Tak já tyhle karty miluju, škoda, že to nemá každý obchod... :/
Mám Peek & Clopenberg, BILLA ( super ), IKEA ( zdarma taška + sleva na určitý nábytek ), Möbelix , NordSEE ( Na tu teď čekám, má mi každným dnem dojít ), potom DM

arrow
profile_image
annemarie
od 5. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Maui: nebo je tak strašně tajné, jaký jsi kde kupovala make-up?

Spíš bych se ptala, co je komu do toho, jaký kupuju make-up. Stejně tak, jako mě děsí open-card, tak mě děsí, že by někdo někde shromažďoval informace, jaké kupuju jogurty a pod, dle mého názoru do toho nikomu nic není, ale chápu, že z pohledu marketingu je to geniální. Dřív jsem se různě registrovala, ale postupně jsem od toho upustila, vyhovují mi ta razítka a spol., vlastně jediné, co aktivně využívám, je DM.

arrow
profile_image
Soniik
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mám do DM, Yves Rocher, Marrionaud, Orsay, Tesca, a Takka.

arrow
profile_image
Maui
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na annemarie: Tak zrovna mně je úplně jedno, jestli někdo vidí, v kolik hodin kde nakupuju. Naopak si myslím, že takové "hlídání" lidí příjde vzhledem ke všem úchylům, vrahům, zlodějům atp. celkem vhod.
Reaguji na Laky: Tak to tě ještě potěším registrací v klubu rimmel - vždy na svátek při nákupu nad 300 libovolný produkt zdarma (musí bude to ten nejlevnější z nákupu). Jo a ještě karta Hervis sport, ale tu teda nevyužívám.
V Ikee jsou rozhodně fajn i čaje zdarma ve všední dny....

arrow
profile_image
Maui
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

A jak jsem jako mladší měla radost z plastových, kdy jsem si připadala důležitá, teď víc oceňuji co nejtenčí papírové (tahám ty provizorní, co člověk dostane při registraci), které nezabírají tolik místa

Reaguji na Maui:
když já v Čechách nakupuju už akorát minerálky a pečivo v Kauflandu .......... tak kartičky mě minou,tedy krom té do trafiky a na palivo do aut.

arrow
profile_image
annemarie
od 5. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Maui: takové "hlídání" lidí příjde vzhledem ke všem úchylům, vrahům, zlodějům atp. celkem vhod.

Mně tedy přijde "hlídání" nějakou korporací úplně mimo, s bezpečností to nemá vůbec nic společného. Vidím dost velký rozdíl v tom, když jsou v obchoďáku bezpečnostní kamery kvůli zlodějům, a když o tobě obchodák cíleně zjišťuje všemožné informace. Je jen otázkou času, kdy nějaký chytrák vymyslí, jak to zneužít. Doporučuju přečíst nějakou antiutopii, např. 1984.
Reaguji na Laky: Kdybych to měla k hranicím (tedy k těm německým) blízko, tak mě v české sámošce už nikdo neuvidí, ale na to jsou tu jiná témata .

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na Maui: Rimmel mám taky a je to super, nakupuju jen na svátek

Taky mám ráda tyto karty . Já mám Tesco Club card, Ikea family, Ywes Rocher, Dm a Teta drogerii Nejlepší je asi DM karta.

arrow
profile_image
Lotta
od 26. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Maui: Tyhle věrnostní akce, kdy máš něco "zadarmo", nebo "levněji" obchodníci nedělají proto, že tě mají rádi, ale aby ONI na tom vydělali. A vůbec nejde o to, v kolik sis koupila řasenku. Ale třeba drogerie - podle složení tvého nákupu a prodejny, kterou navštěvuješ nejčastěji, není problém zjistit, kde bydlíš, jestli žiješ sama, nebo máš malé děti, podle druhu věcí, který si kupuješ, zase zjistit, jaká jsi finanční skupina, jestli jsi konzervativní, nebo nemáš problém zkoušet nové věci... Budoucnost těch karet je v tom, že se budou dělat programy na míru konkrétním lidem - podle toho, co kupuješ, ti budou obchody vydávat slevy - a jelikož tobě to lichotí, budeš kupovat i věci, které nutně nepotřebuješ a nebo raději koupíš prášek AB, než XY, protože ten XY jen tobě obchod zlevní, ale ve výsledku i bez slevy je ten AB levnější, a hlavně to koupíš v obchodě Alfa a ne Beta... Přestáváš u toho tak přemýšlet, tvé jednání se automatizuje. A především - to opravdu není dělané proto, abys ušetřila, ale na opak abys utrácela více...
Ale je to každého věc, každý máme svou hlavu, jen jsem chtěla nadhodit "problém" k zamyšlení

arrow
profile_image
Maui
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

[quote=Lotta][/quote]
Tak jelikož jsem k marketingu přičichla, tak tohle všechno samozřejmě vím. Ale žíly mi to opravdu netrhá. Mně je jedno, že si něco koupím v drogerii A a ne B, naopak jsem ráda, že mě cílená reklama (a sleva) upozorní, že to v té prodejně A mají. Čím více informací mám, tím lépe a v dnešní době internetu není problém si nějakou "slevu" ověřit a sám si zhodnotit, jestli jí využít, nebo nevyužít. Stejně tak mi nevadí, když nějaká firma takto získá profil svých zákazníků (že jsem mlada, svobodná, bez peněz) a přizpůsobí jim svou nabídku. Všechny firmy nejsou zlí bubáci

arrow
profile_image
Orina
od 9. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mně přijde, že mi nacpali kartičky už snad v každém obchodě kde nakupuju Mám: Tesco Club Card, Ikea Family, Baťa, Esprit, Timeout a poslední teď jsem dostala L`occitan (prý za pět tisíc kupon na tři sta ).
Jediný co odolávám je DM, ale vzhledem k tomu, že to tady všichni chválíte, tak asi podlehnu

arrow
profile_image
malutka
od 22. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já mám taky pár kartiček. DM, Orsay, Reserved, Yves Rocher, Peek

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Nejvyužívanější je u mě kartička DM a Orsay. Pak mám ještě Takko, Hervis, Bentime, ale ty nepoužívám.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené