arrow
profile_image
retroMa
od 3. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

ahoj holky, mám takový problém. na začátku roku jsem vynechala antikoncepci a menstruace se mi dostavila cca v den co jsem ji měla dostat normálně, ale šlo o to jen že ráno jsem se utřela a měla jsem malilinkozabervený toaletní papír a pak už nic a to samý dnes, opět ji mám dostat. Jenže já už chci začít prášky brát znova, ael to se samozřejmě smí až když to opět dostanu, ale já to jakoby mám-nemám, tak nevím jestli ten prášek vzít můžu, pže bych nerada zas čekala další mesíc , nemáte s tím někdo zkušenost? Bude antikoncepce fungovat?

Ahoj, já beru antikoncepci nepřetržitě, ale loni jsem taky vynechala (došly mně prášky) a než jsem si skočila k doktorovi pro nové tak uz jsem měla moc velkou pauzu.....taky jsem pak musela čekat na menstruaci, ale ta přišla až po delší době, ono asi po těch pilulkách je tělo trochu rozhozené a než se to srovná tak to trvá...takže já být tebou tak ještě vydržím a počkám až přijde opravdu menstruace a pak nasadím znovu. Mně to tehdy trvalo snad taky víc jak dva měsíce než se to ustálilo do normálu....a nebo se zkus zeptat gynekologa, to bude možná nejjistější...

arrow
profile_image
retroMa
od 3. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jako bych četla příběh o mě . A pak jsi ji už dostala normálně? A měla jsi taky takhle pomálu během těch dvou měsiců nebo jsi ji vubec neměla? Ach joo, já už je chci začít brát . To bude mít přítel radost, zas další měsíc

arrow
profile_image
vendelinka1
od 8. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já taky jednou vysadila na měsíc antikoncepci, pak když jsem čekala na další menstruaci, abych mohla začít užívat HA znovu, tak jsem se málem nedočkala. Po třech měsících čekání jsem si zašla na gyndu, kde mi dali injekci na vyvolání měsíčků.

arrow
profile_image
bagheta
od 13. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, nemělo by se to,ale doktorka mi říkala,že když to máš pak rozhozené,tak máš začít brát prášky nějak tak,kdy bys to měla správně dostat a že po 7dnech už HA normálně působí

arrow
profile_image
retroMa
od 3. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

vendelinka1
hmm taky si řikám, že se snad už nedočkám , ale na tu injekci se mi nechce :/

bagheta
fáááááákt? Ježiš to je super, tak já je asi vezmu , no přinejhoršim se jeste radši budu chránit jinak a pak snad už dostanu normálně po dobrání - lepší než čekat pul roku, jsem to měla takhle udělat už minule a už jsem mohla mít pokoj.. A tys to takhle udělala?

arrow
profile_image
bagheta
od 13. 8. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji retroMa: A tys to takhle udělala?

jojo....ptala jsem se na to potom doktorky :"Jako že pro ten případ",bála jsem se jí přiznat,že jsem to tak udělala...ale říkala,že pokud to někdo nedělá často,že vysazuje a znovu nasazuje kdy se mu zachce prášky,tak to nevadí...že prý je to podle ní pro tělo lepší,než píchat injekci na vyvolání.Takže neboj. Ale těch 7 dní si určitě dávej bacha

arrow
profile_image
retroMa
od 3. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

bagheta
Bomba, moc dííík za radu, teda holka mít tě vedle sebe tak tě hned obejmu .
Snad bude vše v poho..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené