arrow
profile_image
aknelka24
od 15. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zakládám toto téma z důvodu braní tohoto léku Zoloft kvůli motání hlavy.....jsou to nejlabší antidepresiva.Mám problém dva roky neví se o čeho mám motání hlavy neustálé výsledky krve ok....lehce nažloutlé bělmo jaterky OK .....po těchto práškách se nemotám,ale operace prý není vhodná při braní tohoto léku když je vysadím motá se mi strašně hlava měli jste tento problém ?jak jste to vyřešili před opkou?prosím pište

Antidepresiva operaci nevadí, řekli ti důvod, proč u tebe jo? Motání hlavy je při vysazení normální, musí se vysazovat velmi pozvolna, aby ses příznaků vyvarovala.

arrow
profile_image
dianne99
od 9. 11. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji aknelka24: Zoloft kvůli motání hlavy.....

ahoj,
tvé motání hlavy má psychickou příčinu, zoloft je antidepresivum, a to dost silné, samotný zoloft tvé motání neodstraní, není to lék na motání hlavy, on tě zklidní čímž odlehčí tvému psychickému napětí a nemotá se ti pak hlava.Samotné antidepresivum není důvod k neprovádění narkozy.

arrow
profile_image
siso
od 10. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

aknelka24
Asi bude nejlepší, když se na to zeptáte Vašeho ošetřujícího lekáře.Nikdo tady nezná Váš zdravotní stav, proč a na jakou operaci máte jít....Problém může být v tom Zoloftu. Nemůžete ho vysadit ze dne na den, vysazování musí být postupné, a třeba při nebo po operaci budete pořebovat dostávat léky, které může Zoloft ovliňovat.Například snížit nebo zvýšit jejich účinek, a to by asi nebylo dobré.Nejlépe ale odpoví lékař na základě Vaší zdravotnické kokumentace.

arrow
profile_image
aknelka24
od 15. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

DIANE99 ahoj i já si myslím že to motání neustane je to jen takový oblbovák vždy jsem byla zdravá nic mi nebylo měla jsem uraz od bývalého bouchnul se mnou o zed a za 4 měsíce jsem jela z práce domů a toto se ukázalocelou dobu si myslím že je to od toho nikdo mi ale vyšetření hlavy neudělal byla jsem u více doktorů......krev v pořádku myslím že se mám špatné okysličování a chce to nějaké prášky na srovnání a né antidepresiva doktorka tvrdí pouhým okem že na to potřebuju tyhle prášky já jsem ani nervozní nebyla tak nevím co by tak najednou.....-snad opka tomu vadit nebude ,ale prý se to musí vysadit včas a mám strach abych se nemotala ještě jednou tolik po narkoze...díky pa

arrow
profile_image
aknelka24
od 15. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

jak se toho motání ale zbavit nevím od čeho to je??mívám bolesti hlavy občas zad rengen páteře v pořádku....ze začátku pocit na zvracení,pocit tlaku po těle ale tlak normální.....

arrow
Neprodává v Bazaru

můj známý měl též problém s motáním hlavy a bylo to narušené centrum rovnováhy které máme v uchu.

arrow
profile_image
Limetka 33
od 1. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

aknelka24 Trpím silným motáním hlavy. Ale mám dle RTG velmi špatnou krční páteř. ZOLOFT- by narkoze neměl vadit.

arrow
profile_image
aknelka24
od 15. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

BOBESKA- byla jsem na krčním nosním ušním to bylo ok měla jsem pak jít ještě na audio na tom jsem nebyla myslíš že tam mám zajít?

arrow
profile_image
aknelka24
od 15. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

LIMETKA33-mě dělali rengnet 2 a páteř v normálu jen mi občas křupe....chtěla bych podstoupit augumentaci

arrow
Neprodává v Bazaru

aknelka24
Ahoj, jestli můžu radit tak se před operací nejdřív dej zdravotně dopořádku. Motání hlavy má určitě nějakou příčinu, možná ten náraz do hlavy před časem byl vážnější než si myslíš. Asi by bylo dobrý zajít na neurologii a upozornit na to. Braní antidepresiv jen tak od oka asi nebude zrovna nejlepší a problém nevyřeší.

arrow
profile_image
aknelka24
od 15. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

EVELYN -ahoj já vím myslím že tyto prášky mi vůbec nepomohou.....byla jsem na kapačkách na rehabelitacích,masážíš,fyzioterapeuta a neurologů tak pěti nikdo ti neudělá podrobnější rengen hlavy žádné EEG o to se snažím celou dobua každému jsem říkala že jsem měla uraz hlavy a oni my řekli zvracela jste? a já ne,horečky? ne tak to je povolené svalstvo nikdo tě na to nepošle je to drahé.....ani má obvodní doktorka a to má i diplom na interní řekla to není potřeba a dala mi tyto léky o to abych zjistila čím to je se snažím 2,5roku

arrow
profile_image
aknelka24
od 15. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

EVELYN-objevilo se to z ničeho nic za 3měsíce po urazu při cestě z práce

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji aknelka24: objevilo se to z ničeho nic za 3měsíce po urazu při cestě z práce

No právě, může to být následek úrazu a nemusí....Chtělo by to vyšetřit...Kamarádka měla před lety podobné potíže, nikdo na nic nemohl přijít, pomalu z ní udělali blázna a nakonec se ukázalo že jí to celá léta dělalo nitroděložní tělísko, což zjistila až když jí ho vyndali.

arrow
profile_image
aknelka24
od 15. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

aha no každopádně chci na vyšetření dlouho a dnes s tebou nic nedělají;-(snad mi vyjde to EEG chci mít jistotu.....i mě obvodní doktorka řekla loni jestli chci být doma a nechci makat tak at jí to řeknu.....já jen žádala o vyšetření to je jednání co...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené