arrow
profile_image
Carolinee
od 15. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Zdravím všechny,

ráda bych otevřela téma k diskusi. Při návštěvě jednoho zákaznického centra energetické společnosti v Praze jsem sledovala přístup pracovnic společnosti k obyčejným zákazníkům, kteří se přišli informovat jak o cenách za elektřinu či plyn, různých postupech jak uzavřít smlouvu a podobně. Docela mě tento přístup zarazil. Neochota, absolutní neempatičnost ke starým lidem, kteří problematice vůbec nerozumí. Zajímalo by mne, jaká je důvěra zákazníků ke svým dodavatelům energií, měníte dodavatele často? Chodíte do poradenských míst osobně nebo si raději zavoláte na jejich linku na dálku? Nebo co byste požadovali, aby se zlepšil zákaznický servis?

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Carolinee: chodím přímo na místní pobočku ČEZ co máme v okr. městě. Obě dvě paní co tam pracují jsou velice milé, ochotné, poradí mi se vším co potřebuji vědět a pak společně hledáme jak ušetřit. Jen s těmi cenami jaksi nic neudělají...i kdyby 100x chtěly.
Dodavatele tedy neměním, nicméně tam chodím vcelku často sepisovat smlouvy na odběr s nájemníky našich nemovitostí, chtějí můj souhlas jako vlastníka.

Nenapadá mě nic víc, jak by mohly změnit přístup. Maximálně prodloužit otvírací dobu.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené