arrow
profile_image
koralina111
od 21. 8. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Hezký večer, prosím jdu na radu, jsem 11 dní po augmentaci prsou, prosím čím prsa namazat, vysouší se mi kůže a chci tomu zabránit.....a taky nechci mít moc mastnou podprsenku, protože mám zatím jen jednu a ještě jeden lze používat deodorant tuhý.......problémy s pocením mám momentálně větší než kdykoli před tím, má také někdo z vás

Tak s tim pocenim jsem měla taky problém, pak to ale odeznělo po pár dnech A suchou kůži jsem si normálně namazala normálnim krémem...

arrow
profile_image
koralina111
od 21. 8. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A používala jste prosím nějaký tuhý deo, manžel, říká, že to raději používat nemám........?

arrow
profile_image
kardoyla
od 8. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já pouzivala tuháč hned po opce a i na op ku sem Ho měla doktor řekl že to neva a nic se mii nestalo

arrow
profile_image
kardoyla
od 8. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

A co bradavky?máš OK?já po dvou týdnech v Te podle de měla bradavky rozedřene do krve tak sem musela mít Va Tové tamponky a mazat bepanthenem

Používám tuhý antiperspirant, bez ničeho bych se cítila blbě... Sice mám od toho trochu bílou podprsenku:-/

arrow
profile_image
koralina111
od 21. 8. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na kardoyla: super...........jsou to muka, takhle se potit, vysprchuju se a mohla bych za 10 minut znovu....... no bradavky jsou taky docela hodně suché, svědí to.........bála jsem se cokoli na ty prsa dát..........)

arrow
profile_image
koralina111
od 21. 8. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na kamvav: děkuju moc

arrow
profile_image
kardoyla
od 8. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Podprdě tam mělo být mám t9 a někdy si to dělá co chce

Deodorant se může používat i v den operace, tak bych se nebála

arrow
profile_image
kardoyla
od 8. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak si kup ten bepanthen natři na tampon a prilož na bradavky nikomu nepřejí zažít tu bolest a pálení ale vůbec ME to nenapadlo že by se to mohlo stát. jinak deodorantu se neboj já i jizvy po měsíci mazala jen telovym mlékem nivea nebo sádlo ale to výjimečně a jizvy jsou téměř neviditelné. neboj se ničeho

arrow
profile_image
koralina111
od 21. 8. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na kardoyla: to je ok, já to pochopila..........a teď už dobrý?

arrow
profile_image
kardoyla
od 8. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Bradavky dobrý jizvy nádherný ale furt se necítím hodně Ty implantáty cítím každou chvíli vypadá jinak;))popravdě někdy hodně lituju,že sem do toho šla. Ty obavy ten strach z toho,že ráno vstanu a něco bude jak nemá je hroznej;)

arrow
profile_image
koralina111
od 21. 8. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na kardoyla: moc děkuju za odpověď, už mám namazáno a ta úleva je božská, i já se pořád pozoruju, každým dnem se prsa mění, strašák kapsule je u mě na denním pořádku, zatím se neumím jenom radovat.............jsem šťastná, že to mám za sebou, ale ty obavy zatím přebíjí veškerou radost...........asi jsem psycho..........) Je to asi běh na dlouho trať.............
No právě, kdyby to hrozilo jen třeba 1 měsíc, ale může to přijít kdykoli.........tak snad nám se to vyhne, uvidíme, musí to být dobré.........

arrow
Neprodává v Bazaru

Jsou tam jako plastiky prsou,velikosti atd.,neznám.Založ si téma.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené