arrow
profile_image
Rabbit Heart
od 19. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj holky, chtěla bych se zeptat, jestli mám nárok na vrácení peněz, když už jdu danou věc reklamovat potřetí? Koupila jsem si na podzim příruční tašku. Byla levná a neočekávala jsem, že to bude super kvalita, ale koupila jsem ji v slušném kamenném obchodě a dostala jsem paragon, takže když se mi po dvou týdnech pokazil zip, šla jsem ji reklamovat. Samozřejmě jim trvalo měsíc, než to opravili, ale do měsíce byl zip pokažený nanovo, tentokrát se navíc ještě objevily díry v podšívce. Tak jsem tašku vzala a šla jsem reklamovat znova, opět to trvalo měsíc. Pak nějakou dobu sloužila v pohodě a teď se zase objevily další závady. Už mi došla trpělivost a byla bych nejradši, kdyby mi teď do třetice vrátili peníze. Mám na to nárok? Díky všem za příspěvky

Cituji Rabbit Heart: Už mi došla trpělivost a byla bych nejradši, kdyby mi teď do třetice vrátili peníze. Mám na to nárok?

Pokud je zase něco se zipem, tak ano. Ale stejně počítej s tím, že se v tom budou šťourat, 30 dní mají i na posouzení vady.

arrow
profile_image
Semiška1990
od 31. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

zákazník má nárok na vrácení peněz:
- jedná-li se o třetí v pořadí uznanou reklamaci na tutéž závadu u stejného kusu výrobku
- jedná-li se o čtvrtou v pořadí uznanou reklamaci na jakékoli závady u stejného kusu výrobku

Reaguji na Semiška1990:
Přesně tak...

arrow
profile_image
anafara
od 29. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

To jo,až na to,že Ti pak nejspíš stejně tašku vrátí s Tím,že si za to můžeš sama,protože si to špatně používala a nic Ti nedaj.To je klasika.

arrow
profile_image
Rabbit Heart
od 19. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na anafara: Tak to už jim ji asi omlátím o hlavu
Holky, díky za reakce, půjdu to zkusit a uvidím, co oni na to.

Cituji Semiška1990: zákazník má nárok na vrácení peněz:
- jedná-li se o třetí v pořadí uznanou reklamaci na tutéž závadu u stejného kusu výrobku
- jedná-li se o čtvrtou v pořadí uznanou reklamaci na jakékoli závady u stejného kusu výrobku

a tohle si sebrala kde?

občanský zákoník říká totiž něco jiného:

"§ 622 odst. 2

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc
mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu
věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu,
jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro
opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně
užívat.
"

pro tebe je rozhodující potržená část..... pokud se tedy táž vada vyskytla opětovně (tzn. i již podruhé), můžeš odsoupit od smlouvy, v takovém případě zanikají všechna práva a povinnosti z uzavřené kupní smlouvy a strany si musí vzájemně poskytnutá plnění vártit - tzn. ty vrátíš kabelku a oni ti vrátí peníze. Než tam půjdeš sepiš si jednoduché písemné odstoupení od smlouvy ve spodní části s textem "Zboží přejal:...........dne:.............podpis:........ ......., vytiskni si to dvakrát a jednou si to od nich nech podepsat (prodavačka ti tam napíše jak se jmenuje, datum a podepíše to), kabelku jim tam rovnou nech a doporučuju jim do toho odstoupení vepsat, že chceš aby ti peníze vrátili do toho a toho data na ten a ten účet. Dej jim na vrácení třeba 14dní. Hotovo tečka. Moc se s tím nepárej, nediskutuj, vystupuj tak, že víš jaká máš práva a rozhodně ti je nikdo nevymluví.

Všichni prodejci těží akorát z lidské neznalosti zákona. Nehápu, že tohle nezačali tvrdě učit už na druhém stupni základky. Pak by většina národa netápala pořád v tom, co vlastně může chtít, jak a kdy.

Drž se, pa

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené