arrow
profile_image
Maika
od 14. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nechápu, proč by si měla prodavačka brát osobně reklamaci jakéhokoliv výrobku. Když je výrobek nevyhovující, tak kupující reklamuje. Je jedno, jestli kosmetiku, nebo špatné jídlo. A pokud je prodavačka normální, řekla bych, že je jí to fuk ...

Cituji Maika: pokud je prodavačka normální, řekla bych, že je jí to fuk ...

Budeš se divit,ale jsou obchody,kde prodavačky mají za hodně uznaných reklamací srážky ze mzdy.....prostě nedostanou odměny.

arrow
profile_image
Maika
od 14. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No tak to asi není nejšťastnější řešení, ale tohle já nevyřeším ( a jako pokornej truhlík se kvůli tomu chovat nezačnu)

a u dražších výrobků se stejně postupuje reklamační řízení ....

Cituji Maika: No tak to asi není nejšťastnější řešení, ale tohle já nevyřeším

No ne,to jen pro vysvětlení,že dost prodavčkám to jedno být nemůže.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené