arrow
profile_image
redzac
od 30. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahojte, chtěla jsem se zeptat, zda se vám některé stalo, že když jste braly psyllium, tak jste paradoxně kynuly...
To mám teď já. Přišla jsem na to, že od té doby co ho beru, se mi zvětšila stehna a břicho. Jím stejně, cvičím taky stejně 1-2x týdně), jen na břicho víc a výsledek je opačný...

arrow
profile_image
Luciel86
od 21. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

A piješ k tomu hodně?

arrow
profile_image
redzac
od 30. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Luciel86
litr a půl denně určitě, ale to jsem pila i dřív...
beru denně 3 tabletky a jsem pak plná až do druhého dne, takže když pak piju nebo jím, tak jsem totálně přejezená...

Psylium sice obsahuje nějaké kalorie, ale zanedbatelné množství. Nevím kolik bys ho musela denně sníst, abys po něm přibírala!
Nikdy jsem po něm nepřibrala, nechápu, je to divné

arrow
profile_image
Red_fire
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

To je na houby A nemáš třeba před menstruací? Podle mě to toiž s psylliem nesouvisí, technicky snad ani není možné po něm přibrat, takže bych tipovala zadrženou vodu...

arrow
profile_image
redzac
od 30. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Red_fire
nene před menzes nemám...
možná že teda zadržuju vodu, ale začla jsem to pozorovat až po tom psylliu.. tak to má asi nějakou spojitost...
nevíš jak se "odvodnit"?
Je to docela nepříjemný, protože se cítím permanentně plná a to i když mám hlad... nehledě na to, že to cítím i na kalhotech...

arrow
profile_image
Saryk
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji redzac: chtěla jsem se zeptat, zda se vám některé stalo, že když jste braly psyllium, tak jste paradoxně kynuly...

Jo, mně se to stalo, takže už to nekupuju. Kdyby vákninu, tak Benefibre (ale je drahá, ble), případně Unilakt atd. Po psylliu se může tloustnout, i jsem o tom četla nějaký článek.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

litr a půl vody mi příjde docela málo, zkus aspoň 2 litry. Já vypiju denně někdy i přes 3 litry a s tímhle teda vůbec problém nemám..

arrow
profile_image
redzac
od 30. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Saryk
a za jak dlouho se ti to projevilo? má jí beru necelý měsíc... a už teĎ si přijdu jak koule... když jsi jí přestala brát, za jak dlouho jsi se vrátila do normálu?

sapca
někdy dám i ty dva litry, ale spíš bych řekla tak ten litr a půl... no zkusím teda víc pít, ale jak už jsem psala, jsem strašně plná, necítím se dobře a to bych asi cítít neměla ne?

arrow
profile_image
Chudobka
od 6. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji redzac: beru denně 3 tabletky a jsem pak plná až do druhého dne, takže když pak piju nebo jím, tak jsem totálně přejezená...

Tak zkus snížit množství psyllia a zvýšit příjem tekutin. Nepíšeš, jestli se po psylliu bez problémů vyprazdňuješ. Jestli ne, nejspíš piješ málo vody.

arrow
profile_image
Chudobka
od 6. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Saryk: Po psylliu se může tloustnout, i jsem o tom četla nějaký článek

Tak to by mě zajímalo kde. Psyllium je přeci čistá vláknina, ze které si tělo nic nevezme, tudíž nechápu, jak se po něm může tloustnout.

arrow
profile_image
redzac
od 30. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Chudobka
na záchod jdu v pohodě... taky jsem o tom přemýšlela, že budu brát raději jen jednu tabletu..
zatím si dám ale pauzu a uvidím co se bude dít...

arrow
profile_image
Antonie
od 7. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Litr a půl je rozhodně málo. Když užíváš Psyllium, je nutné dávku tekutin o 100% zvýšit.
To bylo to první, co mi řekla magistra, když jsem ho v lékárně kupovala, jinak může organismu spíš ublížit, než mu pomoci. Já ho beru vždy, když chci zhubnout. Tablety neznám, ale rozpustím si pořádně plnou polévkovou lžíci v džusu a zapiju dalším litrem vody. Během dne ještě dalšími dvěma litry tekutin. Když ho užýívám, nepociťuju hlad a naopak se po něm cítím dobře.
Taky nemůžu souhlasit se Sarykem. Psyllium má nulovou energetickou hodnotu!

arrow
profile_image
Rumvil
od 19. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak to zkus vysadit úplně a uvidíš, jestli je to tím. Po psylliu se netloustne. Vláknina člověka zasytí a upravuje trávení. Můžeš se cítit taková nafouknutá, pže ta dávka je moc velká. Když už jsem ho brala, tak ne v tabletách, ale klasickou vlákninu, kterou jsem dala do vody, vypila a ona se v žaludku několikrát zvětší. Tím ho vyplní a člověk se pak může cítit nasycenej.

arrow
profile_image
Chudobka
od 6. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Antonie: Psyllium má nulovou energetickou hodnotu

No, úplně nulovou možná ne, ale zanedbatelnou. Na internetu se informace celkem liší, ale vygooglovala jsem maximální hodnotu 12kJ/100g...vzhledem k tomu, že doporučená denní dávka by neměla 10g, tak je to celkem směšná hodnota.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené