arrow
profile_image
acea
od 7. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ahojík holky, taky jsem vyzkoušela ascouritin a po třech dnech mám pokoj, ale chci se jen zeptat, pokud mi už špinění po třech dnšech zcela zmizelo, jestli mám ascouritin ještě nějaký den brát nebo už ne...příští týden jedu na dovču tak bych nerada aby mě to opět překvapilo

arrow
profile_image
biimba
od 8. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ahoj holky, nebyla by tu prosím nějaká zdravotnice? Ráda bych věděla, co se v těle děje, když HA už takzvaně "neudrží" cyklus, tzn. začne špinit ještě před dobráním platíčka. To znamená, že vaječníky vyvíjejí nějakou činnost nebo čím to je? Díky moc za info.

arrow
profile_image
Ronie
od 23. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jak dlouho jste špinily při nasazení nové antikoncepce?

arrow
profile_image
dzeini
od 27. 2. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Luciie:

To bohužel neplatí. Ze mě si dokonce i kamarádka utahuje, že jsem magor, že beru prášky snad na vteřinu přesně a stejně se mi špinění objevilo.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené