arrow
profile_image
redmary
od 28. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Pettttrushka: Znám situaci, kdy kadeřnice prodávala vouchery a schválně říkala, ze už nemá místo, aby vouchery propadali

Tak to bych si taky nenechala líbit. Protože jakmile nemá místo ona a ty zavoláš včas tak ti to má prodloužit a udělat klidně i potom co neplatí, protože to, že ona má plno neni tvůj problém.

Cituji Minette: Nechápu, proč by jí kadeřnice normálně nemohla nabídnout jiný termín?

protože se podívej z druhé strany zakladatelka se objednala a když nepřišla tak jí srazila kšeft protžoe si na tu dobu mohla ještě objednat někoho za normální peníze..
Akorát je divné že ti řekla že to propadá.. třeba ti měla říct že ti udělá méně úkonů že je to tvůj problém že ti ujelo metro.

Což bys taky měla uznat že když se někde objednám na 13.00 tak tam dojdu 13.00 a né 13.15, ona tam má po tobě další lidi a není zvědavá jim vysvětlovat aby počkaly atd..

Cituji redmary: Protože jakmile nemá místo ona a ty zavoláš včas tak ti to má prodloužit a udělat klidně i potom co neplatí,

když jí zavolá včas.. většinou bývá napsané že bys měla objednávku 24 hod. předem zrušit ne? jako když je objenaná na 13:00 a zavolá jí 13:05 tak to asi moc včas není..

arrow
profile_image
sexy_woman
od 28. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji HanLiu: Jestli ano, tak tvoje blbost, že neumíš chodit včas

cožee? to se snad může stát každému ne?

arrow
profile_image
Rain
od 6. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A vy snad platíte kadeřnici předem, už při objednání? Normální člověk se objedná na určitou hodinu, pokud nestíhá, slušně se omluví a kadeřnice buď vezme někoho jiného nebo počká. Takže vás tedy buď přeobjedná nebo vezme později, v každém případě vám účes udělá a poté dostane zaplaceno. A zaplaceno dostane za svůj výkon, ne za to že je prostě jenom v určitou dobu přítomná.
Jasně, kdyby objednaný člověk bez omluvy nepřišel, je to mrhání času a příště už bych ho třeba nevzala, ale 10-15 min zpoždění ještě s omluvou je trochu moc... Kdyby nešlou o voucher který měla nadiktovaný předem, rozhodně by se chovala jinak, je to svinstvo a určitě bych to řešila se slevovým portálem. Možná peníze nevrátí, ale pokud bude mít baba pár takových recenzí, snad si to příště lidi rozmyslí.

Cituji Majduš: Majduš Poslat zprávu

ReagovatKliknutím vložíte jméno do svého příspěvku.
Označením textu a kliknutím vložíte citaci.
Kontaktuj slevový server, kde jsi voucher zakoupila (třeba slevomat by ti za tohle chování vrátil peníze v podobě kreditů a s madam by si to vyřešili sami)

přesně tak, kde že jsi to přesně koupila?
A můžeš se přihlásit i na nějaky stránky typu- antislevy a tam tuto zkušenost taky napiš.
Chápu, že by ten voucher propadl, kdyby jsi nedorazila vůbec a byla objednaná. To ano, ale toto, to se může stát každýmu, takže to je dost vyčůrané chování!

Jo a řeš to co nejrychleji, dokud je voda rozvířená, za týden to nebude mít cenu.

arrow
profile_image
Doudou
od 27. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Rain: Kdyby nešlou o voucher který měla nadiktovaný předem, rozhodně by se chovala jinak,

No právě!
Musí se na to nahlížet jako na normální objednání ke kadeřnici. To, že má vocher přece nehraje roli (jen zaplatila předem a ne až po).

Cituji Mikayla: Každopádně radím nikdy se o voucheru nezmiňovat!

Cituji Mikayla: Prostě na konci u placení vytáhnout voucher a hotovo.

Souhlasím. Prostě při placení penězi "platit" poukázkou. Jenže mám pocit, že kolikrát musíš hlásit předem číslo kuponu a pod., ne? Jednou jsem dostala poukaz na thaj.masáže a už v tel se mě ptali, jestli to mám přes portál .

Cituji Doudou: Jenže mám pocit, že kolikrát musíš hlásit předem číslo kuponu a pod., ne?

většinou jo, když už se přiznáš, že voucher máš. Stačí říct- "Ne, voucher nemám." A pak při placení, když ho vytáhneš, tak řekneš, že sis ho dodatečně koupila, nebo že ti ho někdo dal, kdo se rozhodl, že tuto službu nevyužije... Hotovo.

Cituji Doudou: Jednou jsem dostala poukaz na thaj.masáže a už v tel se mě ptali, jestli to mám přes portál .

to je to stejný, zase můžeš říct, že nemáš a pak až jim to vytasit u placení...
Protože oni jsou tak trošku potvory a za vouchery dost často nenabízejí to, co za plnou cenu i když ti to tam na tom voucheru píšou....
Proto já je radši už nekupuju, po zkušenosti v restauraci, kde se k nám chovali, jak kdybychom jim nezaplatili...

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji 5Peta: většinou jo, když už se přiznáš, že voucher máš. Stačí říct- "Ne, voucher nemám." A pak při placení, když ho vytáhneš, tak řekneš, že sis ho dodatečně koupila, nebo že ti ho někdo dal, kdo se rozhodl, že tuto službu nevyužije... Hotovo.

Nápad je to super, ale já bych se obávala, že mi to ta kadeřnice prostě neuzná. Jistě by mi pak argumentovala, že použila víc/dražší přípravky, lepší barvu, navíc tam byla masáž hlavy, a prostě že to chce zaplatit. Že na voucher se musí objednat předem a hlásit to. Jednou jsem si koupila tento voucher právě do začínajícího kadeřnictví, a nikdy víc. Nejen že jsem byla objednaná na čas, a po příchodu čekala skoro třičtvrtě hodiny než přijdu na řadu, ale péče absolutně nedosahovala takových kvalit, jako u žen, jež tam byly ve stejnou chvíli a normálně platili.

Cituji 5Peta: Jo a řeš to co nejrychleji, dokud je voda rozvířená, za týden to nebude mít cenu.

Přesně, za chvíli už to nikoho zajímat nebude. Podle mě si tohle ta kadeřnice neměla dovolit. Samozřejmě je smůla že jsi přišla o něco déle, ale to ji nedává právo službu zrušit. Zvláště když jsi zavolala.

arrow
profile_image
Deina78
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já bych neřekla půl slova, kdyby třeba řekla, že mě tedy neostříhá a jen nabarví. Ale takové chování... Navíc se mi po telefonu dost arogantně vysmála. Omluvnou sms o zpoždění jsem jí psala před domluveným termínem. Psala, že na mě má jen hodinu, že musí pro dítě do školky. To nechápu, jak chtěla i kdybych přišla včas stihnout ombre a stříhání Prostě se jí to náramně hodilo se mi zdá.

Reaguji na Deina78:
a přes jakej portál jsi to koupila? Už ti ten voucher jakoby odklikla, že byl použitej?
Jestli ne, tak to fakt řeš teď hned.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Deina78: Omluvnou sms o zpoždění jsem jí psala před domluveným termínem

Pak se určitě obrátit na portál, kde jsem voucher koupila, a požadovat řešení. Taky bych znovu zavolala kadeřnici, a oznámila jí, že chci buď využití služby, jež jsem si zaplatila, nebo vrátit peníze. A samozřejmě jí řekla, že o jejích chování informuji okolí a internet. Třeba nejste první, u koho se jí hodilo to zrušit. Pročtěte si smluvní podmínky o koupi, pokud tam vyloženě není napsáno, že když se zpozdíte, přestože se omluvíte, kupón propadá, tak má kadeřnice smůlu. Jen to zkouší.

Cituji LiliPoli: Nápad je to super, ale já bych se obávala, že mi to ta kadeřnice prostě neuzná. Jistě by mi pak argumentovala, že použila víc/dražší přípravky,

s tím voucherem si platíš úplně tejný služby, jako kdybys platila cash na místě. A dokonce jim to platíš předem, takže oni mají peníze dřív, než práci vůbec vykonají!
A to že nabízejí oni sami tuto věc/produkt/službu levněji, to je jejich dobrovolný rozhodnutí a hlavně tímto způsobem těží z množství zákazníků- proto se tomu říká množstevní slevy...

Takže pokud bych si ještě někdy voucher na nějakou službu koupila, už bych to rohodně nehlásila předem. U restaurací to teda moc nejde a proto restaurace a vouchery= ani omylem! To si radši nějakou tu stovku přihodím a budu mít spokojenej večer bez nervů a dohadování a kyselých obličejů...

arrow
profile_image
Deina78
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na 5Peta:

bylo to přes kuplacine.cz

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené