arrow
profile_image
holkaa
od 28. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojte všichni,
chtěla bych se zeptat, zda někdo z Vás má zkušenosti s vyplněním formuláře na reklamaci letu ( ať už třeba z důvodu technických, počasí, úmrtí pasažéra, atd. ). V úterý jsem měla letět do Paříže, let se nekonal z důvodu sopečného mraku, vyplnila jsem online jejich formulář (WizzAir) na vrácení peněz. Ve formuláři jsme nenašla kolonku k vyplnění účtu, jen číslo rezervace a letu. Obratem mi přišel mail, že mě bude kontaktovat zástupce oddělení vztahu se zákazníky. Myslíte, mám doufat, že číslo účtu bude chtít dodatečně, až přijde moje žádost na řadu, nebo jsem někde udělala chybu?

Děkuji všem za odpovědi...a přeji hezký den

arrow
profile_image
kristiana
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

a jak jsi to půvdoně platila? Kartou?

arrow
profile_image
holkaa
od 28. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ano kartou...

arrow
profile_image
bobkova
od 13. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

jestli jsi platila kartou, tak číslo účtu nepotřebují a pošlou to automaticky na účet, že kterého jim přišla platba.

arrow
profile_image
holkaa
od 28. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

oki, díky moc, doufala jsem v to...

arrow
profile_image
Elle_Llea
od 4. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

kdyby jsi četla e-mail dobře, dozvěděla byses, že tě někdo z centra kontaktuje a pak následně ty tyhle dokumenty budeš muset poslat poštou do Maďarska... taky mi zrušili let...

arrow
profile_image
HanaN
od 9. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Zaplatila jste si společně s letenkou i pojištění ?? Nebo vrací peníze automaticky při zrušení letu kvůli sopečnému popelu každému ??

arrow
profile_image
holkaa
od 28. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

HanaN
Dobý den, pojištění jsem neměla. Ze zkušeností mých přátel vím, že peníze vrací automaticky. Na svých stránkách měli seznam všech zrušených letů kvůli sopečnému prachu a přiložený formulář k vyplnění žádosti na vrácení peněz. Zatím se mi ozvali, že z důvodu velkého počtu stížností nebudou schopni můj požadavek vyřídit do 15 dnů, jak slibovali....tak čekám...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené