arrow
profile_image
yxyxyxyxyxy mojeid
od 20. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nemáte někdo zkušenosti s tím, že by vám po Utrogestanu začaly více padat vlasy ?

arrow
profile_image
Aishenka
od 17. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ahoj, já jsem ho užívala a problémy jsem neměla, jen mi po něm bylo vždy tak hodinu zle, ale měla jsem ho jen na 10 dní...

arrow
profile_image
lykanka mojeid
od 22. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ježkovi voči nestrašte, měla jsem ho zatím jen 2x na 14 dní, ano bylo mě šoufl první dny, pokud jsem se pořádně předtím nenajedla, ale jinak žádné další vedlejší účinky.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené