ta černá anténa jak je u portu že tam nebyla nějak správně zatlačená, nebo co a furt mi to vypadávalo bylo to děsné! Tak zkus se na ní podívat , ale tím to asi stejně nebude...Jinak fakt nevím

arrow
profile_image
veru21
od 26. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Simush07: já mám internet 3G, ale modem je 4G, nějak tomu nerozumím. Já anténu právě nemám, jen takovou malou černou krabičku, no...právě že ono to spadne zničehonic, různý zatlačování a tak, proběhlo...a nic....restart pc nezabírá, ani vypnutí přímo toho web´n´walk Managera, prostě nic...zrovna dneska jsem už na pokraji sil, co dvacet minut, žádnej signál

takhle to vypad, krm jeden:(

arrow
profile_image
Trebi
od 16. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já měla dříve taky internet s modemem od T-mobile a pořád mi padal (přesně chápu, taky jsem z toho byla na nervy), proto jsem ho po roce, co smlouva vypršela vyměnila za kartu do notebooku od O2 (taky mobilní), a to bylo o něco spolehlivější, úplně problém vyřešil až vysokorychlostní ADSL přes pevnou. Mobilní internetové připojení je závislé na síle signálu, kde se často vyskytují výkyvy, stejně tak jako při volání mobilem. Za ty peníze je to ale fakt šílené!

arrow
profile_image
Jerry_004
od 22. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Je to blbé, ale tyhle modemy to dělají, má ho kamarád a je to to samé. Lidi z T-mobilu to přiznávají... Musela by si mít starou PCMCIA kartu (širokou), ty chodily perfektně - já ji používám pořád... Určitě se dá koupit a když si do ní dáš SIMku z tohodle zlobícího modemu, bude po problémech. Taky musíš mít počítač se starým (širokým) slotem.

arrow
profile_image
veru21
od 26. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Jerry_004: Taky musíš mít počítač se starým (širokým) slotem

Takže to je tím modemem, jo...co se toho slotu týče, jsem nahraná. Mám novej asus eee a ten žádnej širokej slot nemá

Cituji Trebi: proto jsem ho po roce, co smlouva vypršela

Hned bych ho taky vyměnila, právě jsem dostala nabídku od 02 za daleko lepší peníze...ale před rokem, když jsem podepisovala smlouvu, jsem neměla penízky na ten modem...takže jsem podepsala smlouvu na dva roky (o tom jsem teda nevěděla, ale to by bylo na jiné téma), tím pádem mám smůlu...leda zkusit přestoupit na nižší tarif, no...ale u t-mobile pochybuju každopádně jsem ráda, že tenhle problém nemám sama...spíš by mě zajímalo, jestli lze na základě téhle vady ze smlouvy odstoupit..čistě teoreticky..když o tom lidi z t-mobile vědí, měli by na to upozorňovat, ne? (I když, nebudu tak naivní )

arrow
profile_image
Carelesscat
od 18. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji veru21: Takže to je tím modemem

my jsme taky měli 3G od T-mobile a je to vážně k ničemu, věčně byl slabý signál a výpadky
Těd máme wi-fi a je to super a levnější

arrow
profile_image
Carelesscat
od 18. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji veru21: spíš by mě zajímalo, jestli lze na základě téhle vady ze smlouvy odstoupit..čistě teoreticky..když o tom lidi z t-mobile vědí, měli by na to upozorňovat, ne? (I když, nebudu tak naivní )

tak nám odstup od smlouvy nabídli ... zdarma, ale s tím, že by se muselo doplatit zvýhodněný modem + měsíce zdarma při podpisu na 2 roky. Ale takovou nabídku udělali až po x-té telefonické stížnosti.

arrow
profile_image
veru21
od 26. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Carelesscat: tak nám odstup od smlouvy nabídli ... zdarma, ale s tím, že by se muselo doplatit zvýhodněný modem + měsíce zdarma při podpisu na 2 roky. Ale takovou nabídku udělali až po x-té telefonické stížnosti

Já žádné měsíce zdarma nedostala...jen ten modem byl za 1Kč...to doplacení samozřejmě beru, to je logický...ale někdo mi říkal, že po něm chtěli doplatit i ty zbývající měsíce nebo co...takže volat jim denodenně a stěžovat si...za poslední hodinu mi to spadlo asi desetkrát když jsem byla na prodejně t-mobile, nedozvěděla jsem se nic..jen že to zrušit nejde...leda zajít přímo na jejich centrálu na roztyly?

arrow
profile_image
Carelesscat
od 18. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji veru21: Já žádné měsíce zdarma nedostala

to my jo, při smlouvě na 2 roky, 6 měsíců zdarma

Cituji veru21: takže volat jim denodenně a stěžovat si...za poslední hodinu mi to spadlo asi desetkrát

přesně táák, já tam volala asi 10x přičemž oni si každou stížnost píšou no a jednou jsem se nenechala odbýt a prostě se zeptala jak to teda budem řešit a bylo mi sděleno že si můžu podat výpověď s tím, že máme nedostačující signál

arrow
profile_image
maja25
od 14. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, tak jsem na tom stejně - 24 měsíců 1180Kč. Každou chvilku výpadky, stahování padá na 0 b/s. Musím buď restartovat modem a někdy to nepomůže, takže celý notebook. Jsem z toho taky zoufalá, za ty peníze je to šílený a navíc FUP limit. Tohle mi tak znechutilo T-mobile, že už si u nich nikdy nic nevezmu a nechápu, jak si něco takového můžou dovolit, vždyť to kazí jméno. Odstup od smlouvy asi nepřipadá v úvahu, protože mám zvýhodněný notebook.

arrow
profile_image
Jerry_004
od 22. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nicméně, ze své zkušenosti chci říct, že T-mobile je firma, která je ochotná věci řešit a dá se snima dohodnout, pokud je budete urgovat (jsou ochotni předčasně ukončit smlouvu z důvodu nemožnosti používat službu kvůli techncikým problémům) a tak...
Pokud narazíte na podobný problém u O2, nedomůžete se ničeho u nikoho, kromě slibů, keců a arogance. popsaná situace nestojí za mnoho, ale když se obrátíte na techniky z T-mb, mohli by vám pomoct. Se všemi svými zkušenostmi vás varuji - neupište se za zádnou cenu podvodné slibotechně O2, neumíte si představit, jaký tam mají ******....

arrow
profile_image
maja25
od 14. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Jerry_004: neupište se za zádnou cenu podvodné slibotechně O2, neumíte si představit, jaký tam mají ******....

Souhlas

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené