Hezký večer holky
máte zkušenosti s vracením bez krabice?
koupila jsem si už nějak kolem Vánoc lodičky v Deichmannu,nejdřív jsem si vzala malou velikost protože v vložkama mi už tlačily,tak jsem si je byla vyměnit za větší
a pak už jsem tu krabici vyhodila..jenže já se v těch podpadcích prostě necítím
účtenku samozdřejmně mám,doma mám i krabici tutéž Graceland,stejnou velikost,stejná cena ale eany nebudou sedět
jinak botičky jsou nepoškozené-zkoušela jsem v nich lítat jen dom
zažila jste už některá? vezmou je nebo mě odmítnou?

arrow
profile_image
mariposa
od 28. 12. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na veronika22:
Krabici mít nemusíš.

arrow
profile_image
bedrunela mojeid
od 11. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

krabici obecně většinou k reklamaci nepotřebuješ. V Deichmanu už vůbec ne.

arrow
profile_image
sunsprite
od 10. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mám zkušenost jen s klasickou reklamací OBUVI s krabicí. Nevidím důvod, proč by je brali zpátky, když nepůjde o reklamaci, máš je už 2 měsíce a navíc nemáš krabici. Zkusit to můžeš, ale spíš trochu sniž cenu a hoď je na Aukro.

Reaguji na sunsprite:
nemám účet na aukru
a já nevidím důvod proč ne,to že je mám doma 2 měsíce ve skříni snad není nic špatného ne? já je nenosila

Já se v Deichmannu jednou ptala, jaká je lhůta pro vrácení (tedy ne reklamaci). Paní mi řekla, že to nijak neřeší, samozřejmě pokud ty boty nejsou rok staré. Takže lhůtu určenou vyloženě asi nemají, spíš jde o ochotu prodavačky. Ale s tou krabicí ti fakt neporadím...

arrow
profile_image
sunsprite
od 10. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nevím, nejsem prodavačka v Deichmanu. Jen nevidím důvod, proč by měli brát nenošené boty bez původního obalu po dvou měsících zpátky do obchodu a vracet ti peníze. Standardně se vrací do 14ti dnů zboží zakoupené přes internet, v klasickém obchodě tuto povinnost nemají vůbec. Ale třeba tuhle podivnou službu umožňují, za zeptání nic nedáš.
Možná by se ti víc vyplatilo je decentně zničit a nechat si vrátit peníze při reklamaci.

Reaguji na sunsprite:
to znamená co decentně zníčit? to mi přijde jako blbost,pak nebudu mít ani peníze a pokurvenou botu no
dám jim tam tu druhou krabici,nevidím problém v tom nalepit tam jinej štítek

Cituji sunsprite: v klasickém obchodě tuto povinnost nemají vůbec

To je pravda, ale většina velkých řetězců to dělá, ovšem každý si určuje lhůtu jinak. V H&M je to mám pocit 30 dnů, v Marks&Spencer´s snad 90, v Pull&Bear snad jen 3, v Reserved asi 7...Já zatím do Deichmanna nikdy nevracela, ale paní mi řekla tuhle informaci...

arrow
profile_image
Jaanaa22
od 25. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

myslím, že ti boty nevezmou. Já jsem tu zakládala podobné téma. V botech (deichman) jsem byla jednou a zjistila jsem, že mě tlačí a mám puchýře a všichni mi řekli, že mi je nevezmou, ale můžu to jít zkusit. Z tvé strany nejde o reklamaci, prostě ses jen rozhodla, že boty nechceš. Kdyby to byla reklamce tak o krabici nejde - s tím zkušenost mám, reklamovala jsem bez krabice. Ale tvoje boty budou muset prodat a to se dělá většinou s krabicí - aspoň teda v deichmanu.

arrow
profile_image
Jaanaa22
od 25. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

asi by fakt muselo jít o reklamaci abys dostala peníze zpět. Ale ničit botu ti moc nedoporučuji, mohlo by se na to dojít a pak budeš bez bot i bez peněz. Snaž se je prodat přes bazar, aukro...

zajdu se tam zeptat uvidím
ale myslím že je vezmou,nechám jim tamtu krabici-si tam nalepí jinou cedulku snad to není problém
uvidíme

arrow
profile_image
quititek
od 28. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

zeptej se, taky sem zvědavá, jestli ti je po 2 měsících vezmou jen tak zpět

arrow
profile_image
Sofinka
od 30. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

V Deichmannu opravdu na vrácení žádnou lhůtu nemají.

V Deichmannu to zase tak neprožívaj s dobou pro vrácení

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené