arrow
profile_image
Nicci
od 22. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jo, ještě je dobré, když se někdo zhrozí nad cenou a kouká na mě, jestli jsem JÁ spadla z višně. Ano, já ty hadry, nad kterými se hrozím i já, cením

arrow
profile_image
Nicci
od 22. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jo ještěV guessu jsem si minulý týden kupovala holinky a byla jsem překvapená, že si dovolí se vybavovat před zákazníky. Stáli v hloučku, já stála vedle nich a čekala jsem, až se laskavě dobaví, abych je požádala o nějakou radu...to bych si v životě nedovolila. A ještě je to sice ve světě méně uznávaná značka, ale u nás jsou zákazníci, kteří ji berou jako jakýsi vrchol luxusuTakže by se tak měla i ta značka prezentovat...přece jen.

arrow
profile_image
taleila
od 7. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No takže jsou hodní, že mi umožnilli výměnu zboží, když je to tedy jenom jejich dobrá vůle. To bych pochopila, ale proč tedy strhli procenta, když jsem zaplatila 100% a ne 80%.
Kdyby to bylo v opačném případě: koupila bych ve slevě a vyměnila bych za novou kolekci, tak by mi k té slevěné věci přičetli procenta, aby se to kompenzovalo? Opravdu to nechápu.
A do Guessu v Olympii už NIKDY..S tím jejich bavením to vidím stejně. U pokladny jsem čekala dlouho, až pak jsem se tedy škaredě podívala, jestli by už laskavě mohla dojít k pokladně, tak s otočenýma očima přišla.. Mrcha

arrow
profile_image
Nicci
od 22. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

No chápu, že nevyměnují starou kolekci za novou, to my taky nemůžeme....prostě slevněné za slevněné, ale u nás je to tak, že je vše slevněné, to pak sbalíme a vyměníme za nové. Tím, že to tam je ale souběžně, tak to vypadá víc nepochopitelněAle to, že Ti strhli něco teda je divné. Jako žalovat je nebo tak je podle mě nesmysl, protože jsou to nějaké jejich interní pravdila, která prostě mají a musí to i ten soud respektovatA kde si to kupovala, v tom guessu s Kleinem, nebo Marciano?Podle mě Ti prostě měli vyměnit a tys měla zaplatit doplatek tak, jak to prostě je. Nebo ještě možnost...nemůžuou vyměnovat slevněné za neslevněné, tak to prostě dorovnali.A když to řeknu blbě, můžeš byt ráda, že to vyměnili(To nemyslím proti Tobě, ale obecně)

arrow
profile_image
taleila
od 7. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Nicci: V Guessu naproti Police, vedle je myslím Triumph. Já ta jejich pravidla nechápu. To jsem si mohla rovnou vybrat za novou kolekci a nemuseli strhávat z peněženky. Myslím si, že dnes už je tam ta peněženka vystavená za těch 1100, co mi strhli. No co naděláme, žalovat je v žádném případě nechci, jen jsem chtěla vědět, jestli ze mě neudělali blbce. Tak to teda víc řešit nebudu. Ale také tam už nikdy víc nepůjdu. I kvůli pravidlům, i kvůli prodavačkám. Měla mě informovat, možná bych nakonec odešla raději s tou peněženkou. Než by byla ráda,že vyděla místo 1500 ty 3000..

arrow
profile_image
Nicci
od 22. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Blbce z Tebe určitě neudělali, ono v takovém obchodě je upřímně jedno, jesttli 1500 nebo 3000...Spíš celkově ten přístup no...Informovat Tě každopádně měla. Ale jsou tam opravdu samé...no škoda mluvit

Tohle slyším poprvé a jsem z toho dost vyšokovaná, to že ti nevrací peníze chápu, to záleží na každém obchodě, jak chce vyjít zákazníkům vstříc, ale to, že ti odečtou úplně jinou částku to je teda masakr!
Ty vracíš zboží v určité hodně a v takové hodně si můžeš vybrat jinou věc!

Tak dnes mi kolegyně řekla, že jí tohle loni udělal i spencer, smutné

arrow
profile_image
Lucrezia
od 26. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Milísek: že jí tohle loni udělal i spencer, smutné

co je na tom smutného? místo aby jste byly rády, že vyjdou nějakým způsobem vstříc a neleží vám doma něco co nechcete, tak se bude a bude furt remcat...

arrow
profile_image
Nicci
od 22. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Lucrezia:

arrow
profile_image
Smarty
od 13. 3. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Takže dovolte abych Vás,všechny milovnice Guessu pozdravila a uvedla Vás do obrazu...pokud si koupíte věc před Vánoci v plné částce a po Vánocích ji příjdete vyměnit a už je ve slevě, tak se v POČÍTAČI načte slevněná částka!! Ne, že Vám prodavačky jen tak z nudy odečtou 20procent...A to, jak některé píšete, že Vám nebylo umožněno vybrat si z nové kolekce, není tak úplně pravda. Bylo Vám DOPORUČENO vybrat si ze slevněných věcí, právě proto, abyste na tom nebyly bité...Jelikož logicky se vyplatí vyměnit si věc slevněnou o 20% zase za věc slevněnou o stejnou hodnotu. V případě, že si ji vyměníte za novou kolekci, slevněná peněženka se v POČÍTAČI načte o sníženou hodnotu a vy budete muset věc z nové kolekce doplatit. Takže je to spíš než chyba prodavaček, které Vás všechny chtějí okrást, jejich dobrá vůle, abyste o peníze, které jste vynaložily před Vánoci nepřišly...
Prosím uvědomte si, že asi jako každý zaměstnanec, mají i prodavačky v Guessu určitá pravidla, kterými se musí řídit a dodržovat je. Výměna zboží je možná a bezproblémová do 14ti dnů od zakoupení, pokud je zboží s visačkou a nenošené. Ale podotýkám, že to NENÍ povinnost prodejny, nýbrž dobrá vůle firmy. Zboží se vrátit nedá, ale na to je každý vždy, když se zeptá, upozorněn! Reklamace se řeší na reklamačním oddělění, které je kompetentní tyto věci řešit. Prodavačky jsou pouze prostředníky mezi Vámi a reklamačním odd. Takže jim také jistě není příjemné nechat si od "velioce příjemných" zákazníků nadávat za něco, za co vůbec nemohou...Ale ono je vždy lepší říct nebo napsat, že prodavačky jsou nepříjemné a arogantní, jen kvůli tomu, že Vám PŘEDALY zamítnutnou reklamaci nebo že Vám nemohou vrátit peníze!
Možná by Vám neuškodilo trošku empatie a sebereflexe předtím než začnete psát takové věci, které jsem si tady přečetla... Možná by nebylo ani od věci si zjistit jaká máte práva jako spotřebitel a jaká mají práva prodávající. Potom tady ze sebe nebudete zbytečně dělat hlupáky svou nevědomostí.
A poslední věc: To jestli jsou prodavačky hnusné nebo ne, arogantní nebo milé, jestli jsou to káči a mrchy..to asi lépe posoudí jejich stálá klientela, která se za nimi stále a ráda vrací než nějaké zakomplexované chudinky, které vidí smysl života vylévat si srdíčko a řešit problémy s jejich interaktivními "kamarádkami" ....

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené