Toto mléko po opalování pro mě celkově bylo zklamáním. Oceňuji, že výrobce nabízí více velikostí na výběr, což se hodí zvlášť když cestujete. Balení má poměrně pevné vyklápěcí víčko. Mléko má bílou barvu a přiměřeně hustou konzistenci, takže se v rukách moc neroztéká, ale zároveň se dobře roztírá. Bohužel se moc dobře nevsakuje. Na pokožce zůstává dlouhou dobu upatlaný pocit, takže neexistuje se po aplikaci mléka obléct třeba do džín. I když krém pokožku po oplaování celkem zklidnil, hydratace se zrovna moc nekonala, krém zůstal na povrchu a člověk musel vyloženě počkat, až uschne, což je nepraktické a dost omezující. Znova už si ho rozhodně nekoupím.
Je to obyčejné tělové mléko, které ani nenadchne ani neurazí. Přijde mi, že je prakticky bez účinku, pokud je kůže spálená, tak nijak nepomůže. Dále mi u toho výrobku vadí i vůně, která může někoho přímo obtěžovat. Jediná kladná věc je asi cena, ta je super.
Za tu cenu, no nekup to. Používám ho už asi dvě léta a myslím, že ani měnit nebudu. Kupuju vždy velký balení a to akorát vystačí na jednu sezónu. Vyhovuje mi konzistence, která je spíš taková gelová a narozdíl od jiných poopalovačáků není hutná, ale zároveň v kůži dlouho zůstane. Jediným negativem je pro mě teda asi až moc dlouhá doba vsakování a divná vůně.
Tenrto krém po opalování doma používáme hlavně v létě a nebo v případě spálení v soláriu.Uklidnuje a chladí pokožku. Cena mi přijde adekvátní. Mám již několikáté balení a zatím jsem poměrně spokojená, jen trochu lepí, protože déle zasychá na pokožce. Je proto potřeba ho nanést menší množství. Vůně je taková nijaká, ale dá se na ni zvyknout.
Emulzi po opalování jsem koupila v akci. Už mě nebaví kupovat předražené výrobky např. Nivea které mastí a rozdíl v nich moc není. Tato emulze-mléko je na rudou pokožku po celodenním slunci super, ihned se vstřebá, nemastí, má přájemnou texturu a trochu i ochladí. Dle mého názoru téměř nevoní, jde z ní cítit pouze Aloe, která samozřejmě nijak extra nevoní, ale je účinná! Pěsuji doma :-). Po přečtení předchozích recenzí jsem překvapená, že většina by chtěla radši uměle převoněný produkt...