Reaguji na Kája18: Vadí. Bílé pečivo při hubnutí nejez. Jen to tmavé, celozrné. Jinak co jsi vypisovala, ty potraviny, tak to je ok. Jedna slečna tady psala, že vynechává bílkoviny. To je kravina. Bílkoviny jsou při hubnutí důležité. Také rozložení jídla je ok. Ale nevím jaké porce jíš. Nebo kolik, je dobré si to vážit.
Jak často cvičíš nemá vliv na to, že se ti hubnutí zastavuje. Klidně můžeš cvičit každý den. Pokud chceš hubonout doporučuji spíše kardio. Tz. kolo, běh. A dělat to tak, aby ses opravdu zapototila. Tím že cvičíš, rostou ti svaly, kt. jsou těžší než tuk, takže klidně se může stát, že budeš vážit více. Ale např. na džínech to poznáš, takže bych se na váhu tak nespoléhala. Jako dopourčila bych ti i doplňky stravy které beru, ale vážně je ti málo na to, aby jsi nějak radikálně se do diety pustila.
Ideálka by byla, kdyby jsi mi poslala tvůj jídelníček a třeba postavu a třeba ti můžu říct, poradit. Do zpráv

arrow
profile_image
Kája18
od 24. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na crazyiik: já jím buď 4 krát nebo 5 krát denně,podle toho jak se vzbudím,snídaně: 1)2 kusy tmavého pečiva s krůtí,kuřecí šunkou nebo sýrem,namazané ramou nebo sýrem cottage,2)ovesné vločky s ořechy a rozinkami smíchané s bílým nebo ovocným jogurtem(150 g jogurtu,přidám pár lžic té směsi vloček),3)bílý jogurt smíchaný s čerstvým ovocem(kiwi,jablko,nektarinka-vždy jen jedno z toho),svačinajak kdy podle vstávání)jeden kus ovoce,oběd:př.:zeleninový salát s mozzarelou,těstoviny s kuřecím masem,luštěniny,polévky(zeleninové,luštěninové),kl asické obědy ale maleé porce(řízek a kaše atd.),svačina:1)jeden kus tmavého pečiva se zeleninou,2)vločková směs s ořechy a rozinkami a jogurt,3)lehký zeleninový salát bez masa,večeře:někdy je teplá někdy studená,podobná svačinám akorát v trošku větším množnství,ale ne o moc,

arrow
profile_image
Kája18
od 24. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na crazyiik: vím že nebudu mít postavu jako ostatní holko protože máme velká stehna,lýtka a boky v rodině,snad všechny ženský v rodině ale opravdu ,ale chtěla bych mít ploché a vytvarované trochu břicho,a nevíš jak se zbavit tuku u podprsenky na zádech,ono to dělá takové faldíky

Reaguji na Kája18: To prostě nejde. Musíš zhubnout celkově. Nefunguje to tak, že když chceš zhubnout tuky na břichu tak zhubneš jen tam. Jak začneš hubnout. První co zhubneš jsou prsa, břicho pak zadek a stehna. Ale rovnoměrně. Začni běhat min. půl hodiny. Ideálka je hodina. Zdravě se stravuj a půjde to.

arrow
profile_image
Kája18
od 24. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na crazyiik: Já jsem četla,že ti kteří chtějí zhubnout tak mají jen rychle chodit,protože když běhají tak se jim dělají svaly a to nechci,potom budu vážit ještě více.

K tomu tvému jídelníčku. Důležitá je pravidelnost! V tvé případě bych si dala 1 ks tm. pečivo s šunkou nebo se sýrem Cottage (bez margarínu, tedy ramy).Na svačinu bych si dala ten jogurt třeba + zelenina. Oběd např. kuřecí + ryže + zelenina. Svačina třeba ten zeleninový salát s mozarellou a večeře např. rybu a zelenina.
S tím ovocem bych byla opatrná. To ovoce si dávej jen po cvičení, půjde ti pěkně do svalů. Jinak na ty ořechy taky mírně - jsou hodně tučené na 100g/ přes 2000Kj. Což je dost! I rozinky méně.
Jez menší porce, tak aby příjem nebyl vyšší než výdej. Počítej! Např. z praxe vím, že když si dám 100g rýže, za hodinu to spálím na kole.
Rozlož si to tak, aby ráno bylo více "sacharidové" a večer více "bílkovinový". A docela mi chybí zelenina v tvém jídelníčku.
Do toho salátu bych přidala klidně i pár kapek olivového oleje, tuk je taky důležitý. (v malém množství) Tuk obsahuje totiž více kcal, než sacharidy.

Nepočítej váhu. To je blbost! Svaly potřebuješ. Čím více budeš mít svalů, tím více bude tělo spalovat tuku a tím budeš hubnout.

arrow
profile_image
Kája18
od 24. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na crazyiik: Ale zeleninu jím hodně,ráno jím ovoce ale odpoledne zásadně jen zelenina,a ještě jsem se chtěla zeptat jak jsou ty skořicové lupínky CINI MINIS od nestlé tak jsem četla že jsou plné cukru takže se nemají vůbec jíst,ale párkrát jsem si to dala s mlíkem k snídani což je asi chyba že?

Nevím jak moc to "škodí" hubnutí. Já to nejím. Myslím si, že je to jak to píšeš, že tam je hodně cukru.

arrow
profile_image
stepní_vlk
od 29. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Kája18: ještě jsem se chtěla zeptat jak jsou ty skořicové lupínky CINI MINIS od nestlé tak jsem četla že jsou plné cukru takže se nemají vůbec jíst

ne, jinak přijde konec světa.

tajemství takovejch těch malejch tabulek se složením jsi už ale na obalech objevila žejo? to samý s těma přesnídávkama.

prostě to budeš muset číst a pak se rozhodnout jestli jsou *pro tebe* zdravý, nic neni univerzálně zdravý nebo nezdravý (no něco možná jo...), každej to má nastavený jinak, viz tady jídelníčkový téma, kde spoustě holek vyhovuje spousta směrů a nic neni čistě dobrý nebo špatný.

(a cini minis bych já teda nejedla, vyéčkovanej nehodnotnej hnus, fuj.)

Reaguji na stepní_vlk:

arrow
profile_image
ginger81
od 21. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já pokud si nejsem nějakým výrobkem jistá, jestli je do jídelníčku ok, tak si přečtu přesné složení (což dělám i normálně. spoustakrát jsem čuměla jako blázen, co všechno cpou někteří výrobci třeba do plátkových tvrdých sýrů!!) a pokud je složení jakž takž, tak se mrknu na energii (kJ/kalorie), kolik ten daný výrobek má a je rozhodnuto.

arrow
profile_image
HanLiu
od 8. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

dnes, 17:17:30 - Připojeno během spojování:
Dieta přesnídávky a bílkovinové tyčinky

Do teď jsem jedla jako prase, ale nyní mám velkou motivaci zhubnout do šatů. Jsem zvyklá jíst spoustu sladkého, takže přechod na nějakou zeleninu bych asi nepřežila (syrovou ji nejím vůbec, jen pokud je v nějakém jídle) Mám hodně rychlý životní styl, takže jsem uvažovala o tom, že bych jedla zdravé nedoslazované přesnídávky z DM(ovoce ráno a dopoledne plus oběd), sušené maso a bílkovinové tyčinky (bílkoviny) plus nějaké mléčné výrobky (večeře). Co si o tom myslíte?

arrow
profile_image
tindra
od 26. 6. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji HanLiu: hodně rychlý životní styl

To znamená co, že nemáš čas si vařit?

Cituji HanLiu: zdravé nedoslazované přesnídávky

To si je rovnou udělej doma. Přísady si ovlivníš sama a budeš vědět, co v tom všechno je. A vyjde to levněji. Já mám oblíbenou klasiku jablko/banán.

Na oběd jen sušené maso nebo tyčinku? To je tak fajn dát si po cvičení nebo když náhodou nestíháš oběd, tak na dočasné zaplácnutí žaludku (třeba i proteinové nápoje), ale určitě ne jako hlavní jídlo a ještě k tomu pravidelně.

Cituji HanLiu: mléčné výrobky (večeře).

Pod tím si představuješ co? Jogurty, sýry atd.? To nejsou potraviny vhodné k večeři, max. na snídani nebo k dopolední svačině. K večeři hlavně zeleninu + maso (kuřecí, krůtí, tuňák, ostatní ryby...)

No jestli plánuješ jíst jen to, co jsi napsala a v takovém pořadí, tak je toho málo, výživově nevyvážené a špatně poskládáné. S přesnidávkou celé dopoledne nevydržíš, přidej svačiny, pořádný hlavní chod, další svačinu a odlehčené večeře. A hlavně dostatečně pij.

arrow
profile_image
HanLiu
od 8. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji tindra: To znamená co, že nemáš čas si vařit?

ano, plus jsem pohodlná a nechce se mi s tím tahat. tohle koupím a ještě je to bio. jinak dávám za oběd přes stovku, takže 30 kč za přesnídávku a 30 za nějakou bílkovinu vychází levněji. Večeře bych si ještě byla schopná udělat, ale nevim, jestli to nebude na škodu, když budi jíst celý dden vlastně nedostatečně

Cituji HanLiu: a ještě je to bio

No tak jak je to bio..

No zhubnout touhle stravou asi něco zhubneš, ale jídelníček je to tedy opravdu mizerný.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené