arrow
profile_image
lukol88
od 5. 12. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahooj, máte některá vyjádření k reklamaci jak přesně má vypadat co obsahovat? Reklamovala jsem tričko, které neskutečně barvilo, ale ne jenom ostatní věci v pračce (prala jsem na 30 jak bylo uvedeno) ale obarvilo mi i podprsenku co jsem měla pod ním. Šla jsem ho reklamovat a ve vyjádření pouze bylo, že se zamítá jinak čistý papír žádné odůvodnění nic, když sem se ptala prodavačky tak ta mi řekla že stím nemá nic společného a reklamace nevyřizuje.

arrow
profile_image
ilka1
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Máš právo s reklamací nesouhlasit a nechat si zpracovat znalecký posudek. Pokud bude v tvůj prospěch, zaplatí ho protistrana a reklamaci vyhoví. Pokud by ani tak reklamaci neuznala, zbývá soud

arrow
profile_image
lukol88
od 5. 12. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Tak znalecký posudek atd atd, kvůli tričku za 400,- mi přijde zbytečné, spíš mi šlo o to vyjádření co má obsahovat. Ale dík

arrow
profile_image
ilka1
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

To co má obsahovat ti napsali: Zamítá se

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji ilka1: To co má obsahovat ti napsali: Zamítá se

Mělo by tam být ale vyjádření dodavatele,tohle je dost málo si myslím.Přeci mají důvod-proč se zamítá a ten by tam měl být uveden.Já bych to nepřevzala a trvala na tom,aby to tam bylo dodáno-důvod.

Cituji lukol88: když sem se ptala prodavačky tak ta mi řekla že stím nemá nic společného a reklamace nevyřizuje.

Toto nesmí,to není problém zákazníka a vždy na prodejně musí být osoba kompetentní takové věci vyřizovat.

arrow
profile_image
ilka1
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ten, kdo byl za reklamaci zodpovědný, se vyjádřil. A zdůvodnění znělo, že se zamítá. Co jste čekali, že bude zdůvodňovat? Co má ještě psát? Prostě zamítá. A vy máte právo se domáhat jiného rozhodnutí. Takže musíte nějak zdůvodnit svůj požadavek. Když nesouhlasíte, musíte mít argument proč

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji ilka1: Ten, kdo byl za reklamaci zodpovědný, se vyjádřil. A zdůvodnění znělo, že se zamítá. Co jste čekali, že bude zdůvodňovat? Co má ještě psát? Prostě zamítá.

No,tak že by to bylo pouze o slušnosti?Nevím,ale nikdy bych takové ubohé a nicneříkající vyjádření nedala....a opravdu u nás zákazník dostane vyjádření od dodavatele..pokud je reklamace zamítnuta.jelikož slovo zamítnuto může napsat kdokoli...

No,osobně by mě jen pouhé-zamítnuto asi také nestačilo,chtěla bych vědět důvod proč a snad na to mám právo,pokud s vyjádřením a jasnou odpovědí nebudu souhlasit,mohu na ČOI a pak třeba se třeba obrátit i na soud,bohužel...ale to se opravdu často nevyplatí.

Jednou jsem měla reklamaci kalhot,nejdřív jsem reklamaci nepřevzala,jelikož se mě právě nelíbilo to,jakým způsobem byla provedena,obrátila jsem se na ČOI a ta pomohla,pravda,nedocílila jsem ani potom toho,čeho jsem chtěla,ale obchod měl kontrolu..

arrow
profile_image
bata
od 11. 1. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

56

Reaguji na lukol88:
Lze podat tzv. opakovanou reklamaci. Většinou jsem vždy uspěla až na tento druhý pokus.

Reaguji na ilka1: Ilka má pravdu, takto strohé vyjádření je dostačující, bohužel :-/

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené