arrow
profile_image
Jaanaa22
od 25. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Chtěla bych se zeptat jestli s tím máte někdo zkušenost. Boty jsem kupovala v únoru 2009. Mám právo reklamovat? Předpokládám, že záruka je 2 roky u všeho, ale nejsem si uplně jistá. Lísteček od bot už začíná docela blednout, tak jsem ho založila do knihy. Boty jsou bílé a tím pádem jde na nich všechno vidět, podpatky mám okopané a sešlapané. Ty bych si nechala vyměnit, ale na botech začala praskat kůže (vše se stalo během měsíce intenzivního nošení, předtím jsem je nosila zřídka) a vypadá to nepěkně, tudíž už je nenosím. Chtěla jsem je hodit do popelnice, ale zjistila jsem, že bych je mohla reklamovat. Boty ale původně nejsou z pravé kůže, tudíž nevím jestli mám právo je reklamovat. Stály 1300Kč. Myslíte, že by mi vrátili celou částku nebo jen část? Vracejí peníze nebo by mi dali jen poukázku? Právě jsem se rozhodla, že přidám i foto, takže se omlouvám, boty jsem fotila špinavé. Díky za rady

arrow
profile_image
Jaanaa22
od 25. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ještě bych chtěla dodat, že číslo na krabici, botech i lístku se shoduje. Pouze jsem ztratila víko od krabice. Nevadí?

arrow
profile_image
Gigigirlone
od 23. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Krabici ani tašku k reklamaci nepotřebuješ. Záruka je 2 roky, reklamovat by ti to měly do 30 dnů. A buď vrátí celou čásku, boty opraví, nahradí stejnými nebo ti řeknou at si za tu cenu v obchodě vybereš něco jinýho.
Doporučuji načíst lístek co jsi k nákupu dostala( je tam psáno jak daný typ obuvi udržovat), pokud tam bude psáno že se měla impregnovat tak řekni že jsi impregnovala.
Aby to nedopadlo jak u kámošky, koupila si boty s tím že je nosila do školy, až je šla reklamovat s prochozenou podrážkou bylo jí řečeno že to jsou boty na sport a né na běžné nošení.
Jinak mít v mobilu uložené tohle číslo 420 545 125 911 - ČOI a kdyžtak volat rovnou z obchodu

arrow
profile_image
Jaanaa22
od 25. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Gigigirlone:
no myslím, že opravit to nepůjde. A jelikož jsem je kupovala před 2 lety tak už nebudou mít ani náhradní. To mě štve že do 30 dnů. Já právě nejsem z města. Myslela jsem, že stačí když to uvidí prodavačka a vyřídilo by se to hned. Lístek k tomu žádný nemám. Co je to impregnovat?

arrow
profile_image
Jaanaa22
od 25. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

občas nabízejí k nákupu nějaký spreje, ale já to nekupuju. Myslíš, že kdybych to něčím mazala, že by se to nestalo? Začalo se to loupat běhěm měsíce a zhoršovalo se to, předtím byly bez chyby.

arrow
profile_image
Gigigirlone
od 23. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Kdybys ten sprej koupila stalo by se to taky.
S tou dobou čekání na vyřízení je to různé, kenvelo vrací třeba peníze hned. Záleží obchod od obchodu. Já čekám na kabelku z jednoho butiku už 14 dnů....
Pokud k tomu žádný papír s pokyny nebyl řekni že jsi žádný nedostala a používala to jako klasické kozačky. Zbytečně to neokecávej at se do toho nezamotáš.
Prostě, chceš reklamovat kozačky z důvodu vady materiálu( loupání té kůže). Tečka. K okopaným podpadkům a podobně se nevyjadřuj. Prostě neříkej nic navíc, budou to zkoušet uhrát že to není vina výrobce.... obrň se trpělivostí, pokud nemáš ostrý lokty vem s sebou kamarádku s prořízlou pusou.

arrow
profile_image
Jaanaa22
od 25. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

takže ty jsi ve streetu nic nereklamovala? Ještě jsi mi neřekla co te impregnace. Ostrý lokty moc nemám, doufám že jsou sluší a neproběhne žádná hádka.

arrow
profile_image
Gigigirlone
od 23. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Impregnace je nasycování savých materiálů pro to vhodnými přírodními nebo chemickými látkami( dá se impregnovat skoro vše, stačí zagůglit)
Boty se impregnují je taková ochrana proti nepříznivým vlivům( třeba vlhkem, zimou, slunečním zářením).
Reklamovala jsem tam tenisky jednou. Reklamace probíhá pokaždé stejně, záleží na vůli prodavačky, může peníze vrátit hned a nebo to protahovat. Každopádně každá reklamace je v jejich neprospěch...tak se připrav na to že ti bude tvrdit že to je stylem chůze a podobně, nenech se odbýt...

arrow
profile_image
Sonia
od 20. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Takhle se mi ošoupaly kozačky a pěkě mě nasr.... v tom obchodě. Ty kozačky nebyly kožené, tak jsem je nenosila do sněhu ani deště, jen tak na podzim, málo, jednu sezónu... ošoupaly se mi z ničeho nic během jednoho víkendu a to opravdu hodně...šla jsem je reklamovat a neuznali mi to.. prý jsem měla přijít dřív...jak když jse mi to stalo během dvou dnů v zahraničí?? ale byly levné tak to tak nebolelo...no letos jsem si pořídila kožené, kašlu na jejich nekvalitní boty.... každopádně jsem za to nemohla, ale reklamaci neuznali...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené