Ahoj holky, min. týden jsem si objednala na internu 2 páry bot za 2765,-Kč včera mi přišly a bohužel jedny, které byly určeny pro mne, jsou mi velké a tak jsem napsala paní, zda by je bylo možné vyměnit za menší číslo, ta mi ale napsala, že bohužel menší číslo nemá a ani mít nebude tak jsem jí obratem odpověděla, že bych chtěla zboží vrátit, na to mi však přišla odpověď, cituji: BOHUŽEL ZBOŽÍ BYLO NA OBJEDNÁVKU, PROTO SE VRÁTIT NEDÁ. MÍRY UVVEDENY NEBYLY TAK JAKTO JE U PŘEDOBJEDNÁVKÁCH .
Podotýkám, že se jedná o nové zboží v originál krabici a řekla bych, že už jen proto mám právo ze zákona do 14 dnů bez udání důvodu zboží vrátit nebo ne?
Jinak jsem si i četla podmínky prodeje paní a tam nic nepíše o tom, že by se zboží vrátit nedalo.
Můžete mi tedy poradit jak dále postupovat?
Děkuji

Reaguji na Melismeg:
To, co ti napsal, je nesmysl.
Zboží můžeš vrátit a to bez udání důvodů, do 14ti dnů.

Jen mne ještě napadlo - jak jinak zboží na internetu objednat, než na základě objednávky.
No, paní to očividně zkouší...

arrow
profile_image
lulamae mojeid
od 23. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

moderátorka

Reaguji na Melismeg:
Je to eshop a boty vyrábané vo veľkom?
Alebo sú to boty šité na mieru?
V druhom prípade (na mieru), vrátenie naozaj nie je možné, je to aj v zákone.

Reaguji na lulamae:
jedná o klasické boty, které se vyrábí ve velkém

Reaguji na True:
Ano, taky se mi to zdá divné, takže se nenechám a děkuji za odpověď

Cituji lulamae: Alebo sú to boty šité na mieru?

To by potom znělo na zakázku.

Posílám ještě upřesnění, aby jsi to mohla té vychytralé paní poslat:

Jako spotřebitel máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok na vrácení zboží máte i v případě, kdy objednávku učiníte po internetu .

arrow
profile_image
lulamae mojeid
od 23. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

moderátorka

Reaguji na True:
V ideálnom prípade áno.
Pokiaľ by ľudia používali slová v správnom význame.

Niektorí ľudia dokážu použiť "na objednávku" v zmysle špeciálnej objednávky zákazníka, nič v zlom. A vidiac štýl komunikácie pani v úvodnom príspevku (caps lock, zlá gramatika)....

Cituji lulamae: (caps lock, zlá gramatika)...

Přesně to je neokopírovaný a původní text od paní prodávající.

jasně kecá...objednávka na dálku...takže možnost vrácení v 14 denní lhůtě....
není to ten shop na fb? jak se to teď rozmohlo?objednávky z číny atd?

Reaguji na Lulča: Ne to není.

Reaguji na Melismeg: normálně ji to pošli s tím, že vracíš zboží ve 14 denní lhůtě a ona nic nenadělá.

arrow
profile_image
pessi
od 5. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Jak píše True, existuje 14 denní zákonná lhůta na vrácení. Tohle není nikdy možné měnit v neprospěch nakupujícího, i když v obchodních podmínkách nebo kupní smlouvě je uvedeno něco jiného.
Teď jsem to řešila, protože prodávající si dal do ochodních podmínek 10 dnů na vrácení a to jsem prošvihla, ale naštěstí vždy platí ta 14 denní.
Já mám dobré zkušenosti i s ČOI, kde mi vždy dobře (po telefonu) poradili, jak postupovat.

arrow
profile_image
pessi
od 5. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ještě mě napadlo, má paní vůbec živnost. oprávnění na prodej? Pokud ne, pohroz jí kontrolou z FÚ a myslím, že je po problému. Asi to není úplně fér, ale jednání z její strany taky ne.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené