arrow
profile_image
mardererova
od 28. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj,

zajímalo by mě, jestli máte některá zkušenost s vymizením menstruace kvůli podváze. Dneska jsem byla na kontrole u gynekologa a vystrašil mě, že mám podváhu a že mi může vymizet menstruace. Mám 175cm a 51kg. HAK beru v kuse a jednou za 6 měsíců si dělám přestávky na menstruaci, ale naposled se nedostavila, tak mám docela strach...

Kdyby kvůli podvýživě vymizela, může se znovu vrátit, pokud by člověk přibral?

Děkuji

Ano znovu se obnoví sama ,když přibereš,v nejhorším případě ti lékař píchne injekci,která ti menstruaci znovu nastartuje Tělo se při nízké váze totiž bojí,že bys otěhotněla a neměla na to energii,takže menstruaci radči nedostaneš

arrow
profile_image
Falcon
od 8. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

ano vrátí, ale tak jendoduché, jak píše nency, to není, někdy vymizí a sama se vrátí, jindy už to taková sranda není, může být pak problém s otěhotněním….stalo se mi to, vrátila se mi sama, ale doktoři říkali, že mám být ráda, že to tak vůbec nemuselo být...

Já mám o cenrimetr víc a stejnou váhu. Podváhou netrpím. Měla jsem i 49 kg a všechno fungovalo stále stejně. Jde o to jestli takovou stavbu těla máš geneticky dané nebo ne. Ale ano, pokud by jsi měla podváhu a pak jsi přibrala menstruace se zase vrátí.

arrow
profile_image
Falcon
od 8. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na pavlab: jasně, je to i o genetice a o tom, na co je tvé tělo zvyklé, my jsme třeba doma všichni hubení, takže i když mám stejné BMI jako zakladatelka, tak tenhle problém nemám, jestli ale třeba ona drží nějaké diety nebo hodně sportuje, má vysilující práci nebo něco podobné a tento stav hubenosti pro tebe není fyziologický, problémy mít opravdu může...

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na mardererova: Ahoj, souhlasím s tím, co píše Pavlab a Falcon. Já to mám také dáno geneticky - 170/45, v období stresů i míň. Snažím se přibrat, ale bohužel nejde to, i když mamka i sestra v tomto věku (23) začaly trochu přibírat...Menstruace mi nikdy nevymizela.

arrow
profile_image
TMartina
od 12. 10. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na mardererova: Ahoj, myslím, že jestli je to tvoje normální váha a doteď jsi neměla s menstruací problémy, tak by to tak snad mělo zůstat. Mě vynechal cyklus, když jsem v krátké době shodila skoro dvacet kilo (ze stresu, ne plánovane ), když jsem se zase zberchala a "stabilizovala se", menstruace se mi vrátila. Určitě v tom hraje roli víc faktorů, než jenom váha.

arrow
profile_image
..jandulka..
od 11. 3. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mě taky vymizela asi na 8 měsíců, dokud jsem nepřibrala, dostala jsem vyvolávací injekci a zase se mi to vše nastartovalo

arrow
Neprodává v Bazaru

Je normálne že ti zblbne meznes keď berieš 6mes.v kuse..potom sa to zblbne. A po druhé to neni zdravé.existuje injekcia a menzes nebudeš mat rok.s tým rozdielom,že ta injekcia je nato určená,ale antikoncepcia nie..

arrow
profile_image
mardererova
od 28. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Falcon: Nene, dietu jsem nikdy nedržela, mám sedavou práci a nesportuji... Tak snad to bude v pohodě

arrow
profile_image
mardererova
od 28. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na diablik: Mě to bylo doporučeno gynekologem, pokud v brzké době neplánuji miminko. Že prý se tělo zbytečně nepřipravuje na těhotenství a tím se šetří... Tak snad na tom něco bude..

arrow
profile_image
mowiska
od 2. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji diablik: Je normálne že ti zblbne meznes keď berieš 6mes.v kuse

Taky jsem brala 6 měsíců v kuse antikoncepci a doporučil mi to i lékař..Nevidím na tom nic špatného. Většina by si měla už konečně uvědomit, že při braní antikoncepce (pilulek) poté co uděláte sedm dní přestávku a během ní začnete krvácet ve skutečnosti menstruace není. Krvácení, které se u vás po vysazení pilulek dostaví, je pouze takzvaná pseudomenstruace. Protože vysazením dochází k poklesu koncentrace hormonů, začnete krvácet. Tato "menstruace" není pro tělo ženy potřebná a nemá žádný očistný význam. Tudíš nemá pro tělo žádný význam.Tak proč ji mít

K otázce zakladatelky, mentruace se nemusí dostavit snížením váhy (pokud to pro tebe není jakási normální váha). Taky nevážím hodně 168/49-50kg a dřív jsem při této výšce vážila i 44-45kg, ale nikdy se mi nestalo, že by mi vynechala menstruace. Jsem drobná a je mi to tak dáno od přírody, dietu jsem nikdy nedržela a jim co chci.

Ještě mě napadlo, že to může to být dáno i nějakým stresem.

arrow
profile_image
Falcon
od 8. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na diablik: to je blbost, co píšeš, taky beru takhle v kuse, problémy když si udělám pauzu nemám, a jak píše mowiska, když bereš HAK, tak stejně tělo čistit nepotřebuje…rotože účinek antikoncepce spočívá v tom, že se ti neuvolňují vajíčka, nemáš ovulaci, tím pádem není pak během týdenní pauzy kvůli čemu tělo očišťovat...

arrow
Neprodává v Bazaru

moderátorka

Cituji Falcon: protože účinek antikoncepce spočívá v tom, že se ti neuvolňují vajíčka, nemáš ovulaci, tím pádem není pak během týdenní pauzy kvůli čemu tělo očišťovat...

Tohle zase není tak úplně pravda, děložní sliznice Ti narůstá i tak....Já mám třeba tu zkušenost, že stačí brát po sobě dvě plata a mám menstruaci silnější a bolestivější (protože mi tam naroste víc sliznice a je jí třeba více vyloučit...). nebo zase na druhou stranu se mi ted stalo, že jsem MS neměla vůbec, protože mi narostla jen hraniční vrstva sliznice a nemělo se co vylučovat.....

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené