z tématu kýla přecházím na téma třísla, klouby....
lumbalgie to je diagnóza lékařky
již 5 měsíců mě bolí podbřišek + třísla
kýla ano začínající (to asi ty bolesti břicha), ale bolesti třísel od kýly ne....
máte někdo zkušenosti s obrovskou bolestí třísel, nemohu už ani chodit...bolest při sezení, chůzi .....nepomáhají ani léky...
doktoři mi po 3 měsících řekli , že je to buď přechozená chřipka nebo lumbalgie..ale přišlo mi, že vlastně ani sama neví o co se jedná
a já trpím a trpím a je to k nevydržení...........

arrow
Neprodává v Bazaru

ambra
ahoj,,,poradím ti,,jukni na tuto poradnu, dědek kořenář ti poradí ,,zde máš odkaz
http://nakupujeme.cz/dedekkorenar/index.php?switch =dk/poradna&idktg=poradna

ppojistka:
děkuju za radu...já už něco takového mám...bohužel zatím bez výsledku

arrow
profile_image
cassy mojeid
od 29. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ahoj, bolestmi třísel se může projevovat i onemocnění srdce. Ale to by ti už asi lékaři zjistili.....

arrow
profile_image
kalakai
od 23. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

mě je způsobovaly rostoucí uzliny způsobené nevhodnou antikoncepcí. nemáš v tříslech takové maličké bulky?

kalakai
ahojky ano mám uzlinky, ale byla jsem na masáží a už je tam nemám....?
masáž mi hodně pomohla, vždyt jsem nebyla schopná dojít ani na wc....nejhorší je, že chodíte 2 měsíce po doktorech..několikrát týdně a oni to nechají dojít až do stavu, kdy nemůžu ani chodit.... :-/
antikoncepci používám již 5 let stejnou....evru?

Holky kvůli špatné antikoncepci můžu mít bouličku v tříslech? Já jsem si jí tam nedávno našla a přemýšlela jsem čím to může být, ona mi celkově nevyhovuje, mohu se zeptat co kalakai měla za antikoncepci?

arrow
profile_image
kalakai
od 23. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

já jich v té době vystřídala jeanine za jednu - na tu si bohužel nevzpomenu, ale měla zelený obal. co antikoncepce, to horší. problém byl, že jsem chodila po doktorech na různá vyšetření, aji na hematologii a jediné na co přišli bylo, že to mohlo být z antikoncepce. ale měla jsem blbou doktorku, ta furt není možné, ne a ne.. až jsem se naštvala, sama vysadila prášky a našla si nového doktora. po vysazení se to za 2-3 měsíce zlepšilo. občas se trošku ohlásí, protože jich mám hodně, ale sestřenka byla lékárnice a doporučila mi to mazat voltaren emulgelem. zlepší se to.

arrow
profile_image
kalakai
od 23. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

zkus si to mazat tím voltarenem nějakou dobu každý den, třeba to pomůže. možná bys měla ty prášky změnit.

Já mám vreyu, nevyhovuje mi celkově, strašně jsem po ní přibrala a mám tu bouličku v těch tříslech a strašně mě to znervóznilo, mockrát ti děkuju za radu, určitě si mastičku koupím antikoncepci změnit a pokud to nepomůže tak rovnou vysadit. Moc děkuju za odpověď a radu

arrow
profile_image
Edit
od 6. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Uf........já tu bouličku mám taky v tříslech. Je dobře hmatatelná a někdy bolí. Ale nějak zvlášt mě o neobtěžuje............nastestí.

ahojky tak se hlásím
ona to není lumbalgie, jak mi prvně diagnózu stanovili
ale je to borelióza ..takže záhada bolesti třísel "pravděpodobně" vyřešena (jen proto že jsem se nenechala diagnózou lumbalgie oblafnout)
jsem chodila na rehabky a akorát mě to víc a víc bolelo...taky jak by ne...když diagnóza je trošku jiná že......akorát jsem si to zhoršila

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené