Microsoft Xbox 360 Kinect Bundle recenze a zkušenosti

100 %

Recenze produktu
Microsoft Xbox 360 Kinect Bundle

věk
25-34

Další recenze od 11.3.2015 12:15:53

Túto hernú konzolu sme si celá naša rodina veľmi obľúbila :). S Kinect-om môžeme hrať rôzne športové hry, ale taktiež si zacvičiť alebo zatancovať. Tiež ako tu spomínala jedna kočka, tak aj môj priateľ si obľúbil bojové hry, či už staré-známe GTA. Ja milujem Crasha, ktorého máme hneď na troch CD alebo aj auto závody. Ako nevýhodu by som možno spomenula, že pri prehre bývajú niektorí ľudia veľmi agresívni (čo je aj môj prípad :D) a možno ten väčší voľný priestor pri použití Kinect-u..Celkový dojem, ale super :). Určite odporúčam :)

• Bez zbytočných ovládačov
  • Presnosť Kinectu
  • Kvalita
  • Zábava
  • Potrebný väčší priestor pri používaní Kincect-u

věk
45-54

Další recenze od 25.12.2013 21:20:35

Rozšířená verze úžasné hry pro ty, které chtějí zhubnout a ne a ne se dokopat k pohybu, sport jde zde formou hry, takže vás chytne a jentak nepustí. (nezapomínejme ale, že pohyb je pouze částí úspěšné cesty kterých procvičíte celé tělo, od strečinku, posilování, Jógy, po kardio. Celým programem vás provází jakýsi trenér a vše postupně vysvětlí, hlídá váhu, dává rady. Máte možnost vytvořit vlastní cvičební program, opravdu pomáhá.

• vše
  • nevím

věk
25-34

Další recenze od 10.8.2012 19:45:37

Pecka. Když jsem si poprvé u známých zahrála na Xboxu, tak mě nadchl. Za chvilku jsme ho měli doma. Je to super věc, která dokáže zajistit zábavu i více lidem. To, že jde i pohyb je další velké plus. Cena mi přijde přijatelná, ale už je to horší s nákupem her. Jinak bych ho doporučila do větších prostorů, v malinkém obyváčku se bude hrát špatně.

• možnost výběru her
  • kvalita
  • drahé hry
  • nutnost většího prostoru pro hru

věk
35-44

Další recenze od 10.8.2012 14:50:49

Pro Xbox s kinectem jsme se rozhodli, protože pro pohybové hry člověk nepotřebuje mít v ruce žádný ovladač jako je tomu u jiných konzolí, stačí jen vlastní tělo. Kinect snímá pohyby opravdu přesně. Asi nejvíce máme v oblibě různé sportovní hry, které jsou opravdu makačka, člověk se fakt zapotí. Hry se dají hrát i ve více lidech, takže o večerní program s partou máme často postaráno. Nevýhodou je určitě vyšší pořizovací cena, cena her a také je potřeba mít před televizí dostatek prostoru.

• Zábava pro celou rodinu
  • Přesné snímání pohybů
  • Není potřeba žádný ovladač
  • Vyšší pořizovací cena
  • Cena her
  • Nutný dostatek prostoru před TV

věk
25-34

Další recenze od 24.7.2012 16:48:12

Báječná věc pro celou rodinu. U konzole se zasmějete a zapotíte. Hry jsou opravdu namáhavé což si při takové zábavě ani neuvědomujete. Bohužel jakmile máte v konzoli cd a ikdyž je konzole vyplá a hnete s ní nebo jí překlopíte konzole po zapnutí cd poškrábe, ikdyž né moc, tak je velmi citlivá a cd bere jen úplně bez škrábanců. Na hraní je potřeba velké místo před TV což taky nebývá všude možné.

• zabaví
  • zapotíte se
  • není potřeba dokupovat ovladaše
  • při hýbání s konzolí ničí cd
  • nebere ani trochu poškrábaná cd
  • potřeba velkého místa
  • cena her

věk
25-34

Další recenze od 26.3.2012 00:13:52

Úžasná herní konzole. Naprosto propracovaná technika. Díky doplňku ,,Kinect" se konzole ovládá pohybem i hlasem. Super věc, když chte hrát hry a nechcete u toho sedět na zadku. Přítel hraje bojové hry, pořádně se u toho zapojí. Myslím, že se s xboxem dá i zhubnout, hraní některých her je opravdu náročnější než se zdá. Některé hry jsou zaměřeny přímo na cvičení, např. i Zumba. Společně s přítelem hrajeme Adventures...opravdu se u toho zasmějem. Nevýhodou je pořizovací cena a cena her, většinou se pohybují kolem 1000 kč, ale dají se pořídit i levněji ve specializovaných obchodech s hrami na herní konzole, kde hry i vykupují, takže můžete koupit hry použité, které jedou naprosto v pohodě. Další nevýhodou je angličtina při ovládáním hlasem, ale dá se to zvládnout v pohodě. Přítel neumí anglicky ani slovo a naučil se.

• ovládání pohybem a hlasem
  • nehlučnost
  • angličtina při ovládáním hlasem
  • pořizovací cena a cena her
  • velký prostor pro hraní

věk
35-44

Další recenze od 17.3.2012 20:22:26

Naprosto úžasná věc pro aktivní trávení volného času doma. K této herní konzoli patří senzor Kinect, který snímá celý prostor pokoje ve 3D a vaše pohyby, kterými se vše ovládá. K tanci nebo sportu pak nepotřebujete žádnou další pomůcku, podložku, pálku apod. Nejraději na tom hraji Dance central, taneční hru, která vás učí choreografii na různé písně a poté vyhodnocuje zda jste se to naučili přesně. Se sestrou v tom potom pořádáme souboje. Kinect dokáže rozpoznat úplně každou drobnost, i pokývání hlavy nebo že jste mimo rytmus... S přítelem si pak dáváme souboj v šipkách nebo golfu, některé hry se dají hrát i v 5ti lidech. K pohodlnému hraní bez nehod je ovšem potřeba vytvořit si před televizí alespoň 2m volného prostoru, pokud hraje více lidí tak 3m. Na tuhle konzoli je i spousa úžasných dětských a dobrodružných her, ale nejvíce mě zaujaly hry sportovní, které bez problémů nahradí permanentku do fitka, na Zumbu apod.

• ovládání pouze vlastním tělem
  • přesné snímaní prostoru i za šera
  • spousta zábavy pro jednoho i pro společnost