Ahoj holky, mám problém... už 3 týdny trpím silnou ranní nevolností. Poslední menstruaci jsem měla jen dva dny a to i bez bolestí! Ale, užívám antikoncepci, tak vím že je těhotenství skoro nemožné. Vždy když dobírám dvě poslední pilulky, začínám trpět bolestmi a špiněním. Menstruace mi trvá vždy 4 dny do té doby co si nevezmu pilulku. Tento měsíc to bylo bez bolestí a bez špinĕní. Menstruace mi trvala jak už jsem napsala jeden 2 dny a skončila úplně sama.... Je možnost že bych byla v jináči?

arrow
profile_image
orangeflower
od 4. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nič nie je 100% takže šanca je. Neužívala si súčasne nejaké lieky ktoré by mohli HAK ovplyvniť príp. nemala si zažívacie problémy? Najlepšie bude spraviť si test alebo navštíviť gynekológa, takto ti myslím nikto nedá odpoveď čo sa deje.

orangeflower ne, žádné jiné léky jsem zneužívala a zažívacími problémy netrpim... já si tedy odpoledne skončím do lékárny.

Těhu test stojí 30Kč, jednoznačnou odpověď Ti dá jen on

arrow
profile_image
veniss
od 9. 7. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nedávno som citala na inom fóre príspevok o tom, že jedna kočka otehotnela s Jeanine - rovnaká ako Dienille. Vraj užívala načas a nebrala žiadne lieky, ktoré by to mohli ovplyvňovať. Vraj sa v ojedinelých prípadoch stáva že tabletka sa zle metabolizuje a žena otehotnie. Nič nie je 100%. Trrba spraviť baby test.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené