Holky, mám průšvih...
20. den cyklu jsme měli styk, při kterém se nám protrhnul kondom. HA brát nemůžu a na hormony vůbec mám výstrahu (embolie, porucha jater). Cyklus mám různě, 26-36 dní.
Zdravá bych letěla pro Postinor, ale takhle mám fakt zaťato.
Poraďte - je menší zlo čekat, jestli jsem těhotná (a pak tedy nejspíš interupce) nebo do sebe narvat tuhle hormonální bombu?
Nedokážu teď rozumně uvažovat

Reaguji na buffy:
Postinor ........měli by ti ho dát i na pohotovosti

Běž pro postinor, interrupce je obrovský zásah do těla!

Postinor, aspoň co já vím, ti neprodají bez receptu, takže k doktorce stejně budeš muset. Takže hned zítra na gyndu a konzultovat s lékařkou.

arrow
profile_image
Arakama mojeid
od 25. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já nemám žádné problémy jako ty a po Postinoru mi bylo teda šíleně zle...takže určitě to všechno prober s lékařem..

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Souhlas , nejradši bych běžela zítra k lékařce a poradila se s ní - lepší než čekat a snad ještě lepší než si neuváženě ordinovat postinor !!

arrow
profile_image
baruss
od 8. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

ahoj radšej choď k doktorke sa poradit lebo mám pocit že akurat v tomto období cyklu dochádza k ovulacii... co sa týka Prostinou čím skorej ho vezmeš tým má vačšiu učinnosť... ale zas neviem v akom stave máš jatra...takže radšej bež na gyndu

Cituji baruss: ebo mám pocit že akurat v tomto období cyklu dochádza k ovulacii.

Je to individuální, takže nebudu tvrdit, že to 100% není možné, ale OBECNĚ je ovulace mezi 12. a 16 dnem cyklu. Navíc u tazatelky těžko říct, jelikož sama píše, že cyklus má velmi nepravidelný, takže tady bych se o ovulaci moc nezmiňovala, protože nemyslím, že je to relevantní.

arrow
profile_image
Michellka mojeid
od 9. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj, normálně bych doporučila Postinor, protože je určitě lepší než interupce, ale jestli nemáš v pořádku játra běž zítra ráno ke svímu gynekologovi a poraď se s ním!
Postinor se stejně dá aplikovat do 48 nabo snad až 72 hodin po styku, takže máš ještě čas. Hlavně nepanikař, pa.

arrow
profile_image
nejaga
od 26. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ne každej chlap dokáže oplodnit hned napoprvé... ale tím se rozhodně neuklidnuj.. určitě jdi hned zítra na gyndu, měla by být i jiná cesta než postinor nebo interupce, slyšela jsem už i o nějakých injekcích..

arrow
profile_image
manilacat
od 30. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

určitě se prvně poraď, já jsem zdravá, hormonům se vůbec vyhábat nemusim a to co se mnou postinor udělal byla hrůza... je to taková dávka hormonů, že sem sama nechápala co se to se mnou děje ! týden mi bylo blbě a brečela jsem 5x denně, stačilo mi vidět na Animal planet jak tam zakopl slon a spadl takže bych to do sebe hned necpala

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Arakama: po Postinoru mi bylo teda šíleně zle...takže určitě to všechno prober s lékařem..

Cituji Jannnie: Souhlas , nejradši bych běžela zítra k lékařce a poradila se s ní

Cituji manilacat: co se mnou postinor udělal byla hrůza... je to taková dávka hormonů, že sem sama nechápala co se to se mnou děje ! týden mi bylo blbě a

Jak radí holky,raději si zajdi za lékařem a poraď se s ním,já jsem si ho takhle naordinovala sama a bylo to peklo.Tak zle mě nikdy nebylo.

arrow
profile_image
Michellka mojeid
od 9. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na manilacat: znám z dob, kdy jsem vysadila HA

Cituji manilacat: týden mi bylo blbě a brečela jsem 5x denně, stačilo mi vidět na Animal planet jak tam zakopl slon a spadl


Mě jednou místo Postinoru nanutila sestřička u jedné doktorky, kam jsem běžně nechodila (bylo potřeba jednat ihned), nějakou antikoncepci - víc prášků najednou. Ten kousek odstřiženého platíčka nebyl ani označený, co to je. A že mám být ráda, že mi to takto dá z ruky do ruky a ani nemusím do lékárny... Holky, co to se mnou udělalo! Kdysi předtím jsem zažila Postinor a ten byl oproti tomuhle slabý odvar. Následnou noc mi projel hlavou celou život a myslela jsem, že se nedožiju rána. Bylo mi strašně zle, celkově. Jen jsem ležela v klubíčku na posteli a když jsem musela na záchod a šla kolem zrcadla, viděla jsem, že jsem šedozelená. Ráno jsem byla slabá, ale živá...
Reaguji na buffy:
Pokud bys to chtěla řešit nějak podobně, hlasuju spíš pro Postinor než jakousi velkou dávku antikoncepce. Postinor je určitě řešený pro větší "okruh" spotřebitelek, kdežto konkrétní antikoncepce by nemusela hrubě sednout a nejen co se týče nálady.
Prober to s doktorkou/doktorem!
Potrat bych viděla jako nejkrajnější řešení. Zažila jsem to s kámoškou - žádná sranda po všech stránkách.

Držím pěsti.

tak a příště ještě Pharmatex.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené