arrow
profile_image
ihriska
od 20. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahojte,
na tuto zimu jsem si pořídila péřovou bundu Zara za skoro 3 tisíce, nedávno jsem si všimla, že se mi na pravém rameni udělalo tak 5 maličkých dírek, asi kvůli nošení tašky na rameni, to samé na zadku, 2 milimetrové dírky, asi materiál nevydržel při sezení. Dírky jsou nepatrné, že si je nikdo snad nevšimne, ale já vím, že tam jsou. Myslíte, že má cenu to jít reklamovat? Uznají mi to nebo se mi vysmějí, že nemám nárok, že jsem si to způsobila sama.

arrow
profile_image
Barbora56
od 3. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Měly by ti to uznat, zvlášť pokud sis ji kupovala nedávno. Přinejhorším ti dají poukázku v té hodnotě nebo si budeš muset vybrat něco jiného.

arrow
profile_image
ihriska
od 20. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Barbora56: Reaguji na Barbora56: Aha, dík za info. A jak dlouho by platila ta poukázka? Pochybuju, že bych si v té hodnotě ted něco vybrala.

arrow
profile_image
ihriska
od 20. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Barbora56: Reaguji na Barbora56: Vrácení peněz by se asi bránili, že?

arrow
profile_image
Barbora56
od 3. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

To já nevím, záleží to na posouzení manažera. Ale poukázka platí dva roky.

arrow
profile_image
Luckylou
od 28. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Bundu jsem v Zaře vracela dvakrát, shodou okolností v obou případěch roztržené ve švu, jednou jsem to "zvládla" do 14ti dnů od nákupu, pak mi ( ač nerady a až na mojí přímou žádost ) vrátily peníze, navíc byl problém s jejich požadavkem na zpětný převod peněz přes kartu, která musela být shodná s kartou, kterou byla bunda placena a podruhé mi byla nabídnuta oprava v klasickém 30ti denním reklamačním řízení nebo výměna, poukázku mi slečny nenabízely ani v jednom případě...

arrow
profile_image
Barbora56
od 3. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Luckylou:

Dárková karta se nabízí jako "poslední možnost" a občas se na to zapomíná. Pokud je vada opravitelná, tak se ve většině případů opraví. Ale ve tvém případě si myslím, že by ti vrátily i peníze, ale jak říkám - vždy záleží, na jakého manažera narazíš...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené