tyweee
Ale občas mám chvilky kdy bych dala nevim co, aby dělal někde tady poblíž za polovinu, ale hlavně aby se mi večer vrátil...

Cituji 1EPE: No...vypadají, přinejmenším zvláštně

Hlavně zepředu

Cituji Mariemarie: bych nechtěla chlapa, kterej je řidič...

Kdyby´s viděla mého, kamarádko, tak si oblížeš aj ..... Btw. já 5 let jezdila s velkým aut(obus)em taky, je snad na mně něco odporného ?

V dnešní době není velké terno shánět práci v dopravě, je krize, každý se snaží ušetřit, seč to jde. Hlavně tam, kde je blízko do Polska vyhrávají polskí dopravci, kteří mají starší auta na hranici evropských předpisů, ale jdou pod cenu kilometrů. V Ostravě potkáš z deseti kamionů osm polských. Neznám tady kolem českou dopravní firmu, která by v současnosti neměla problémy, řidiči už taky nejsou tak dobře placeni jak tomu kdysi bývalo. Spíš by to chtělo ten rok počkat, průmysl se trochu nastartuje a dopyt po kamionové dopravě vzroste. A papíry na velké auto jsou podle mne dobrá investice, hlavně pokud člověk přesně neví, jakou práci bude mít - ten řidičák se dnes hodí všude, i přivydělat se dá za volantem v rámci brigády.

arrow
profile_image
Nordrach
od 28. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Pajin: .Chtěl bych pracovat jako řidič kamionu

Ahoj, jsem řidič MKD.Jezdím to už 7let. Vím že jsi nabuzený jezdit kamionem ale pokud Ti to můžu vymluvit, zkusím to. Je to fakt řehole. Když pominu výdaje které Tě to bude stát ( a nebudou malé ), zaplatíš si jenom : buzeraci ( ze strany dispečera a zaměstnavatele) a pokud dojde k nějakému zanedbání povinností ze strany zaměstnavatele, Ty dostaneš pokutu a Ty ji zaplatíš ze svého. Pokud by jsi měl výhrady ( jsi pro něj "problémák" a vyhodí Tě, šikanu ze strany ( odesílatele/ příjemce ) nákladu, klidně Tě nechají čekat na vyk/nakl i 8hod a Ty pak nebudeš stíhat další, a léčení si mindráku ze strany policajtů všech zemí EU. Budeš spát na parkovištích, která už na dálku smrdí močí, v noci budeš spát jen na půl oka aby Ti do rána neukradli naftu, náklad nebo jeho část, rezervu, baterie a všechno ostatní co je mimo kabinu. A jako poslední se budeš třást jestli v den D dostaneš výplatu. Pokud tohle ( a je toho jen nepatrná část ) je Ti fuk, tak hurá do toho.

arrow
profile_image
Mysanatorka
od 12. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Tak tuhle situaci máme s manželem za sebou. Manžela řízení hrozně baví, je sice mladej (26) ale je svůj věk rozumnej, takže žádný manévry, machrování, apod. Na snehu jede prostě 40 a až dojede - dojede- Abych se vrátila na začátek jak to začalo- Musel si udělat C (to vyšlo na 18tis) a pak E (to vyšlo na 10tis) a pak je podle nového zákona potřeba profesní průkaz (ten stál 15tis - a upozornuji, že byl nejlevnější v ČR) Cena profesáku se pohybuje i kolem 30tis. Manžel dojíždej až do Karlových Varů z Mladé Boleslavi, aby to měl levný. vyhodou bylo, že se domluvil, že přijede jen na testy a na první hodinu a odjede si jednu hodinu, aby viděli, že jezdit umí, jinak by tam musel denně - musí totiž odjezdit 180hod. Dřív za komoušu se profesák neplatil, ted to blbci vymysleli dokonale, takže se platí. je to jen ryto pro autoškoly. Pak samozřejmě musí podstoupit zdravotní prohlídku, testy EEG a EKG a psychotesty (hlavně at nepíše, že má rád červenou) a je potřeba karta do tachografu. Co se týče praxe - díky známemu (kterého si udělal občasným pokecem na benzínce - to může i ten tvůj, když vychytá nějakýho řidiče) tak nastoupil k Rossnerovi - tam vyjíždí v neděli ve 22hod a vrací se v pátek - jezdil německo, Polsko, Rakousko a domů přinesl v půměru 18 - 22tis - to je ale hodně málo na tu míru rizika, že je jednou nohou v hrobě a jednou v kriminále. Auta měli celkem dobrý, ale servis trval dlouho, měl ale problém s kr**vama dispečerkama - neuměli plánovat a pak ho honili, aby pospíchal. Navíc se kolikrát stalo, že mu to dispečerky špatně naplánovali a vrátil se až za 14 dnů. Pak dělal v ČSAD v Mělníku a to bylo katastrofa. Mel 11tis, jezdil jen vnitro a stejně byl pořád pryč - vycházeli mu pauzy třeba v Brně. Takže pokud váhá co jezdit - tak jsem pro zahraničí, protože tím, že bude jezdit vnitro si nepomůže a nebude doma častěji. spíš se obere o peníze i o čas a určitě víš, jak vypadají české silnice, kudy ho dispečerka povede - zákazama, uzkýma rozbitýma cestama atd. mimochodem stačí když odmítneš cokoli, co ti příkážou - končíš. Manžel naštěstí skončil sám a dělal v Duvenbecku - to byla zatím nejlepší firma. mají nový auta, dispečerky jsou v pohodě, jezdí většinou Německo, striktně dodržují AETR (a takových je VELMI málo), jezdí ve dvojici, takže není sám a neusíná, protože si povídají. Jezdí domů obden - resp. udělají 28hod výkon (nevím kolik přesně) a jedou spát domů. Vyjímečně se stane, že jede od pondělí a vrací se třeba ve středu ve 3 ráno. Platí 25 - 35tis, podle toho, jak se naučí psát dietaky. I to bylo manželovi málo a ted dělá u soukromníka na odtahovce, auto má u baráku a vyjíždí jen na zavolání a má denní paušál. takže má 35 - 42tis s tím, že třeba cely tyden nejede. Ale abych to uzavřela - vezmou ho všude .- řidiců je nedostatek a jestli nekdo tvrdí opak - lže! řidiči jsou už jen ty starý ožralové, co si na parkovišti vylejou hubu, nebo ty 35letý, co to MUSI dělat protože doma mají 3 děti a manželku bez práce (ale ty ze stresu a z přetahování výkonů často bourají) a tech mladých je málo a když už jsou tak jsou namachrovaný a toho se zaměstnavatele pochopytelně bojí. Já jsem pro, aby do toho šel, ale nesmí si nechat kakat na hlavu a musí se umět ozvat a klidně projít běhěm roku 5 firem,než narazí na tu dobrou, ale bez práce rozhodně nebude. My taky ještě splácíme pujcku na ty ridičaky a profesak, takže musí vydelat tolik, aby se mu to i vrátilo. navíc se ted chystá si dodělat ADRku a jezdit s benzínem - tam platí ještě líp, takže se dá dostat na 50mes, ale musí se umět prokousat tou havětí a doporučení nakonec - at nenastupuje do firmy, kde jezdí na kolečka!!

arrow
profile_image
Mysanatorka
od 12. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

ještě dodám, že manžel je taky astmatik a alergik a vůbec to nevadí - akorát má v tašce s sebou prášky a co týče vztahu - vidíme se obden, takže nic hroznýho, máme na sebe spoustu času, víkendy má volný a naštěstí nevypadá jako 90 procent řidičů . nepije, nefetuje, nebere šlapky, jezdí v košili a džínech, je čistotnej a klape to super. Hodně záleží na firmě, to je potřeba si pořádně prověřit, ptát se na všechno a projet i diskuze řidičů. Já si taky plánuju udělat řidičák a jezdit chci taky, je to v dnešní době jediná jistota, jak vydělat hodně peněz a zárověn mít volno a čas na sebe.

arrow
profile_image
bratrin
od 16. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na ivise:
Hele jestli bude jezdit něčim malym jako je třeba tenhle renault master tak to bude určitě v pohodě. Jestli ale bude jezdit nějkou 12-ti tunou tak to už chce fakt něco umět a mít nějaký zkušenosti. Taky je důležitý bejt dost kliďas. Jinak je to občas na infarkt. Kdybys viděla co občas řidiči osobáků prováděj tak bys koukala..

arrow
profile_image
bratrin
od 16. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ano, práce řidičů je těžká a dost nevděčná. Ostatní řidiči na kamioňáky jen nadávají a neuvědomují si, jak je ta práce obtížná. Docela zajímavej je článek o řidičích v Americe, tam je to asi ještě těžší.. I když spousta věcí je u nás stejná..
článek je tady

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kočky, snad podám zajímavé info
Kamoš jezdí s kamionem v ČR, denně na trase Kvasiny - Mladá Boleslav. Tam, naložit, zpátky, složit...furt dokola, cca 7-10 hod. denně. Osobně bych to nezmákla, on jo, baví ho to, dělá to asi 15 let (je mu 45), doma manželka a 4 děti a vše OK. Prý rozhodně lepší než jeho přecházející práce automechanika.

Jiný kamoš byl řidič MKD, už za totálu, jezdit byl jeho život, nadšení...jeho nová přítelkyně ho přiměla s ježděním skončit, vydržel to asi 2 roky a pak se k tomu zas vrátil. On jezdí ale cizinu, po západní, jižní a severní Evropě, jezdit na východ odmítl, může si to dovolit, je už to PAN řidič. Je mu přes 50, naučil se německy, italsky a španělsky.

Nicméně, když on začínal jezdit, trvalo prý 10 let než se dostal na kamion (nejdřív avie, tak tatra, pak tatra s přívěsem...až po hodně km bez nehod nárok na kamion po čr, po době do zahraničí. Ale to už je historie

Jinak si myslím že je to práce spíš pro samotáře, samostatného a rozhodného chlapa, co si umí sám se spoustu věcmi poradit. A taky umí dobře komunikovat s cizími lidmi.

arrow
profile_image
kral.uhersky
od 21. 1. 2016
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na ivise:
Ahoj,
rád bych přispěl do této diskuze s jednou novinku, která se ke mě nedávno dostala mailem.. Slyšel jsem o novém projektu Akademie řidičů, kterej by se měl spouštět od ledna 2016.
Je pro starší 21 let, mají ŘP B a pracují jako řidiči dodávky. Těm co to splněj by měli mít kurs zadarmo.
Kurzy budou probíhat po celé republice v malých skupinách po 10 lidech. Více info prý rádi podají na bezplatné lince 800 737 375.
To je vše, co mi přišlo na mail. Víc jsem zatím nezjišťoval, ptz zatím dělám ve skladu, ale už mě to tam dost štve. Tak uvidíme, nezní to špatně. Zejména když vím kolik ten kurs běžně stojí.

arrow
profile_image
Martaa23
od 16. 7. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na kral.uhersky: A nějaký webovky nebo tak nemají? kde by bylo více info?

arrow
profile_image
Krocánek
od 19. 11. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na ivise: Za prve jak se zpívá v písni "řidič, ten tvrdej chleba má". za další - bude pořád pryč. Ano dá se vydělat. Pokud Vám to přijde drahé, vím, že můj kamarád byl na pracovním úřadu a ten mu zaplatil snad všechny řidičáky. Možná bych se na to koukl, jestli by to nešlo taky nějak zařídit.

arrow
profile_image
Majar
od 16. 6. 2016
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj, ja tez jezdim. Hlavne at manzel nedava na keci z parkoviste apod. Protoze plno ridicu breci apod.
Muj nazor na tutu praci, je pravda ze prace jd narocna, ale pokavad bavi rizeni tak je to dobra prace. Vnitro se opravdu nevyplati i kdyz jsem nasel kde slibovali pekne penize. Co se týče mezinarodky, penize si myslim ze jsou slušné, ale zalezi na koho natrefis. Ridic si vydělá v průměru od 35-45 tis v čistým, myslim sk že jsou to hezké peníze, jezdil jsem turnus vikend pryc víkend doma. Teď jsem nastoupil na jednu, jezdí pouze nemecko, vikendy doma, a i v týdnů budu tak 2x doma jelikož firma sídlí u baráků, nove auta a za 35tis v čistým. Obcas jak tu projdou reci, ze kamionak je spatne placenej tak to jsou spatne zkušenosti s danou firmou. Sice je pravda že ty základy jsou minimální, ale řidič je vetsinou živen dietami. Takže asi tak. Da se najot slušná firma kde respektují ze máte rodinu. :-)

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené