arrow
profile_image
aangie
od 10. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji mariposa: Tak požaduj opravu

Obávám se, že vzhledem k nic moc kvalitě jejich výrobků, upřednostňují vrácení peněz.

arrow
profile_image
mariposa
od 28. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

aangie
Tak to určitě. Ale ze zákona na to právo má, oprava stojí před odstoupením od smlouvy, tedy vrácením peněz. Otázkou je, jak to bude v praxi. Vzhledem k tomu, že je to starší kolekce, tak nepředpokládám, že by je ještě měli na skladě. Takže abys nedopadla tak, že by ti je "poslali na opravu" a za měsíc ti řekli, že je to neopravitelné, a že ti vratí peníze. Aby se vlk nažral a koza zůstala celá
Ale zkus se zeptat, třeba narazíš na nějakou přijemnou prodavačku.

Cituji mariposa: Takže abys nedopadla tak, že by ti je "poslali na opravu" a za měsíc ti řekli, že je to neopravitelné, a že ti vratí peníze

ale aspoň by to zkusili no uvidim, kdyžtak si nechám svoje ... ty polorozbité ! koupim lepidlo na podrážku a budu spokojená... vypadaj dobře jen mě štve ta podrážka a ta koženka u toho ale snad mě nikdo zespoda na boty nekouká

Cituji Nympha: koupim lepidlo na podrážku a budu spokojená...

Myslím,že jsi to právě vyřešila oprav si je sama a máš po starostech...boty za 400 korun a ještě s nima lítat na reklamaci,když jse vlastně ani vrátit nechceš.

Cituji Laky: boty za 400 korun a ještě s nima lítat na reklamaci,když jse vlastně ani vrátit nechceš.

ale ráda si je nechám opravit od ostatních pokud to půjde když mám nárok než abych je slepila a páraly se dál a já byla bez šance

arrow
profile_image
Sofinka
od 30. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

V Deichmannu běžně botky dávají i na opravu pokud budeš mít zájem a vždy jsem je měla maximálně za 10 dní opravené, takže žádný strach.
A pokud víš číslo artiklu, tak se mrkni na internet na stránky Deichmannu, kde mají všechny boty vyobrazený a podle artiklu si potom můžeš zjistit zda jsou ještě někde na prodejně k dostání.

Cituji Sofinka: A pokud víš číslo artiklu, tak se mrkni na internet na stránky Deichmannu, kde mají všechny boty vyobrazený a podle artiklu si potom můžeš zjistit zda jsou ještě někde na prodejně k dostání

Zkoušela, děkuji za radu ale hlásí mi to "žádná prodejna v okolí 30km" a to je přitom skoro hned za rohem

arrow
profile_image
Sofinka
od 30. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak zkus zavolat na jakoukoli prodejnu Deichmann a nechat si od nich zjistit podle artiklu ty botky, protože oni mají v databázi v počítači všechny prodejny, tak ti hned řeknou jestli je někde nemají. A je možné, že mají i službu, že si to můžeš objednat do prodejny z jiného obchodu, který je pro tebe třeba moc daleko (třeba v Renu a Humanicu to jde).

arrow
profile_image
Evoosek
od 29. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

U deichmanna se mi stává pravidelně, že prošlápnu patu a pak je to hrozně bolestivý chodit na čtverečkách na patě ... ale vždycky mi to uznaj a hned si můžu vzít nový pár

arrow
profile_image
CAT_LADY
od 16. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

holky a když mám botičky nové, vymění mi je za jiné z důvodu toho že mi nevyhovují?.. akorát jsem s nimi chodila po baraku a je trošku ošlapaný podpatek i když jsem umyla atd. je to přeci jen malinko poznat

Holky, a reklamovaly jste boty u D i bez krabice?
U jedněch se mi opět rozepíná zip, chodit se v tom nedá, a ráda bych peníze zpátky a ne opravu (peníze mi vrátili vždycky), ale pokaždé jsem měla komplet balení a to vč.krabice.. Tu tentokrát nemůžu najít.
Díky za info

arrow
profile_image
Ajuswka
od 2. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky, dneska jsem si koupila nový boty, v obchodě se mi zdálo že jsou mi akorát, ale doma po chvilkovém nošení jsem zjistila že jsou mi malé. Vymění mi je? Já si myslim že jo, ale radši se prám abych tam nechodila zbytečně

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

I já se přidám s dotazem. Koupila jsem v D krásné páskové sandálky na vysokém podpatku, neměla jsem je ani jednou venku (je to vidět právě na podpatku) a při zkoušení doma mi zůstal boční zip nahoře, takže jsem botku nemohla vůbec sundat (látka se mi tam neskřípla, prostě se zip zasekl) Nakonec jsem ji ze sebe násilím dostala (už jsem myslela, že budu muset stříhat), ale zip zůstává pořád nahoře a nechce se hnout - tozn., že bota je pro mě nepoužitelná.
Myslíte, že v takovém případě můžou při reklamaci argumentovat, že jsem si to způsobila sama?
Docela mě to naštvalo .

Cituji ShoesManiac: Holky, a reklamovaly jste boty u D i bez krabice?

Nejspíš už máš reklamaci za sebou, ale i tak odpovím. Krabice není součást kupovaného zboží (bot), určitě to můžeš vrátit i bez ní nebo aby se ti to lépe neslo, tak použít krabici od něčeho jiného. Hlavně že máš účtenku. Mně v jednom obchodě na mou žádost dala paní boty jen do igelitky a krabice vyhodila. Sama říkala, že jim lidé chodí reklamovat boty bez krabic.

Ahojda, můžu reklamovat i na jiné prodejně, než byly botky koupenéé? a na co se vůbec reklamace vztahuje? vím že na podpatky prý néé...... mne se krajkované balerínky trhají zespoda, na obouch dvou botkách....mám vůbec šanci, že mi je vyreklamují?

arrow
profile_image
Sandyna_ mojeid
od 18. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

moderátorka

Reaguji na danca187: Záleží, jak dlouho je taky máš. Jinak reklamovat můžeš samozřejmě i na jiné prodejně, než kde si zboží kupovala.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené