arrow
profile_image
Anniene45
od 16. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj uz pár dní registruji velmi vodový hnědý výtok světlé barvy. Nezapáchá ani se nedostavují žádné bolesti nic .. Akorát je to v době mimo MS tu bych měla dostat tak za 10 dní a jinak beru antikoncepci Jangee. Docela mě to děsí, protože se mi nikdy nic podobného nedělo. Nevíte čím to může být způsobené a co s tím? Jestli mám počkat jestli se to po menstruaci uklidní .. Nežeňte mě prosím hned na gynekologii jsem ten typ co to radsi prvně zkusí sama..

arrow
profile_image
Lavender_kid
od 23. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

a nevynechala jsi pauzu? Co vím z doslechu, tak HA občas MS neudrží, ale ta se nemusí projevit v "plné síle"

Reaguji na Anniene45:
Při braní HA není špinění nic zvláštního. Pravděpodobně u tebe došlo k mírné hormonální nerovnováze.

Cituji Lavender_kid: Co vím z doslechu, tak HA občas MS neudrží

arrow
profile_image
Anniene45
od 16. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Nene prave beru jak mám a vzdycky kdyz jsem vynechala tak se nic podobného nestalo. Jediné co mě uklidnuje je to, ze to nezapáchá a nic me nebolí .. :/ Jen se mi to za 3 roky braní HA stalo poprvé :/

arrow
profile_image
Lavender_kid
od 23. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Nahlédla jsem do ostatních Tvých příspěvků ohledně vysazování HA a jiných výtoků, vážně být Tebou bych ke G šla, zřejmě se jedná o hormonální nerovnováhu, jak píše True, G Ti poradí a budeš mít jistotu, že to není nic vážnějšího...

arrow
profile_image
Anniene45
od 16. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Lavender_kid:
HA jsem nakonec nevysadila jen jsem nad tím uvažovala

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené