arrow
profile_image
opinka1
od 16. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj holky, potřebovala bych poradit. Na Aukru jsem si koupila u prodejkyně pár věcí a peníze poslala přes internetové bankovnictví. Je možné, že platba nedorazila kvůli nenapsanému předčíslí? Nikdy jsem předčíslí při posílání peněz nepsala a platba vždy dorazila v pořádku. Bude to skoro 2 týdny, peníze se mi na účet zpátky nepřipsaly. Takže teď nevím jak to řešit. Moc děkuji

arrow
profile_image
Storm
od 17. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Podívej se zpětně do výpisu, číslo, na které jsi peníze posílala by mělo být naprosto shodné s tím, které Ti uvedl prodejce. Např. Komerční banka má předčíslí třeba 86-xxxxxxxx/0100, tam se předčíslí uvádět musí, jinak platba buďto nelze provést, nebo se peníze vrátí.
No a nejlepší je se zeptat přímo prodejce, zda mu platba dorazila.

arrow
profile_image
Storm
od 17. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

opinka1

Ještě se podívej sem, na tento odkaz:
http://www.mesec.cz/clanky/poslali-jste-spatne-pen ize-uvidite-je-az-po-soudu/

arrow
profile_image
opinka1
od 16. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Platba právě nedorazila a číslo účtu naprosto souhlasí s číslem od prodejkyně - až tedy na to předčíslí, které jsem neuvedla. To bylo 51. Platba se mi z účtu odečetla 7.7., kdyby se peníze na účet prodejkyně nepřipsaly, tak už měly být zpět, ne? Přece není možné, že má někdo jiný stejné číslo a stejnou banku akorát s jiným předčíslím.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Mě se kolikrát stalo, že pokud jsem číslo nějak zle napsala, tak se platba ani neodeslala.
Každopádně číslo předčíslí účtu je potřeba.
Obrať se na banku - jinak to nejde.
Můžeš dojít na pobočku, ať ti ty peníze dohledají - tzv. reklamaci platby.

arrow
profile_image
Storm
od 17. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

opinka1

Přesně jak psala tyweee, obrať se na pobočku. To předčíslí tam bylo nutné zadat správně. Kód banky je v pořádku (tj. poslední 4místné číslo za lomítkem)?

opinka1

Stalo se mně něco podobného, koukni tady, jak postupovat a jak to dopadlo. Předčíslí 51 je KB, takže je velká pravděpodbnost, že jsou na cizím účtu :

https://www.omlazeni.cz/penize-zaslane-na-91-36144- 0.html

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Těch předčísli u KB je více. Já osobně jsem setkala třeba s 19.

Ale i tak je divné, že se ta platba odeslala. Odeslím peníze přes GMS banku, či internet banku a opravdu, kdykoli jsem udělala chybu už jen v čislu učtu, tak prostě mi přišla zpráva, že je tam chyba.

Kor, když je to banka, kde je vždy předčíslí a to tam nebylo uvedeno,ale podle kodu banky se pozná, že právě tato banka to předčíslí používa.

Stalo se mi to u odesílání platby na T-Mobile, kdy jsem příteli hradila mobil. Neuvedla jsem 19-XXXX/0100 a vrátilo se mi to.

opinka1
Opravdu jdi na svou pobočku. Vysvětli jim co a jak. Oni se podívají na tu platbu a dopátrají se platby, kam se dostala. Tady ti můžeme říct co a jak, ale nikdo ti opravdu neřekne co se stalo.

My už nějaký ten pátek čekáme na vyplacení hypotéky a řeknu ti, že bankovní svět je svět sám v sobě. A co jedna banka dokaže, to druhá neumí = příteli řekli, když čekal na penize, že jsou v systému, aniž by je on viděl na učtě. Mě tohle nebyli v GE Money schopní říct ani po telefonu, ani na pobočce a Unicredit bank to byl schopný říct po tel. Prostě tady je nej jít do banky a řešit tam.

Taky se může stát, že ti paní lže a dokážeš to jedině přes banku.

arrow
profile_image
Didonka
od 23. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Bohužel stalo se mi něco podobného taky u KB a peníze 3500,- jsem nikdy neviděla Posílala jsem je z ČS a neuvedla jsem předčíslí které tam být prostě musí došla jsem na nejbližší pobočku KB a řekla jim co mám za problém. Oni zjistili jméno té paní, která vlastní ten účet kam jsem to omylem poslala a poprosili jí aby to odeslala zpět. Prý víc udělat nemůžou takže jsem přišla o všechny peníze.

arrow
profile_image
klarusiinka
od 6. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

jelikož studuje na škole v oboru pošta a bankovnictví tak vím,že předčíslí je potřeba uvést.Předčíslí je součást účtu

arrow
profile_image
opinka1
od 16. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Děkuju holky za reakce. To jsem opravdu nevěděla, že je potřeba uvádět předčíslí, vždy bylo vše ok. Všechno sedí až na to předčíslí, i čísla za lomítkem, u KB tedy /0100. Jen nevím, do které banky zajít, do mojí (Česká spořitelna) nebo do KB? A co mi tedy vrtá hlavou, kde teda ty peníze jsou? Podle mne se to nemohlo připsat na cizí účet, nemůže mít přece jeden člověk u komerčky stejný účet jako další, akorát bez předčíslí. Pokud se paní na účet peníze nepřipsaly, nevíte jak dlouho většinou trvá, než se připíší na účet, odkud byly odeslány?

opinka1
Určitě zajdi do své banky, tj. České spořitelny. Nevím přesně odkdy, ale transakce mezi bankami jsou nyní rychlejší, já mám teď zkušenost, že na druhý pracovní den jsou penízky připsány. V rámci jedné banky je to ještě během toho dne. Peníze, poslané na chybný účet by se Ti měly vrátit takřka obratem, tzn. za ty dva pracovní dny, odhadem.

Cituji opinka1: Podle mne se to nemohlo připsat na cizí účet, nemůže mít přece jeden člověk u komerčky stejný účet jako další, akorát bez předčíslí.

Taky si mysím, je divné, že tě to vůbec pustilo, příkaz zadat.

arrow
profile_image
Didonka
od 23. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

opinka1
Proč by nemohl mít někdo stejný účet u té samé banky jen bez toho předčíslí? Však mě se to stalo neuvedla jsem předčíslí které tam mělo být a peníze šly někam jinam a, už jsem je neviděla. Takže si myslím, že na 100% jsou na cizím účtě kde nemají vůbec být.

arrow
profile_image
opinka1
od 16. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Didonka
Jestli je pravda, jak psala Storm , tak aby byla platba na komerčku poslána, musí být uvedené předčíslí. Ale tak asi tomu tak bude, když po penězích nejsou ani stopy. Pokud tedy prodejkyně nelže a peníze nemá na účtu. Myslíte, že můžu žádat o zaslání jejího výpisu? Protože je to tvrzení proti tvrzení a než začnu lítat po bankách, chtěla bych zkusit všechny možnosti.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

opinka1
musíš vždy na svou banku, banka příjemce se s tebou nebude nikdy bavit, protože nejsi jejich klient.
Převod pěnez trvá D+1, záleží kdy si dala příkaz. Většinou je to cca do 12.hodin, pokud to stihneš, tak druhý den je má příjemce na svém účtu.
A vy tu někdo znáte, že by KB někdy měla účty bez předčíslí??
Osobně jsem se tedy nesetkala, že by tahle banka tam nikdy neměla právě nějaké to dvojčíslo. Banka to tak má prostě u všech účtu. Jako MBank, ta má taky předšíslí.

Dej vědět, jak si dopadla.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené