arrow
profile_image
tirafa
od 17. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Dala jsem se opět na cestu za hubnutím. Ráno tmavé pečivo(+tvaroh, šunka,sýr), svačina ovoce, oběd-většinou maso+minimum přílohy, odpo jogurt, sýr, zelenina, večer plátky wasa s tvarohem, sýrem...+zeleninou.
Počítala jsem to, sním cca 5000-6000kJ.
2X týdně navštěvuji hodinové lekce spinningu. Když dojedu po lekci domů, chytá mne strašný hlad-snažím se to řešit kouskem sýra, nebo zase wasa chlebíkem s něčím, nebo jogurtem-prostě něco lehkého. Přitom před lekcí jsem se naučila jíst na tu svačinku více jídla, abych pak už neměla hlad, ale mám ho.
Co mi radíte? Někde jsem četla, že po cvičení už nejíst, bo se zastaví spalování tuků, někde čtu ano , jíst, ale jen maličko... Tak co je tedy správně?

arrow
Neprodává v Bazaru

Ahoj,taky chodím na spinink a tam nám říkali,že se večer po cvičení můžeme klidně najíst.Nějakou rybu nebo kuřecí s zeleninou nebo zeleninový salát s tuňákem si klidně dej.

Nejíst po cvičení je největší hloupost....normálně se najez! Zeleninový salát s tuňákem/šunkou/sýrem/vajíčkem...po cvičení se doporučují bílkoviny, tzn. vhodný je třeba tvaroh, nebo tvarůžky pokud je sneseš s kouskem pečiva/knackebrotem + zelenina...

arrow
profile_image
tirafa
od 17. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Takže to vlastně dělám dobře...no jako dřív jsem uměla s prominutím sežrat i rohlík s něčím narychlo a pak mi nebylo dobře, když si teď dám ten wasa chlebík nebo racio chlebík s sýrem, nebo tvarohem, tělo to akceptuje

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na tirafa: řekla bych, že to je něco jako po plavání. To jsem měla pokaždé hlad i na to, co jinak nejím

Prostě velký výdej energie...

arrow
profile_image
sarahaa
od 9. 3. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

já chodím k dietologovi a ten mi říkal,že si musím hlídat celé cvičení tepovou frekvenci ve spalovací hladině.Když mám náročnější trénink a jsem ve vysoké tepovce,musím během cvičení pít iontový nápoj,nebo slazenou minerálku.Mám doporučeno 45-60min po cvičení nejíst,až dorazím domů,dám si normální večeři - maso,zeleninu a trošku přílohy.Když mám náročnější cvičení,bývalo mi po něm z hladu i špatně,na omdlení a měla jsem vlčí hlad,takže jsem ještě cestou něco požrala..bylo mi vysvětleno,že je to špatně,že tělu chybí cukry a během cvičení je musím přidat slazeným nápojem.

arrow
profile_image
tirafa
od 17. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji sarahaa: musím během cvičení pít iontový nápoj

Ten jsem shodou okolností včera měla...a přes to všechno hlad!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené