arrow
profile_image
matype23
od 27. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahojky, chtěla bych Vás požádat o radu. Nedávno jsem na Aukru prodala laserovou myš, která byla používána, co jsem uvedla v popisu s fotografii, kde je očividně vidět, že není nová. Kupujícímu jsem zodpověděla i na dotazy k myši. Míra použití a kosmetické vady, které byly dle mého minimální. (starší, ale né denně používána, tudíš jsem neshledala výrazné vady) Na myš přihodil, vyhrál, já myš několikrát odzkoušela - fungovala. Poslal jsem ji tedy bezpečně, aby nedošlo k její újmě s vědomím, že posílám funkční věc. Kupující se po pár dnech ozval, že myš, cituji: si sama jakoby točí kolečkem, což se projevuje v programech, které jsou na kolečko citlivé - tedy například excel (ale samozřejmě i všechny další). Odepsala jsem mu, že to může být v nastavení myši s počítačem, plus další rady, ty označil jako bláboly a tvrdil, že chce odstoupit od kupní smlouvy, že popis nebyl kompletní, kdy na myši hladal veškeré kosmetické mouchy. A také bez mého vědomí provedl na myši test - profukování (stlačený vzduch) čímž mohl myš poškodit. Proto ji odmítám přijmout zpět. Co si o tom myslíte. Má právo na vrácení peněz? Děkuji

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

na dotaz odpovědět neumím, ale příště ke všemu co prodáváš a neručíš za skryté vady piš, "prodávám, jak to stojí a leží", pak už na tebe prostě nemůžou

arrow
profile_image
matype23
od 27. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Kikulina: Děkuju za radu Je to ještě ke všemu arogantní člověk, kdy ze všeho musí vyjít jako vítěz. Počkám na rozhodnutí aukra, ale i tak, jsem si jistá, že myš fungovala a on dělá cokoli, aby mi ji vrátl. Bohůžel já nevím, zda nebude jeho zásahem poškozená.

arrow
profile_image
Issabell28
od 29. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na matype23:
Nevzala bych myš zpět už jen z toho důvodu, že se ozval až po několika dnech a z důvodu, že na ní dělal na myši test. S negativním hodnocením bych se smířila a oplatila mu ho též.

arrow
profile_image
Issabell28
od 29. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na matype23:
Aukro s tím nic moc neudělá, myslím si, že to nechá na Vás.....

arrow
profile_image
matype23
od 27. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Issabell28: Taky si myslím, netuším, v jakém stavu by mi ji poslal. Taky vyhrožoval soudem a že má na to právo. A to vše pro myš za 399kč bez poštovného. když její původní cena (nová myš) byla 2 000kč

Reaguji na Issabell28:

Cituji matype23: Taky vyhrožoval soudem a že má na to právo.

soud je hloupost
já řešil problém s bundou Woolrich za 200 euro a policie dodnes nic,vystopoval jsem si vše já věnoval tomu dovolenou a peníze byly po 3 týdnech zpět(upozorňuji že šlo o mimorepublikový případ ač v rámci EU)
takže soud je k smíchu
odpovězte mu že víc ke kauze nemáte negativ ať Vám udělí,že to samé může čekat od Vás,že mu ten samý přistane
A se soudem ať jde hučet do ústředního topení
nekažte si den

arrow
profile_image
matype23
od 27. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na prorsum: Moc děkuji Tvrdil, že odešle myš zpět a já, že vzhledem k zásahu do myši balíček nepříjmu. pak se ani netajil tím, že to též nevyzvedne z pošty, a tak dode po určité doby k její likvidaci a že on bude mít doklad, že ji poslal, i když jsem se k situaci vyjádřila. Je to tvrzení proti tvrzení a komunikace s ním je dost obtížná. Proto tedy ted počkám na vyjádření aukra a po sléze kupujícímu napíšu to, co jste mi poradil

arrow
profile_image
smarny mojeid
od 28. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Soud by nebyl, jelikož dle NOZ veškeré náklady na spory do 10tis. si účastníci hradí sami a to se nikomu nevyplatí. Dej mu negativní hodnocení potom taky no.

arrow
profile_image
matype23
od 27. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na smarny: Jj, děkuju za radu

arrow
profile_image
matype23
od 27. 7. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Dnešní reakce Aukra: Dobré odpoledne,

pokud je zboží bez vad v souladu s popisem v nabídce, pak samozřejmě nemáte povinnost platbu vracet. Nicméně toto nepovažujte za naše rozhodnutí, jak se v tomto konkrétním případě zachovat. Pouze obecně popisuji, jaké jsou možnosti obou obchodních partnerů.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené