arrow
profile_image
marry144
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahojte holky! Zaujimalo by ma od coho mozem mat tmavy moc, taky uplne ze zlty. Pijem denne 3 l vody takze nedostatkom tekutin to nebude. Od coho to moze byt?...dik

arrow
profile_image
Malajka
od 3. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

jestli k tomu máš i světlou stolici, tak je to problém s játry..
pokud by se k tomu přibrala teplota, je to problém s ledvinama..
popřípadě by to mohla být infekce močových cest, radši bych zašla k lékaři..

arrow
profile_image
marry144
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Malajka...žiadne iné bolesti ani komplikácie nemám, takže infekciu močových ciest môžem vylučiť, nie? Ani svetlú stolicu ani teplotu.

arrow
profile_image
Malajka
od 3. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

při infekci močových cest nemusíš mít bolesti, už to, že se jinak zbarví moč je příznakem toho, že se tam dostaly bakterie..
nechci strašit, ale v horším případě je to selhání ledvin a ani to nemusí doprovázet bolest, poškození ledvin se projevuje různými způsoby - přibírání hmotnosti (v důsledku zadržení vody v těle), otoky v obličeji, ztráta chuti k jídlu a také změna barvy moči...

arrow
profile_image
marry144
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Malajka tak to važne aby som navštívila lekára pre istotu
dakujem

Nestraš ji ledvinama Při selhání bývá moč úplně tmavá (hnědá).
Mary, nejíš nějaké nové vitamíny, doplňky stravy, nové jídlo? Některé barví moč. Jestli ne, tak si k doktorovi zajdi, ať moč otestuje - může tam opravdu být zánět. A každopádně budeš mít klid.

A nepiješ málo?

Jo, pardon, jsem špatně četla. Taky vitamín C dělá moč hodně žlutou.

arrow
profile_image
Malajka
od 3. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

_Ada_
nemusí být hnědá, já ji měla v barvě piva..

arrow
profile_image
marry144
od 24. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

je to skor taka uplne tmava žltá ani nie hnedá. Predtým som vždy mala skoro až priehľadný moč.
_Ada_ teraz ma napadlo, že užívam už skoro mesiac šumivé tabletky s aleo vera na detoxikaciu. Je možné že to mám od toho? Predtým som nikdy také problémy nemala len od včera tak zrazu.

Cituji marry144: Je možné že to mám od toho?

Troufám si říct, že to s tím má dost velkou souvislost. Jsem se tě právě chtěla zeptat, zda si nečistíš tělo. Odpadní látky z tebe jdou močí, tudíž může být kalná. Ale klidně bych pro klid duše zašla s lahvičkou moči k doktorovi a máš hned jasno.

tak si čtu a docela se děsím..někdy mám moč, světlou, nekdy takovou žlutejší, někdy až tmavě žlutou ...

Cituji marry144: šumivé tabletky s aleo vera na detoxikaciu

Je to možné. Já teď 10 dní beru panthenol, B-komplex a moč je taky úplně žlutá, taky jsem se začátku divila, čím to je, a pak mi to docvaklo.

Aysel
Já mám po všech vitamínech světle žlutou, až zářivou moč Tak když někdo detoxikuje, tak může být klidně tmavá. To si mylím, že je dobře, jdou pryč toxiny.

lollo
Taky si myslím, že to bude těma doplňkovýma vitamínama. Ale ze začátku je to docela šok

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené